Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.4) | Mothership Zeta | Fallout 3 poradnik Fallout 3
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
MAPA POKŁADU FABRYKA ROBOTÓW:
Oznaczenia na mapie: 1 - przejście do: Rdzeń inżynieryjny; 2 - regeneratory zdrowia; 3 - panel kontrolny; 4 - teleporter przenoszący bohatera na inne piętro; 5 - panel sterujący pracą pasa transmisyjnego; 6 - teleporter przenoszący bohatera w okolice miejsca startu; 7 - generator
[#450]
Po znalezieniu się wewnątrz fabryki możesz ruszyć śladem Somah i wysłuchać jej komentarzy na temat źle działających teleporterów. Nie przejmuj się zniknięciem swojej sojuszniczki , gdyż nic złego się jej nie stanie, a już wkrótce połączycie z powrotem siły. Pamiętaj o tym żeby nie atakować robotników obcych . Z użyciem broni wstrzymaj się do momentu ujrzenia botów strażniczych na niższym poziomie [#450].
[#451]
Zejdź po schodach na niższe piętro i kieruj się na północny-zachód. W międzyczasie będziesz świadkiem krótkiej rozmowy z Somah . Generalnie nie musisz się w nią zbytnio "wczytywać", bo nie podejmiesz tu żadnych ważnych decyzji. Przesuwaj się sukcesywnie na północ, korzystając z mijanego po drodze regeneratora zdrowia. Po znalezieniu się w pokazanym na screenie [#451] miejscu skorzystaj z panelu kontrolnego i wybierz ostatnią opcję z listy, dzięki czemu zniszczysz okoliczne wieżyczki obronne .
[#452]
Wyeliminuj również standardowe boty strażnicze , a po kilku chwilach Somah ponownie do Ciebie dołączy. Korzystając z okazji możesz zbadać mały składzik zlokalizowany na południowy-wschód od tego miejsca. W przeciwnym wypadku ruszaj na północ. Z teleportera nie musisz korzystać, bo na piętrze nie znalazłbyś nic ciekawego. Zamiast tego wejdź w interakcję z panelem znajdującym się przy pasie transmisyjnym [#452], wybierając pierwszą opcję od dołu. Szybko wycofaj się na bezpieczną odległość i zaczekaj na potężną eksplozję.
[#453]
Wejdź na zniszczony pas transmisyjny i przejdź przez dziurę w ścianie, kierując się na północ. Po znalezieniu się wewnątrz nowej hali SZYBKO rozpraw się z biegającymi po okolicy obcymi [#453]. Jest to niezwykle ważne, gdyż jeden z nich jest wyposażony w urządzenie do kontrolowania botów , w rezultacie czego walka niepotrzebnie by się jedynie wydłużyła. Po wygranej bitwie zbadaj ciała obcych i podnieś urządzenie , o którym wspomniałem (Drone Control Device).
[#454]
Z nowo pozyskanej zabawki możesz już teraz skorzystać. W tym celu musisz podejść do jednego z okolicznych podów [#454], wcisnąć klawisz akcji i potwierdzić chęć "wybudzenia" bota . W szczególności polecam zabierać ze sobą botów-obrońców . Pamiętaj też, że w danym momencie za Tobą może podążać tylko jedna maszyna . Ruszaj na wschód, badając po drodze balkonik i korzystając z drugiego regeneratora zdrowia.
[#455]
Dotarcie do pomieszczenia z generatorem powinno przebiec bez większych utrudnień. Tradycyjnie już skorzystaj ze środkowego panelu, a następnie wejdź w interakcję z trzema mniejszymi urządzeniami, co doprowadzi do zniszczenia generatora. Nie musisz teraz na szczęście wracać tą samą drogą. Zamiast tego zlokalizuj pobliski teleporter [#455], dzięki któremu powrócisz w okolice miejsca startu. Możesz już udać się do Rdzenia inżynieryjnego .