Kingdom Come Deliverance 2: Beztroska jazda (Easy Riders) Kingdom Come Deliverance 2 poradnik, solucja
Beztroska jazda to pierwsze główne zadanie w KCD 2. Na tej stronie opisaliśmy jak przetrwać oblężenie, jak uspokoić kapitana Tomasza, jak nakarmić psa, wygrać sparing, przekraść się przez zarośla oraz uciec przed bandytami.
Ostatnia aktualizacja: 3 lutego 2025
Beztroska jazda (Easy Riders) to pierwsze zadanie główne w Kingdom Come 2. Zaczyna się ono krótkim oblężeniem, a następnie składa się z samouczków podstawowych mechanik. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak przetrwać oblężenie, jak uspokoić kapitana Tomasza, jakie aktywności czekają was w obozie nad jeziorem, jak pokonać Jana Ptaszka podczas sparingu, przekraść się przez zarośla i uciec przed bandytami.
- Jak przetrwać oblężenie?
- Jak uspokoić kapitana Tomasza?
- Jak nakarmić psa?
- Jak wygrać sparing?
- Jak przekraść się przez zarośla?
- Jak uciec przed bandytami?
Jak przetrwać oblężenie?
Zadanie zaczniecie w środku oblężenia. Czeka was krótka i oskryptowana misja. Na początku zadania wbiegnijcie schodami naprzeciw na mury. Tu musicie strzelać we wrogich żołnierzy. Podczas tego fragmentu nic wam nie grozi, a wasza celność nie ma znaczenia - wykorzystajcie tę sytuację by przywyknąć do specyficznego systemu celowania i lekko bujającej się kuszy. Po oddaniu strzału przytrzymajcie przycisk celowania by przeładować broń.
Po krótkiej chwili przez most przedrze się duża grupa wrogów. Zejdźcie po schodach na dziedziniec. Możecie strzelać do żołnierzy przez bramę, lecz nie ma takiej potrzeby - po chwili wasi sojusznicy wyleją na wrogów płonący olej. Wasz dowódca rozkaże wam biec za nim. Ponownie dotrzecie na mury, gdzie waszym celem jest przewrócić drabinę. Ta znajduje się po lewej stronie murów i musicie przytrzymać przycisk interakcji by ją przewrócić (w razie potrzeby zerknijcie na kompas na górze ekranu). Jeśli na drodze stoją wam wrogowie, będziecie musieli się ich pozbyć - nie nauczyliście się jeszcze systemu walki wręcz, lecz dzięki wsparciu dowódcy dzikie, niekontrolowane ataki powinny wystarczyć. Przewrócenie drabiny zakończy sekwencję.
Jak uspokoić kapitana Tomasza?
Po przerywniku filmowym wcielicie się w Henryka, podążając drogą za Janem Ptaszkiem. Wasz koń biegnie automatycznie, więc wystarczy tylko odpowiadać na pytania Jana podczas jazdy - wasze odpowiedzi nie mają szczególnego znaczenia. Natraficie w końcu na oddział żołnierzy prowadzony przez kapitana Tomasza i będziecie musieli rozładować napięcie. Najpierw musicie się przedstawić, co wpłynie delikatnie na wasze początkowe statystyki. Przedstawienie się jako żołnierz zwiększa statystyki związanie z walką, jako doradca - z perswazją, a jako zwiadowca - ze skradaniem. Następnie czeka was krótki samouczek perswazji - wybierzcie opcję pasującą do profesji, którą się przedstawiliście. Wybór drugiej opcji (Charyzma) skutkował u nas sukcesem niezależnie od tego, jak się przedstawiliśmy. Nawet jeśli perswazja zakończy się porażką, Jan wyciągnie was z tarapatów.
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie