Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 3 - poradnik do gry

Fallout 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozwój postaci - ukryte talenty | Porady Fallout 3 poradnik Fallout 3

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Rozwój postaci - ukryte talenty (profity)

Oprócz talentów wybieranych z listy przy każdym awansie na wyższy poziom doświadczenia możliwe jest także zdobywanie ukrytych profitów, powiązanych z niektórymi z rozwiązywanych questów. Oto ich lista, wraz z zastosowaniem oraz krótkim opisem pozyskania.

NAZWA

DZIAŁANIE, UWAGI

SPOSÓB ZDOBYCIA

Atomowa regeneracja

Osiągnięcie krytycznej wartości napromieniowania (co najmniej 400 radów) zaowocuje automatycznym zrośnięciem się złamanych kończyn. Fajne, lecz niebezpieczne. :-)

Wykonaj bonusowy cel przy okazji zaliczania pierwszego zadania pierwszego rozdziału książki dla Moiry (subquest Podręcznik przetrwania). Oznacza to konieczność wystawienia się na silniejsze promieniowanie (600 radów).

Ekspert przetrwania

Pewniak to minimalnie zwiększona odporność na promieniowanie i trucizny (4%). Oprócz tego w zależności od udzielonej odpowiedzi możesz rozwinąć Retorykę, zwiększyć odporność na obrażenia, zwiększyć szanse zadania krytycznych obrażeń, wydłużyć pasek zdrowia lub rozwinąć Nauki ścisłe.

Podobnie jak wyżej, nagroda związana z subquestem Podręcznik przetrwania. Liczba wykonanych opcjonalnych poleceń musi oscylować w granicach 5-8. Nagroda przyznawana w momencie kończenia całego questu.

Gruba skóra

Bardzo ciekawe profity - zwiększenie wytrzymałości o 1 punkt (nie warto więc wcześniej rozwijać tego współczynnika do maksimum), a także odporności na obrażenia o 10 punktów.

Umiejętność przyznawana jest przez Harolda, ale tylko jeśli skrócisz jego cierpienia poprzez zniszczenie serca wielkiego drzewa. Po więcej informacji zapraszam do opisu subquestu Oaza.

Guru przetrwania

Pewniak to minimalnie zwiększona odporność na promieniowanie i trucizny (6%). Oprócz tego w zależności od udzielonej odpowiedzi możesz rozwinąć Retorykę, zwiększyć odporność na obrażenia, zwiększyć szanse zadania krytycznych obrażeń, wydłużyć pasek zdrowia lub rozwinąć Nauki ścisłe.

Podobnie jak wyżej, nagroda związana z subquestem Podręcznik przetrwania. Musisz wypełnić dziewięć poleceń opcjonalnych. Nagroda przyznawana w momencie kończenia całego questu.

Krwiopicja

Wypicie krwi powoduje przywrócenie 20 punktów zdrowia. Bez rewelacji, choć natrafisz na sporo obiektów gotowych do użycia i mogą one być swego rodzaju zastępstwem za stimpaki. Warto dodać, że za wypicie krwi nie jesteś karany negatywną karmę, czego nie można powiedzieć o zachowaniach sugerujących kanibalizm.

Umiejętność przekazywana przez Vance'a w nagrodę za ukończenie pobocznego questu Więzy krwi. Musisz być dociekliwy żeby był skłonny do podzielenia się z Tobą wiedzą na temat życiodajnych właściwości ludzkiej krwi.

Mrówcza siła

Na stałe dodany jeden punkt siły. Oczywistym jest więc to, że nie warto wcześniej rozwijać tej cechy do maksimum. Oprócz tego zwiększona odporność na ogień.

Nagroda za wykonanie głównej części pobocznego questu One!. Możesz wybrać tę nagrodę lub Mrówczy wzrok.

Mrówczy wzrok

Na stałe dodany jeden punkt percepcji. Oczywistym jest więc to, że nie warto wcześniej rozwijać tej cechy do maksimum. Oprócz tego zwiększona odporność na ogień.

Nagroda za wykonanie głównej części pobocznego questu One!. Możesz wybrać tę nagrodę lub Mrówczą siłę.

Niszczyciel marzeń

30% zniżki na oferowane przez Moirę towary to bez dwóch zdań najfajniejsza nagroda. Oprócz tego możesz liczyć na zmniejszone szanse zadania obrażeń krytycznych przez Twoich przeciwników

Tuż po przystąpieniu do pobocznego questu Podręcznik przetrwania przekonaj Moirę Brown do tego żeby zarzuciła dalsze prace nad tym projektem.

Początkujący odkrywca

Pewniak to minimalnie zwiększona odporność na promieniowanie i trucizny (2%). Oprócz tego w zależności od udzielonej odpowiedzi możesz rozwinąć Retorykę, zwiększyć odporność na obrażenia, zwiększyć szanse zadania krytycznych obrażeń, wydłużyć pasek zdrowia lub rozwinąć Nauki ścisłe.

Zlecane przez Moirę zadania (subquest Podręcznik przetrwania) posiadają opcjonalne wytyczne. Musisz wypełnić ich mniej niż pięć. Nagroda przyznawana w momencie kończenia całego questu.

Szybszy refleks

Zwiększenie o 10% szansy na udane trafienie w trybie V.A.T.S. Marna nagroda, tak więc lepiej doprowadzić do pozytywnego zakończenia, nagradzanego wyśmienitym karabinem plazmowym.

Nagroda od doktora Zimmera za wykonanie subquestu Replikant. Jest to niestety negatywny sposób zakończenia tego zadania.

Wiedza na temat obsługi pancerzy wspomaganych

Bardzo pożyteczny talent, a to dlatego, że zbroje wspomagane zaliczają się do najlepszych jakie odnajdziesz na Stołecznych Pustkowiach. Bractwo Stali posiada najmocniejsze pancerze, choć możesz też korzystać z różnych odmian zbroi Enklawy.

Musisz przedostać się na teren Cytadeli, co ma miejsce w momencie rozpoczęcia głównego questu Podjęcie śladu. Odszukaj Gunny'ego, a po uzyskaniu zgody od Lyonsa zakończ pomyślnie trening w zakresie obsługi pancerzy.