Główne questy - QUEST 3 (cz.7) | Mothership Zeta | Fallout 3 poradnik Fallout 3
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
MAPA POKŁADU KWATERY MIESZKALNE:
Oznaczenia na mapie: 1 - teleporter do: Kontrola Promienia Śmierci; 2 - regeneratory zdrowia; 3 - panel kontrolny z nagraniem; 4 - teleporter do: Mostek kapitański
[#481]
Za rogiem zauważysz znane Ci już mobilne pole siłowe [#481]. Możesz się tu zachować na kilka różnych sposobów - przerzucić na drugą stronę parę granatów , zniszczyć przyczepioną do sufitu wieżyczkę w oczekiwaniu na wyłączenie urządzenia, bądź też je ostrzelać. W tym ostatnim przypadku musisz stać przy samym narożniku, tak by nie odnieść poważniejszych obrażeń. Niezależnie od obranej metody działania bądź gotowy do wyeliminowania co najmniej jednej abominacji .
[#482]
Kolejne pomieszczenie jest bardzo duże i nie powinno Cię zdziwić to, że będzie ono doskonale bronione. Musisz być gotowy zarówno do eliminacji standardowych obcych jak i do niszczenia przyczepionych do sufitu wieżyczek obronnych . Wycofuj się za każdym razem gdy odniesiesz poważniejsze obrażenia. Po wygranej bitwie możesz zeskoczyć na niższy poziom, ale w poszczególnych kwaterach nie odnajdziesz nic ciekawego. Kiedy będziesz gotowy, skorzystaj z jednego z dwóch przejść prowadzących na południe [#482].
[#483]
Tradycyjnie już musisz być przygotowany do wyeliminowania kilku wrogo nastawionych istot . Po dotarciu do rozwidlenia możesz od razu skierować się na zachód, bądź też zbadać wschodnią sekcję tego pokładu. W tym drugim przypadku musiałbyś zniszczyć co najmniej jedno pole siłowe i dotarłbyś do pomieszczenia z Toshiro Kago [#483], który zniknął jeszcze w trakcie rozgrywania drugiego głównego questu. Nie zabijaj go, bo samuraj troszeczkę pomoże Ci też w samej końcówce.
[#484]
Eksploracja zachodniej części Kwater mieszkalnych będzie niestety obfitowała w liczne walki z przeważającymi siłami wroga . Po drodze możesz uaktywnić parę dronów , ale na niewiele się to zda, podobnie jak próba rozłożenia min . Wkrótce dotrzesz do korytarza prowadzącego na północ, ale ja radziłbym w pierwszej kolejności zabezpieczyć pomieszczenie zlokalizowane po lewej stronie. Uważaj nie tylko na obcych ale również na nowe wieżyczki . Po zakończonej bitwie zbadaj prawą ścianę a odnajdziesz terminal z nagraniem #23 [#484]. To już ostatni zapis z listy 25 nagrań!
[#485]
Zauważ, że możesz włamać się do okolicznego panelu kontrolnego, ale niewiele Ci to pomoże. Musisz się teraz sukcesywnie przebijać na północ, a następnie skręcić na zachód. W szczególności uważaj na wieżyczki obronne , albowiem wiele z nich umieszczonych jest w mało widocznych miejscach. W ostatnim pomieszczeniu tego pokładu będziesz musiał ponadto pokonać kilka abominacji [#485]. Docelowo musisz dotrzeć do teleportera, który przeniesie Cię na Mostek kapitański .