The Pitt - Quest 2 (cz.1) | The Pitt | Fallout 3 poradnik Fallout 3
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
QUEST 2: Unsafe Working Conditions
Zleceniodawca: automatycznie po dotarciu do dzielnicy Downtown [The Pitt - Downtown ]
Opis: To czy porozmawiałeś z Mideą bezpośrednio po przybyciu do dzielnicy Downtown czy też musisz do niej dopiero dotrzeć, nie odgrywa żadnej roli i nie będzie miało wpływu na dalszy przebieg tego questu. Radzę poświęcić chwilkę na zbadanie całej dzielnicy Downtown , zwłaszcza że nie jest ona zbyt duża. Z większością niewolników oraz łowców nie możesz niestety rozpocząć dłuższej konwersacji. Jedyne dwie osoby z zachodniej części tego sektora, które możesz zagadać, to Adan i Nola . Ta druga bez potrącenia dodatkowych opłat może Cię wyleczyć [#116], tak więc warto już teraz skorzystać z jej usług i wracać do niej za każdym razem gdy stracisz dużo punktów zdrowia. W okolicy nie odnajdziesz niestety żadnych wartościowych przedmiotów, choć zepsuty hydrant skrywa między innymi stimpaka . Ciężko będzie za to okraść strażników ponieważ będzie ich wielu, a także będziesz obserwowany przez osoby okupujące górne balkoniki.
[#116]
Kiedy uznasz, że dostatecznie poznałeś już zachodnią część dzielnicy Downtown , skorzystaj z pokazanego na screenie [#117] przejścia. Będzie tu na Ciebie czekała Midea , ale tylko jeśli wybrałeś "pokojowy" sposób przedostania się do dzielnicy niewolników. Od kobiety dowiesz się, że chce się z Tobą spotkać w jej domu. Jeśli z Mideą rozmawiałeś po odzyskaniu przytomności, możesz od razu skierować się do wschodniej części dzielnicy Downtown . W tym przypadku jedyną osobą , z którą możesz porozmawiać jest Kai . Nie warto prosić jej o mięso , bo jest ono mocno skażone. Rozejrzyj się natomiast po okolicy. Wewnątrz bloku silnika odnajdziesz dwa stimpaki i oczyszczoną wodę . Po trzy stimpaki odnajdziesz natomiast niedaleko miejsca, w którym stoi Kai oraz wewnątrz zniszczonego telewizora.
[#117]
Udaj się wreszcie do drzwi prowadzących do Kwatery Midei . Po znalezieniu się w środku automatycznie zainicjowana zostanie scenka z rozmowy z kobietą . Podobnie jak wcześniej, nie musisz być wobec niej ani przesadnie uprzejmy, ani przesadnie opryskliwy [#118]. Rozmówczynię warto choćby dla jej zabawnych odpowiedzi wypytać o to, czym są Trogi , czyli potwory , z którym staniesz oko w oko już za kilkanaście minut. Warto także zorientować się w sprawie zdobycia dodatkowej broni. Od Midei dowiesz się, że Marco z dzielnicy The Mill może mieć dla Ciebie coś interesującego. Rozmowa zostanie wkrótce przerwana przez pojawienie się jednego z wartowników . Nie musisz się na szczęście obawiać konieczności stoczenia walki, bo Midea zrzuci na Ciebie obowiązek zdobycia dziesięciu stalowych sztab , co jednocześnie ucieszy łowcę .
[#118]
Po zakończeniu scenki z rozmowy Midei z Jacksonem nie musisz ponownie zagadywać swojej sojuszniczki ponieważ otrzymałeś już nowe zadanie. Wewnątrz jej kwatery nie odnajdziesz żadnych interesujących przedmiotów, tak więc wyjdź na zewnątrz i powróć do miejsca startu. Po drodze możesz porozmawiać z Milly . Kobieta poprosi Cię o odnalezienie jej przyjaciela Wild Billa . Wysłano go w to samo miejsce, gdzie sam za chwilę się udasz, tak więc możesz wyrazić zgodę na udzielenie jej pomocy. Udaj się teraz do miejsca, w którym stoi Adan , a na lewo od niego [#119] odnajdziesz drzwi prowadzące do dzielnicy The Mill .
[#119]
Po znalezieniu się w nowym miejscu tradycyjnie już możesz poświęcić trochę czasu na dokładne zbadanie okolicy. Do niektórych miejsc, jak na przykład Dziury czy bramki prowadzącej do dzielnicy Uptown , nie możesz się jeszcze przedostać. Zbadaj szafki niedaleko miejsca startu, a odnajdziesz amunicję do zakamuflowanego pistoletu . Po drodze spotkasz Branda . Możesz wykazać się mocno rozwiniętą retoryką. Brand jest klasycznym przykładem "kapusia", tak więc jeśli grasz złą postacią, możesz mu wyjawić jakiś sekret, na przykład plany dotyczące wykradzenia lekarstwa czy szczegóły współpracy pomiędzy Mideą a Wernherem . W przyszłości możesz mu również wyjawić, że Marco zajmuje się produkcją broni. Za każdą taką akcję utracisz kilka punktów karmy, ale za to Brand wynagrodzi Cię dwoma stimpakami . Jeśli grasz dobrą postacią najlepiej będzie go zignorować, bądź skłamać, że nie jesteś w posiadaniu żadnych cennych informacji.
[#120]