Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 3 - poradnik do gry

Fallout 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.2) | Mothership Zeta | Fallout 3 poradnik Fallout 3

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

MAPA POKŁADU LABORATORIUM KRIOGENICZNE:

Oznaczenia na mapie: 1 - przejście do: Rdzeń inżynieryjny - Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.2) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

Oznaczenia na mapie: 1 - przejście do: Rdzeń inżynieryjny; 2 - mechanizm pola siłowego i regenerator zdrowia (na niższym poziomie); 3 - panele kontrolne z nagraniami; 4 - teleporter do: Magazyn kriogeniczny (aktywny dopiero po powrocie z tej lokacji); 5 - panele kontrolne obsługujące kopuły; 6 - regeneratory zdrowia; 7 - zapasy; 8 - panele kontrolne; 9 - przejście do: Magazyn kriogeniczny

[#438] - Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.2) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

[#438]

Wejdź śmiało do pierwszego pomieszczenia laboratorium, gdzie do zlikwidowania będzie kilku obcych . Skup się na odnalezieniu panelu kontrolnego [#438]. Użycie panelu spowoduje zniknięcie widocznego przez szklaną podłogę pola siłowego. W rezultacie możesz zeskoczyć na dół i zbadać niewielkie pomieszczenie. Oprócz regeneratora zdrowia oraz cennych zapasów odnajdziesz tu panel kontrolny z nagraniem #4 .

[#439] - Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.2) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

[#439]

Możesz już wracać na górę. Z pobliskiego teleportera nie możesz niestety chwilowo skorzystać, w rezultacie czego musisz udać się do zachodniego przejścia. Rozpraw się szybko z dronami i obcymi [#439], zwłaszcza że Twój sojusznik lubi się od Ciebie oddalać, przez co może szybko zginąć. Na szczęście Elliott będzie się mógł wyleczyć po każdej wygranej bitwie, tak więc będzie nieco lepiej niż z Paulsonem . Nie atakuj jedynie robotników obcych , pozwalając Elliottowi ich polikwidować.

[#440] - Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.2) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

[#440]

Zbadaj południowe pomieszczenie, w którym znajdziesz panel kontrolny z nagraniem #2 . Oprócz tego możesz korzystać ze znajdujących się w tym miejscu paneli sterujących [#440]. Za każdym razem spowodujesz, że statek obcych porwie kilka żywych istot ze Stołecznych Pustkowi , głównie dzikusów i zdziczałe ghule . Wykorzystaj więc tę okazję do nabicia łatwego doświadczenia. Korzystając z okazji wylecz też główną postać i udaj się ponownie na zachód.

[#441] - Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.2) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

[#441]

Kieruj się na zachód, choć już za chwilkę skręcisz na północ. Zlikwiduj widocznych w oddali obcych , po czym wejdź do lewego pomieszczenia. Możesz tu wykonać dwie rzeczy. Odblokuj sobie przede wszystkim południowy składzik z wykorzystaniem nowego panelu [#441]. W środku odnajdziesz trochę ekwipunku po porwanych mieszkańcach pustkowi . Powróć następnie do niewielkiego pomieszczenia i skorzystaj z innego panelu, dzięki czemu porwiesz z powierzchni planety nowych nieszczęśników . Możesz teraz dołączyć do walk lub zaczekać aż widoczne po drugiej stronie szyby osoby wzajemnie się pozabijają.

[#442] - Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.2) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

[#442]

Ruszaj na północ, odwiedzając po drodze nowy regenerator zdrowia. Zanim wyjdziesz z tego pomieszczenia dobrze byłoby zbadać dwa składziki zlokalizowane w jego północnej i południowej części. Odnajdziesz między innymi środki do walki ze skutkami promieniowania. Po znalezieniu się w nowej części laboratorium skorzystaj z pokazanego na screenie [#442] panelu, dzięki czemu zamrozisz i wykruszysz znajdujących się w środku obcych .

[#443] - Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.2) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

[#443]

Odczekaj chwilkę, wejdź do środka i zbadaj ciała wyeliminowanych obcych . Po wykonaniu tej czynności wejdź w interakcję z dwoma panelami na ścianach [#443], dzięki czemu zdobędziesz nagrania #11, #17 . Skieruj się teraz do północnego pomieszczenia i wysłuchaj komentarza Elliotta (o ile jeszcze żyje). Dość wyjątkowo będziesz mógł podjąć ważną decyzję.

[#444] - Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.2) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

[#444]

Problem dotyczy uwięzionych przez obcych kolegów Elliotta . Generalnie możesz tu wybierać pomiędzy czterema wariantami:

1) Wybudzenie żołnierzy bez przygotowania. W tym przypadku musisz od razu skorzystać z panelu, a uratowani rozbiegną się i wkrótce zginą. Elliott będzie niepocieszony.

2) Przekonanie Elliotta poprzez wykazanie się mocno rozwiniętą Retoryką, że jego kamratów najlepiej będzie zostawić w świętym spokoju.

3) Przekonanie Elliotta , że należy odłączyć jego kolegów od aparatury podtrzymującej życie, tak by obcy nie mogli już na nich eksperymentować.

4) Przystanie na propozycję wybudzenia żołnierzy , mając w świadomości to, że i tak nie pożyją zbyt długo. W tym przypadku musisz skorzystać z panelu [#444], ALE dopiero po uzyskaniu potwierdzenia gotowości ze strony Elliotta . Żołnierze pozostaną żywi przez parę minut. Polecam właśnie ten wariant, gdyż pomogą Ci w zabezpieczeniu następnej lokacji.

Niezależnie od wybranej wersji wysłuchaj komentarza Elliotta odnośnie zebranych próbek i skorzystaj z pobliskiego przejścia by przenieść się do Magazynu kriogenicznego .