Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik do gry

Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kingdom Come Deliverance 2: Zadania kowala Kingdom Come Deliverance 2 poradnik, solucja

By dostać się na wesele i kontynuować fabułę KCD 2 musicie ukończyć jeden z dwóch pobocznych wątków fabularnych. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak ukończyć wszystkie zadania kowala Radowana.

Ostatnia aktualizacja: 3 lutego 2025

By kontynuować główną fabułę Kingdom Come 2 musicie ukończyć jeden z dwóch pobocznych wątków fabularnych. Ukończenie któregokolwiek z nich pozwoli wam dostać się na wesele, gdzie ma miejsce następne zadanie główne. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak ukończyć wszystkie zadania kowala Radowana, jak odnaleźć skradziony wóz i znaleźć złamany miecz pustelnika.

Syn Kowala (The Blacksmith's Son)

Pierwsze zadanie jest bardzo proste i służy głównie jako samouczek kowalstwa. Udajcie się do Tachowa, do kuźni kowala Radowana. Porozmawiajcie z kowalem i zapytajcie go o pracę. Będziecie musieli wykuć miecz by się wykazać - wszystkie potrzebne materiały leżą w skrzyni tuż obok kowadła. Mini-gra składa się z ogrzewania żelaza w ogniu aż nie przybierze żółtego koloru, po czym uderzania go młotkiem w różnych miejscach, w równych odstępach. Radowan pokieruje was przez proces kucia.

W nagrodę otrzymacie miecz myśliwski wysokiej jakości oraz kwaterę obok kuźni, z prywatnym łóżkiem i skrzynią na przechowywanie przedmiotów. Porozmawiajcie z Radowanem raz jeszcze by rozpocząć następne zadanie.

Wyprawa (The Jaunt)

Radowan wyśle was do Semina by odkryć co stało się z jego zaginionym wozem przeznaczonym dla miejscowego pana. Na miejscu obejrzyjcie cutscenkę, po której wdacie się w bójkę z pijakiem. Po walce spotkacie się z Panem na Seminie i Kapitanem Sękiem, którzy zgodzą się zabrać was ze sobą na poszukiwania wozu.

Wyruszacie następnego poranka - Pan na Seminie pozwoli wam najeść się gulaszem z kotła na palenisku i przespać się na poddaszu stodoły. Przez ten czas udajcie się do stajennego na wybiegu dla koni. Ma on konia na sprzedaż - rozpoznacie w nim swojego zaginionego Siwka. Możecie przekonać stajennego by go oddał (8 Retoryki nam wystarczyło) lub odkupić go za 160 groszy (możecie się targować).

Po udaniu się na dziedziniec porozmawiajcie z Panem na Seminie i udajcie się w drogę. Podążajcie za towarzyszami i rozmawiajcie. Po chwili Pan na Seminie zaoferuje wam krótki sparing. Jeśli się zgodzicie, zatrzymacie się na uboczu i po rozmowie z kapitanem rozpoczniecie walkę na pałki. Pan na Seminie potrafi wykonywać długie serie perfekcyjnych bloków, więc bądźcie gotowi na wykonywanie wielu ripost pod rząd. Jeśli zwyciężycie otrzymacie tarczę kapitana Sęka - przyda się wam, ponieważ jest bardzo wytrzymała w porównaniu do innych tarcz.

Zostało jeszcze 70% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie