Główne questy - Quest 4 | Point Lookout | Fallout 3 poradnik Fallout 3
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
QUEST 4: Thought Control
Zleceniodawca: Mózg [Podwodne jaskinie ]
[#324]
Opis: Aby wyjść z jaskini, w której rozmawiałeś z naukowcem , nie musisz na szczęście ponownie przechodzić przez częściowo zalane tereny. Zamiast tego skorzystaj z przejścia pokazanego Ci niejako przez Jacksona . W pobliżu Mózgu znajduje się mianowicie drabina [#324] prowadząca na powierzchnię. Uważaj jednak ponieważ po dotarciu do głównej strefy Point Lookout znajdziesz się niedaleko wspomnianego wcześniej cmentarza. Ucieknij więc w okolice katedry zanim dopadną Cię ghule . Możesz już przenieść się do Posiadłości Calvertów .
[#325]
Musisz oczywiście wejść do środka i porozmawiać z Desmondem . Ghula możesz wypytać o personalia naukowca , z którym rozmawiałeś w skomputeryzowanej formie, jak również o podjęcie dalszych kroków. Desmond poprosi Cię o udanie się do najwyższego punktu wyspy. Po odebraniu urządzenia zakłócającego wyjdź z posiadłości. Przenieś się teraz do jednej z lokacji znajdujących się w pobliżu Twojego celu (może to być chociażby molo). Po dotarciu na miejsce wykonaj kilku kroków do przodu i zaczekaj aż skontaktuje się z Tobą profesor Calvert (czyli Mózg ) [#325]. Musisz teraz podjąć pierwszą ważną decyzję - możliwe warianty zachowania opisane zostały poniżej.
[#326]
Uwaga! Podjęta tu decyzja nie wpływa ostatecznie na wygląd zakończenia gry. Swoją przynależność będziesz mógł jeszcze zmienić podczas rozgrywania ostatniego głównego questu dodatku.
SPRZYMIERZENIE SIĘ Z PROFESOREM CALVERTEM (MÓZGIEM Z JASKIŃ): Po wysłuchaniu przekazu od naukowca wybierz dolny znacznik na mapie. Podejdź do kontenera na śmieci [#326] i wciśnij klawisz akcji. Gra wyświetli okienko wyboru. Musisz naturalnie wybrać pierwszą opcję od góry, dzięki czemu pozbędziesz się urządzenia zakłócającego . Wysłuchaj kolejnego przekazu od Calverta . Wybierz teraz opcję podrózy do Posiadłości Calvertów . Wykonaj tu kilka kroków do przodu, a będziesz świadkiem ogromnej eksplozji.
[#327]
SPRZYMIERZENIE SIĘ Z DESMONDEM (GHULEM Z POSIADŁOŚCI): W tym przypadku udaj się na podest, na którym znajduje się wielkie koło. Podejdź do wagoniku kolejki znajdującego się w najniższym punkcie konstrukcji [#327]. Wciśnij tu klawisz akcji i wybierz pierwszą opcję od góry, dzięki czemu zamontujesz nadajnik . Skorzystaj teraz z dźwigni znajdującej się po lewej stronie. Szybko odwróć się i przygotuj do odparcia ataku tubylców . Korzystaj tu z najpotężniejszych giwer, gdyż nie będziesz miał gdzie uciec. Po wygranych walkach przenieś się do Posiadłości Calvertów . Obejrzyj ładnie wykonaną eksplozję.