Baldurs Gate 3: Uwięziona Goblinka - solucja, opis przejścia, mapa Baldurs Gate 3 poradnik, solucja Zadanie powiązane z goblinką Sazza, która jest więziona w Gaju Druidów. Sprawdźcie, jak można rozwiązać tę sytuację, jak otworzyć klatkę i jak wyprowadzić Sazzę z Gaju. Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2023 196196 Następna Akt 1 Wiekowa zielarka Poprzednia Akt 1 Uczennica druida Legenda Baldurs Gate 3 - M3 - Gaj druidów / Gaj Silvanusa Ważne lokacje na mapie Silni wrogowie i pułapki Unikalne przejścia i skarby Nowi potencjalni członkowie drużyny Poniższa strona poradnika do Baldurs Gate 3 zawiera opis przejścia zadania Uwięziona Goblinka. Z pomocą tej solucji uda Ci się pomyślnie zakończyć misję. Cele misjiOpis przejścia Cele misjiUwolnij Sazzę;wyprowadź Sazzę z gaju;dotrzyj do obozu goblinów. Opis przejścia Zadanie to aktywujesz podczas pobytu w gaju druidów. W tylnej części tej lokacji trafisz na dwa diabelstwa, stojące przy klatce, w której zamknięta jest Sazza. Jeśli w czasie rozmowy możesz postąpić następująco: nie ingeruj i pozwól zabić Sazzę;przeszkodź w egzekucji i uratuj goblinkę (jeśli zaliczysz test perswazji lub zastraszenia, to uda Ci się to zakończyć bez walki). Jeśli zdecydowałeś się stanąć po stronie Sazzy i uporałeś się z diabelstwami, to możesz porozmawiać z goblinką. Zdradzi Ci ona kilka informacji na temat kapłanki przebywającej w obozie. Zgodzi Cię ona do niej doprowadzić, jeśli ją uwolnisz. Klatkę możesz otworzyć narzędziami złodzieja lub po prostu niszcząc drzwi. Gdy już się z tym uporasz musisz wyprowadzić Sazzę z obozu. Aby to zrobić, najbezpieczniej jest skierować się na półkę skalną znajdującą się tuż przy krawędzi przepaści. Przeskocz tam, a po zaliczeniu testu percepcji, pojawią się drzwi prowadzących do jaskini. W środku natrafisz na grupę do goblinów, z którymi będziesz musiał stoczyć walkę. W tym przypadku szczególną uwagę musisz zwrócić na łucznika znajdującego się na wzgórzu. Z racji małej wytrzymałości Sazzy, lepiej trzymać ją z dala od samej potyczki. W tym miejscu znajdziesz też nieprzytomnego Findala. Jeśli użyjesz na nim czaru leczącego, to będziesz mógł z nim porozmawiać. UWAGA: Możesz także wejść do jaskini od drugiej strony (musisz jednak zaliczyć test umiejętności). I z jej pomocą dostać się do więzienia. W ten sposób łatwiej będzie Ci walczyć. Będziesz bowiem w stanie podkraść się do przeciwników. Na koniec musisz udać się za Sazzą do obozu goblinów. Następna Akt 1 Wiekowa zielarka Poprzednia Akt 1 Uczennica druida