The Pitt - Quest 2 (cz.2) | The Pitt | Fallout 3 poradnik Fallout 3
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Zanim zdecydujesz się wyruszyć do strefy The Steelyard , dobrze będzie odwiedzić Marco , o którym wspomniała Ci Midea . Jego magazyn znajduje się w północnej części dzielnicy The Mill . W trakcie rozmowy poproś Marco o broń [#121], a przekaże Ci niejako wizytówkę dodatku The Pitt, czyli siekierę automatyczną . Broni tej nie musisz od razu wybierać z inwentarza, zwłaszcza że po dotarciu do strefy The Steelyard wejdziesz początkowo w posiadanie lepszej giwery, a mianowicie karabinu szturmowego . Jeśli chcesz możesz dokończyć swoją wędrówkę po dzielnicy The Mill . Ze znajdujących się tu terminali nie wydobędziesz jednak żadnych cennych informacji, a ani Bone ani Hammer nie podejmą próby rozmowy ze sterowaną przez Ciebie postacią.
[#121]
Kiedy uznasz, że jesteś gotowy do przystąpienia do zleconej przez Mideę misji, skieruj się do zachodniej części dzielnicy The Mill i zbliż się do Everetta . Po potwierdzeniu tego, że to Ty jesteś ochotnikiem skieruj się za Everettem do bocznego pomieszczenia. Zanim opuścisz dzielnicę The Mill , zbadaj pokazane na screenie [#122] pomieszczenie biurowe. Polecam w szczególności otworzyć niewielką walizkę, bo znajdziesz w niej przedwojenny garnitur . W jednej z szafek znajduje się z kolei amunicja do zakamuflowanego pistoletu . Skorzystaj z drzwi prowadzących do Opuszczonej strefy . Podążaj śladami Everetta i wysłuchaj komentarzy na temat Trogów . Na koniec zbliż się do drzwi prowadzących do strefy The Steelyard . Udaj się do największej lokacji tego rozszerzenia.
Po informacje na temat lokalizacji poszukiwanych sztabek zapraszam do sekcji QUEST 4: The Mill Worker. W dalszej części opisu tego questu znajdują się informacje dotyczące powrotu do dzielnicy The Mill z wymaganymi dziesięcioma sztabkami lub z większą ich liczbą (maksymalnie może to być 100 sztabek).
Po informacje na temat możliwych nagród za odnajdywanie sztabek zapraszam z kolei do rozdziału "Nagrody za ukończenie dodatku The Pitt".
[#122]
Po powrocie z dzielnicy The Steelyard , odbyciu rozmowy z Everettem i przekazaniu mu co najmniej dziesięciu znalezionych sztabek możesz wreszcie udać się do Midei . W tym celu musisz skierować się do dzielnicy Downtown . Po znalezieniu się na miejscu ruszaj w stronę Kwatery Midei . Po drodze warto zagadać Milly [#123]. Możesz się tu zachować na trzy sposoby:
1) Przejść pomyślnie próbę Speech i skłamać, że Wild Billowi nic się nie stało. Uszczęśliwiona Milly podaruje Ci sześć stimpaków .
2) Przejść pomyślnie próbę Speech i nakłamać w jakich okropnych okolicznościach zginął Wild Bill . Nie tylko w ten sposób nie zyskasz, ale sprawisz ponadto, że Milly ... zemdleje.
3) Wyznać kobiecie prawdę na temat okoliczności odnalezienia ciała Wild Billa w dzielnicy The Steelyard . Także i w tym przypadku nagrodzony zostaniesz sześcioma stimpakami .
[#123]
Wejdź do Kwatery Midei i porozmawiaj z kobietą . Wysłuchaj jej planu na temat wzięcia udziału w serii walk organizowanych w Dziurze . Pozwoli Ci to uzyskać dostęp do kwatery Ashura . Po zakończonej rozmowie z Mideą wyjdź na zewnątrz i poświęć chwilkę na wysłuchanie przemówienia Ashura [#124], który pojawi się na górnym balkoniku. Wracaj teraz do przejścia prowadzącego do dzielnicy The Mill .
[#124]
Musisz skierować się do centralnej części tej dzielnicy i zlokalizować pokazaną na poniższym screenie [#125] furtkę. Wcześniej była ona zamknięta, lecz teraz możesz przedostać się do miejsca, w którym organizowane są walki. Po drodze zagada Cię Spook , ale rozmowa z nią będzie krótka. Zejdź teraz po schodach na dół i porozmawiaj z Faydrą . Możesz wypytać ją między innymi o reguły toczonych tu walk, dodatkowe wyposażenie, przeciwników czy wreszcie wyrazić gotowość do wzięcia udziału w pierwszej walce.
[#125]