Główne questy - QUEST 2 Wstęp | Mothership Zeta | Fallout 3 poradnik Fallout 3
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
QUEST 2: Among The Stars - Wstęp
Zleceniodawca: automatycznie po zaliczeniu zadania Not Of This World [Statek obcych - Rdzeń inżynieryjny ]
MAPA POKŁADU RDZEŃ INŻYNIERYJNY:
Oznaczenia na mapie: 1 - kapsuły z zamrożonymi więźniami oraz miejsce pozyskania nagrań; 2 - kryjówka Sally
[#408]
Opis: Po rozpoczęciu tego questu dobrze byłoby dokładniej zbadać miejsce, w którym się znalazłeś. W szczególności polecam wejść w interakcję z widocznymi panelami kontrolnymi, co pozwoli Ci zdobyć nagrania #5, #6, #7, #8 . Na koniec skieruj się do głównego panelu [#408], którego użycie spowoduje otwarcie się wszystkich kapsuł i przebudzenie uwięzionych postaci ze snu. Porozmawiaj teraz z Sally , a dowiesz się, że będziesz musiał zniszczyć trzy generatory, zlokalizowane w różnych sekcjach statku.
Uwaga! Jeżeli chcesz kontynuować główny quest, przeskocz do sekcji zatytułowanej QUEST 2: Among The Stars - Główne lokacje. W przeciwnym wypadku czytaj dalej, nie pomijając także sekcji QUEST 2: Among The Stars - Poboczne lokacje.
[#409]
WYBUDZONE OSOBY:
Z każdą z uratowanych osób możesz porozmawiać, co jest oczywiście bardzo wskazane. Jedynym wyjątkiem jest pułkownik Hartigan [#409], czyli astronauta , którego strój będzie Ci wkrótce potrzebny. Korzystając z okazji przedmiot ten dobrze byłoby już teraz dołączyć do swojego inwentarza. Radziłbym też już teraz przystąpić do poznawania stojących w pomieszczeniu osób , bo w przeciwnym wypadku rozejdą się one po całym pokładzie, a Ty stracisz zbyt dużo czasu próbując je odnaleźć.
[#410]
Toshiro Kago jest jedynym z uratowanych, z którym nie będziesz się mógł w żaden sposób porozumieć [#410]. Jest on pochodzącym zapewne z feudalnej Japonii samurajem , w rezultacie czego nie dziwne jest to, że nie zna języka angielskiego. Wybór kwestii dialogowych nie odgrywa tu więc praktycznie żadnego znaczenia. Postać tę możesz natomiast zabić, co pozwoliłoby Ci zdobyć między innymi samurajski miecz .
[#411]
Paulson jest z kolei kowbojem . Przekonanie go, że nie jesteś jednym z obcych nie powinno okazać się kłopotliwe. Warto zauważyć, że w trakcie rozmowy możesz zahaczyć o temat członków jego rodziny . Jest to wykonalne na dwa sposoby - w oparciu o talent Czarna wdowa lub z pomocą odsłuchanego wcześniej nagrania. W tym drugim przypadku musisz ponadto wykazać się mocno rozwiniętą Retoryką [#411].
[#412]
Ostatnia z uratowanych osób to żołnierz Elliott Tercorien , który jest zarazem medykiem . W tym przypadku możesz go poprosić o pomoc w opracowywaniu medykamentów [#412]. Elliottowi możesz mianowicie dostarczać biożel obcych , a w zamian będziesz otrzymywał usprawniony biożel . Różnica jest taka, że jednorazowe zażycie środka wyleczy aż 150 punktów zdrowia. Niestety, operacja taka wiąże się z potencjalnymi efektami ubocznymi. Mimo wszystko warto na bieżąco zbierać biożel i dostarczać go zaprzyjaźnionemu medykowi .
[#413]
INNE POSTACI:
Z Sally możesz ponownie porozmawiać już po uratowaniu wszystkich uwięzionych przez obcych osób . Jeżeli dysponujesz talentem Dusza dziecka dziewczynkę możesz nakłonić do wyjawienia Ci lokalizacji jej kryjówki [#413]. Biegnij za Sally do północnej części badanej lokacji i zaczekaj aż zniesie pole siłowe. W środku odnajdziesz trzy pojemniki z cennymi przedmiotami obcych . Możesz również porozmawiać z Somah , prosząc ją o naprawienie wybranych przedmiotów z inwentarza.
Uwaga! Informacje na temat możliwości przyłączenia niektórych postaci niezależnych w formie pomocników odnajdziesz w sekcji QUEST 2: Among The Stars - Główne lokacje.
[#414]
CIEKAWOSTKI:
Na zachód od kapsuł znajduje się niewielkie pomieszczenie, w którym odnajdziesz trochę zapasów. Warto też zauważyć, że przy pierwszym powrocie do Rdzenia inżynieryjnego z innej lokacji możesz być świadkiem scenki złapania jednego z obcych [#414]. Nie musisz tu nic robić, gdyż po chwili Paulson dokona egzekucji na przedstawicielu obcej cywilizacji . W dalszej części zabawy doświadczysz z kolei ataku obcych . W takiej sytuacji warto oczywiście pomóc sojusznikom w pozbyciu się wrogów .