QUEST 7 - Cele naukowe | Główne questy Fallout 3 poradnik Fallout 3
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
GŁÓWNY QUEST 7: Cele naukowe
Zleceniodawca: Doktor Li [Rivet City - Laboratorium naukowe ] lub Three Dog [Radio Galaxy News - Studia RGN ]
Opis: Uwaga! Jeśli podejmiesz się wykonania tego zadania przed zaliczeniem piątego questu, zadanie Idąc jego śladami zostanie automatycznie wypełnione. Jest to niewskazane, gdyż przy okazji zaliczania piątego i szóstego głównego questu można się wzbogacić o cenne pukawki i równie ważne punkty doświadczenie. Jeśli natomiast zdecydowałeś się pomóc Three Dogowi , zadanie zlokalizowania doktor Li pojawi się na Twojej liście po uaktywnieniu przekaźnika w Pomniku Waszyngtona .
Najbardziej oczywiste rozwiązanie:
Zakładam, że zdołałeś już wcześniej odkryć Rivet City . W przeciwnym wypadku musisz udać się pieszo do tej lokacji, korzystając z tuneli metra lub przemieszczając się przy brzegu rzeki. Po dotarciu na miejsce udaj się do Laboratorium naukowego i porozmawiaj z doktor Li . Kobiecie możesz naturalnie zadawać liczne pytania na temat Jamesa , matki głównego bohatera oraz "Projektu oczyszczenie". Możesz także nakłonić ją do wydania Ci kilku stimpaków . Najważniejsza jest informacja, że James udał się do starego laboratorium. Po zakończonej rozmowie opuść więc Rivet City i udaj się w stronę Muzeum Jeffersona , zlokalizowanego na zachód od lotniskowca. Do celu prowadzi seria balkoników obleganych przez supermutanty (screen). Nie jest ich szczególnie dużo, a ponadto nie spotkasz tu najmocniejszych odmian tych potworów, tak więc nie musisz się do tych walk jakoś szczególnie przygotowywać. Zlokalizuj wejście do zabytku, oznaczone jako Muzeum Jeffersona - pamiątki .
Po znalezieniu się w środku zabij supermutanta i wybierz prawą odnogę korytarza. Zwróć uwagę na wieżyczkę ochronną , znajdującą się przy okopach. Jest ona zwrócona w stronę okupowanego przez supermutanty korytarza (screen), tak więc nie powinieneś jej niszczyć, a raczej nakłaniać potwory do tego żeby się tu zjawiły. W czasie gdy wieżyczka zajęta jest prowadzeniem ostrzału możesz też zbadać okoliczne pomieszczenia kolekcjonując cenny łup. Do zniszczenia wieżyczki najlepiej użyć granatu EM . Zabij wszystkie pozostałe potwory i wybierz drzwi oznaczone jako Muzeum Jeffersona - rotunda .
Przed Tobą ostatnie już pomieszczenie. Oprócz centaura musisz się tu rozprawić z bardzo silnym supermutantem , do pokonania którego warto użyć karabinu plazmowego czy innej potężnej broni. Opcjonalnie możesz zająć się jedynie zebraniem pokazanych na screenie holotaśm i jak najszybszym opuszczeniem tej lokacji. Wysłuchaj w Pip-Boy'u wszystkich trzech nagrań, a dowiesz się na temat istnienia Krypty 112 . To właśnie tam będziesz się musiał udać w następnej kolejności. Zauważ, że cel ten nie pojawił się na mapie świata jako lokacja, a jedynie jako punkt. Przed Tobą długa wędrówka, a to dlatego, że zapewne nie odkryłeś jeszcze żadnych ciekawych lokacji w zachodniej części mapy.
Alternatywne rozwiązanie problemu:
Pierwszą część tego zadania, a więc ustalenie kolejnego miejsca pobytu Jamesa , możesz także rozwiązać w zupełnie inny sposób, a mianowicie odnajdując wystarczającą liczbę holotaśm powiązanych z Projektem Oczyszczenie. Poniższe zestawienie prezentuje miejsca, w których należy ich szukać:
NAZWA LOKACJI PLUS KRÓTKI KOMENTARZ | LICZBA HOLOTAŚM |
Zostało jeszcze 46% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie