Finał - Sprzymierzenie się z Ashurem (cz.2) | The Pitt | Fallout 3 poradnik Fallout 3
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Możesz już wyjść z Kwatery Midei . Twój kolejny cel wędrówki to dzielnica The Steelyard , czyli miejsce, w którym zbierałeś kolejne sztabki . Oznacza to, że w pierwszej kolejności musisz udać się do dzielnicy The Mill . Po dotarciu na miejsce będziesz świadkiem kolejnych walk, lecz na szczęście niewolnicy nie będą zbytnio zainteresowani Twoją osobą. Udaj się do Opuszczonej strefy i przejdź do dzielnicy The Steelyard . Musisz teraz dotrzeć do miejsca, w którym znajdowało się ciało Wild Billa . Idź więc prosto, wyjdź na górę, po czym zlokalizuj pokazane na poniższym screenie [#140] schody.
[#140]
Po ominięciu ciała Wild Billa skieruj się do miejsca, w którym znajdowała się chatka dzikusów , a więc po schodach na górę. UWAŻAJ ponieważ możesz tu zostać zaatakowany przez pojedynczego niewolnika . Zignoruj go ponieważ jeśli sam go zaatakujesz, nie będziesz mógł nawiązać pokojowej konwersacji z Wernherem . Skieruj się w stronę niebieskich drzwi, znajdujących się na prawo od chatki dzikusów [#141]. Prowadzą one do Kryjówki Wernhera .
[#141]
Wykonaj kilka kroków do przodu i zaczekaj aż podbiegnie do Ciebie Wernher , inicjując konwersację. Także i tu możesz zdecydować się na jeden z kilku różnych wariantów zachowania:
1) Mężczyznę możesz zabić, co nie będzie jednak proste. Wernher dysponuje świetnym pancerzem, tak więc musiałbyś celować w jego głowę i korzystać z najpotężniejszych giwer.
2) Możesz przekonać Wernhera do pokojowego opuszczenia tych terenów, lecz oznacza to konieczność wykazania się mocno rozwiniętą retoryką [#142].
3) Możesz także skorzystać z talentu Czarna Wdowa , ale tylko jeśli grasz kobietą i wybrałeś go przy jednym z awansów na wyższy poziom doświadczenia.
[#142]
Korzystając z okazji warto rozejrzeć się po okolicy, zbierając medykamenty i narkotyki. Wyjdź na zewnątrz. Możesz teraz powrócić do dzielnicy Uptown korzystając z przejść w The Mill lub Downtown . Ponownie zignoruj niewolników i udaj się do Wejścia do schronienia . Następnie skorzystaj z windy i przemieść się do Schronienia . Po dotarciu na miejsce porozmawiaj z Ashurem , który podziękuje Ci za udzieloną pomoc. Łowca przekaże Ci instrukcje do korzystania z maszyny w dzielnicy The Mill [#144]. Dowiesz się także, że możesz mu przynosić pluszowe misie , które będziesz odnajdywał w świecie gry. Za każde takie znalezisko Ashur odpowiednio Cię wynagrodzi. Możesz już opuścić The Pitt lub zdecydować się na wizytę w The Mill celem wyprodukowania amunicji.
[#143]