Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 3 - poradnik do gry

Fallout 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozwój postaci - talenty (cz.5) | Porady Fallout 3 poradnik Fallout 3

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

CHEMIOODPORNOŚĆ - lvl16 - Rozwój postaci - talenty (cz.5) | Porady Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

CHEMIOODPORNOŚĆ - lvl16; wymagania: Medycyna 60, rangi: 1

Działanie: zmniejszenie szansy uzależnienia się o 50%

Uwagi: Praktycznie bezużyteczny talent. Wspominałem już wcześniej, że efekty uzależnienia się od narkotyków są dalekie od rezultatów znanych z poprzednich części serii. Ponadto w okolicach szesnastego poziomu doświadczenia powinieneś już dysponować silną postacią, która nie będzie musiała wzmacniać się żadnymi używkami.

CZŁOWIEK CZYNU - lvl16 - Rozwój postaci - talenty (cz.5) | Porady Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

CZŁOWIEK CZYNU - lvl16; wymagania: Zręczność 6; rangi: 1

Działanie: 25 dodatkowych punktów akcji w systemie V.A.T.S.

Uwagi: Bez wątpienia jest to najbardziej użyteczny profit tego poziomu. 25 punktów akcji robi różnicę, zwłaszcza jeśli wykorzystujesz Broń lekką do pokonywania przeciwników. Talent ten warto zakupić jak najwcześniej, tj. w momencie awansu na 16 poziom doświadczenia.

CZŁOWIEK-DEMOLKA - lvl16 - Rozwój postaci - talenty (cz.5) | Porady Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

CZŁOWIEK-DEMOLKA - lvl16; wymagania: Percepcja 6, Szczęście 6; rangi: 1

Działanie: 50% premii do obrażeń jeżeli przeciwnik został krytycznie trafiony

Uwagi: Talent ten nie bez przypadku pojawia się w końcowej fazie rozwoju postaci, gdyż wcześniej strzał krytyczny był zazwyczaj równoznaczny ze śmiercią danej postaci. Mimo wszystko, zakup tego profitu warto dogłębnie przemyśleć, szczególnie jeśli preferujesz strzały w głowę gdzie nie zrobi to wielkiej różnicy.

INFLITRATOR - lvl18 - Rozwój postaci - talenty (cz.5) | Porady Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

INFLITRATOR - lvl18; wymagania: Otwieranie zamków 70, Percepcja 7; rangi: 1

Działanie: możliwość podjęcia powtórnej próby otwarcia zniszczonego zamka

Uwagi: Praktycznie bezużyteczny talent, którym absolutnie nie radziłbym się interesować. Jedyny wyjątek to sytuacja gdy w przeszłości przez przypadek zablokowałeś sobie dostęp do jakiegoś pomieszczenia czy sejfu, a teraz chcesz koniecznie zdobyć drugą szansę.

KOMPUTEROWIEC - lvl18 - Rozwój postaci - talenty (cz.5) | Porady Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

KOMPUTEROWIEC - lvl18; wymagania: Nauki ścisłe 70, Inteligencja 7; rangi: 1

Działanie: możliwość powtórnego włamania się do zablokowanego wcześniej systemu komputerowego

Uwagi: Odpowiednik talentu Inflitrator, tyle że pomyślany o łamaniu komputerowych systemów bezpieczeństwa. Również nie radziłbym marnować cennego punktu na ten profit. Lepiej jest wycofać się z każdej mini-gry przed podjęciem ostatniej próby, dzięki czemu nie zablokujesz sobie danego terminalu.

PARALIŻUJĄCA DŁOŃ - lvl18 - Rozwój postaci - talenty (cz.5) | Porady Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

PARALIŻUJĄCA DŁOŃ - lvl18; wymagania: Walka wręcz 70; rangi: 1

Działanie: możliwość unieruchomienia wroga na 30 sekund z użyciem specjalnego ataku w walce wręcz

Uwagi: Ciekawy talent, choć wymagający odpowiedniego przygotowania z Twojej strony. Uderzenie musi zostać wykonane w systemie V.A.T.S. i z wykorzystaniem umiejętności Walka wręcz. Nie może to więc być broń biała, a co najwyżej kastet lub jego odpowiednik. Jeśli te utrudnienia Ci nie przeszkadzają, zdecyduj się, a nie pożałujesz!

SKONCENTROWANY OSTRZAŁ - lvl18 - Rozwój postaci - talenty (cz.5) | Porady Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

SKONCENTROWANY OSTRZAŁ - lvl18; wymagania: Broń energetyczna 60, Broń lekka 60; rangi: 1

Działanie: każde celne trafienie zwiększa szanse udanego kolejnego strzału w to samo miejsce o 5%

Uwagi: Skomplikowany opis, a sam talent niezbyt interesujący. Paradoksalnie lepiej byłoby gdyby pojawił się na samym początku rozgrywki, gdyż najlepiej współgra z giwerami z kategorii Broni lekkiej. Na obecnym stadium rozwoju możesz go natomiast pominąć, gdyż profity wynikające z jego nabycia będą znikome.

NINJA - lvl20 - Rozwój postaci - talenty (cz.5) | Porady Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

NINJA - lvl20; wymagania: Broń biała 80, Skradanie się 80; rangi: 1

Działanie: zwiększenie szansy na obrażenie krytyczne o 15% w przypadku broni białej lub walki wręcz, wzmocnienie ataków krytycznych o 25% przy działaniu w ukryciu

Uwagi: Ostateczny talent dla postaci nastawionej na działanie w ukryciu. I tylko dla takiej postaci, gdyż bohaterowi rozwijanemu na retorykę czy prowadzenie bezpośrednich starć w zupełności się nie przyda.

ODKRYWCA - lvl20 - Rozwój postaci - talenty (cz.5) | Porady Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

ODKRYWCA - lvl20; rangi: 1

Działanie: odkrycie wszystkich lokacji na mapie

Uwagi: Proponuję nieco oszukać i po wybraniu tego profitu zapisać stan gry na oddzielnym slocie. Następnie ponownie dokonaj wyboru i zdecyduj się na coś innego. W rezultacie zawsze będziesz mógł skorzystać z mapy, a nie stracisz cennego punktu rozwoju. Niestety, do nowo odkrytych lokacji musisz dotrzeć na piechotę, zamiast wybierania opcji szybkiego transportu.

POŚPIECH KOSTUCHY - lvl20 - Rozwój postaci - talenty (cz.5) | Porady Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

POŚPIECH KOSTUCHY - lvl20; rangi: 1

Działanie: zabicie wroga z użyciem V.A.T.S. powoduje, że po wyjściu z tego systemu punkty akcji błyskawicznie regenerują się

Uwagi: To bez dwóch zdań najlepszy talent w całej grze. Jego zalety docenisz szczególnie w trakcie walk z grupami najsilniejszych potworów. Dokonanie egzekucji na jednej z bestii pozwoli Ci bowiem automatycznie przystąpić do ataku na kolejnych wrogów. Jedynym zmartwieniem jest konieczność przeładowywania broni.

ZASILANIE SŁONECZNE - lvl20 - Rozwój postaci - talenty (cz.5) | Porady Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

ZASILANIE SŁONECZNE - lvl20; wymagania: Wytrzymałość 7; rangi: 1

Działanie: dodanie 2 punktów do Siły oraz powolna regeneracja punktów zdrowia podczas podróży za dnia

Uwagi: Bardzo ciekawy talent, który przydaje się podczas eksploracji Stołecznych Pustkowii. Zdecydowanie warto rozważyć wybranie tego profitu, choć osobiście preferuję Pośpiech kostuchy.