Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 3 - poradnik do gry

Fallout 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Główne questy - Quest 5 (Calvert) | Point Lookout | Fallout 3 poradnik Fallout 3

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

QUEST 5: A Meeting of the Minds - sojusznik: Calvert

Zleceniodawca: Mózg [Point Lookout ]

Uwaga: Sekcja ta jest kontynuacją decyzji podjętej w końcówce czwartego głównego questu, a mianowicie sprzymierzenia się z Calvertem (Mózgiem z jaskiń). Miejsca, w których możesz zmienić swoją przynależność i opowiedzieć się po stronie Desmonda , oznaczone zostały pogrubioną czcionką.

[#328] - Główne questy - Quest 5 (Calvert) | Point Lookout | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

[#328]

Opis: Zignoruj zniszczoną posiadłość i ruszaj na południe, czyli w stronę widocznej w oddali latarni morskiej. Przekrocz wodę w miejscu, w którym wystawisz się na najmniejszą dawkę promieniowania. Uważaj jednocześnie na błotniaki , przez które możesz tu zostać zaatakowany. Zbliż się do Latarni morskiej Point Lookout i skorzystaj z drzwi w celu przedostania się do Wnętrza latarni . Zaczekaj tu aż rozsunie się podłoga [#328]. Zejdź na dół i odszukaj drzwi prowadzące do Podziemnego laboratorium .

[#329] - Główne questy - Quest 5 (Calvert) | Point Lookout | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

[#329]

Zejdź po schodach na dół, a po kilku chwilach wpadniesz na Desmonda . Generalnie wszystkie opcje dialogowe sprowadzają się do walki [#329]. Jedynym wyjątkiem jest wybieranie drugich wypowiedzi od góry, dzięki czemu automatycznie sprzymierzysz się z ghulem (pomimo wcześniejszej zdrady z Twojej strony). W takiej sytuacji proponuję przeskoczenie do innej sekcji mojego poradnika - QUEST 5: A Meeting of the Minds - sojusznik: Desmond. Po zabiciu Desmonda zbadaj jego ciało, a odnajdziesz przepustkę do laboratorium , shotguna i snajperkę wraz z amunicją oraz unikalne okulary .

[#330] - Główne questy - Quest 5 (Calvert) | Point Lookout | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

[#330]

Dobrym pomysłem byłoby zbadanie pomieszczenia, z którego wyszedł Desmond , a to dlatego, że znajdziesz tam mnóstwo giwer (m.in. laser Gatlinga ), amunicji i medykamentów. Tyczy się to zresztą całego podziemnego kompleksu. Do celu zawsze prowadzi tylko jedna droga, tak więc łatwo Ci będzie na bieżąco "oczyszczać" mijane pomieszczenia. Po dotarciu do większej sali zignoruj komputer na biurku, gdyż eksplodowałby w momencie użycia. Zamiast tego użyj karty z ciała Desmonda do odblokowania sobie przejścia [#330].

[#331] - Główne questy - Quest 5 (Calvert) | Point Lookout | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

[#331]

Nie zapomnij o tym żeby nie atakować mijanych po drodze i sprzymierzonych z Mózgiem robotów . W trakcie swojej podróży odnajdziesz dwie karty magnetyczne , ale będą one bezużyteczne, bo uzyskałeś dostęp do wszystkich pomieszczeń. Kieruj się na niższe poziomy. Po drodze odnajdziesz drugi składzik z laserem Gatlinga , minami pulsacyjnymi i wieloma innymi skarbami. Wkrótce znajdziesz się w ogromnej sali z mózgiem [#331]. Możesz teraz zdradzić profesora Calverta i przystąpić do ostrzału kopuły, w której znajduje się mózg . W przeciwnym wypadku zainicjuj rozmowę z naukowcem .

[#332] - Główne questy - Quest 5 (Calvert) | Point Lookout | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

[#332]

W trakcie rozmowy dowiesz się niestety, iż zamiast obiecywanej nagrody profesor Calvert podjął decyzję o tym żeby Cię unicestwić. W rezultacie od razu po zakończonej rozmowie wycofaj się i z użyciem laseru Gatlinga lub innej potężnej giwery ostrzelaj kopułę, w której znajduje się mózg naukowca [#332]. Zniszczenie kopuły nie tylko unicestwi Calverta , ale także wyłączy okoliczne roboty . Możesz już udać się do niewielkiego pomieszczenia zlokalizowanego na tyłach tej sali. Znajdziesz tam mnóstwo fajnych przedmiotów, wśród których najciekawszym jest emiter mikrofal . Z laboratorium możesz wyjść w dowolnej chwili, korzystając z niewielkiej drabiny.