Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 3 - poradnik do gry

Fallout 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Główne lokacje S (cz.2) | Świat gry Fallout 3 poradnik Fallout 3

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Stacja Marigold

CIEKAWOSTKI

- Badając jeden ze wschodnich tuneli natrafisz na terminal (1 na mapie), do którego możesz się włamać i otworzyć sobie drzwi. W środku znajduje się sejf Nakrętki , który możesz otworzyć z wykorzystaniem klucza zdobytego w zachodniej części planszy (2 na mapie). W sejfie ukryto... nieprzyzwoitą bieliznę . :-) Korzystając z okazji zabierz też medykamenty i rozpruwacz (bardzo skuteczny na krótkim dystansie). Przy próbie opuszczenia pomieszczenia spotkasz Nakrętkę , lecz korzystając chociażby z retoryki możesz doprowadzić do tego, że pozwoli Ci zatrzymać tę niecodzienną zdobycz.

CIEKAWOSTKI - Główne lokacje S (cz.2) | Świat gry Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

Stacja metra Jury Street

CIEKAWOSTKI

- Po dotarciu do Stacji metra Jury Street skieruj się na zachód, a konkretnie w pokazane na screenie miejsce. Musisz się tu rozprawić z kilkoma supermutantami , lecz być może otrzymasz wsparcie od krążących po okolicy rycerzy Bractwa Stali . Po pokonaniu supermutantów zaczekaj na pojawienie się behemota . Wykorzystaj grubasa lub inną potężną broń do zlikwidowania bestii . Dobrze jest także mieć pomocnika żeby odwrócić jej uwagę. Po wygranej walce koniecznie zbadaj ciało poległego behemota , gdyż na pewno znajdziesz wiele ciekawych przedmiotów.

- Ciekawa kryjówka powiązane jest z osobą , która prowadzi eksperymenty w tunelach metra - Główne lokacje S (cz.2) | Świat gry Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

- Ciekawa kryjówka powiązane jest z osobą , która prowadzi eksperymenty w tunelach metra. Po dotarciu na miejsce skieruj się do schodów prowadzących do tuneli i wybierz podróż do strefy Stacja Jury Street . W środku musisz likwidować bandytów . Jednocześnie przesuwaj się na południe i rozglądaj za drzwiami usytuowanymi przy wschodniej ścianie. Prowadzą one do lokacji Jury Street - tunele i tam też musisz się udać. Po dotarciu do nowej części tuneli zbadaj najbliżej rozstawione pomieszczenie. Zabij Ryana Brigga . Przy jego ciele znajdziesz klucz do sejfu. Możesz także włamać się do komputera żeby poczytać o jego eksperymentach. Najciekawszy obiekt pokazałem jednak na screenie. Jest to cudowna maszynka do mięsa. Z jej wykorzystaniem możesz tworzyć cudowne mięso kretoszczura , które jest pomocne w leczeniu ran oraz zwalczaniu promieniowania. Za każdym razem musisz jednak przynieść składniki - jedną sztukę superkleju oraz jedną sztukę zwykłego mięsa kretoszczura .

CIEKAWOSTKI - Główne lokacje S (cz.2) | Świat gry Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

Stacja Northwest Seneca

CIEKAWOSTKI

- Ghul o imieniu Murphy zaproponuje Ci wspólny biznes. Możesz mu mianowicie dostarczać bomby cukrowe , a on w zamian Ci za nie zapłaci. Nie zapomnij o skorzystaniu z dostępnych umiejętności perswazji w celu zawyżenia proponowanej przez niego kwoty. Od Murphy'ego dowiedz się też więcej na temat superodlotu, nad którym pracuje.

Świątynia Unii

CIEKAWOSTKI

- Gdy po raz pierwszy zjawisz się w Świątyni Unii , będziesz musiał odbyć krótką rozmowę z Simone Cameron . Na szczęście bez większych problemów wpuści Cię ona na teren Świątyni . W trakcie rozmowy z Hannibalem Hamlinem będziesz natomiast musiał przystać na ochranianie Świątyni , gdyż w przeciwnym wypadku nie zostaniesz wypuszczony na pustkowia. Otrzymasz specjalny klucz, służący do otwierania głównej bramy. Warto też dodać, że "teleportacja" w inne miejsca nie działa w najbliższym otoczeniu Świątyni . Musisz się od niej nieznacznie oddalić.