Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik do gry

Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kingdom Come Deliverance 2: Za zwycięstwo! (For Victory!) Kingdom Come Deliverance 2 poradnik, solucja

Za zwycięstwo to zadanie rozpoczynające finał pierwszej połowy gry Kingdom Come 2. Na tej stronie poradnika opisaliśmy czym zająć się podczas uczty oraz jak przetrwać bitwę z bandytami.

Ostatnia aktualizacja: 3 lutego 2025

Za zwycięstwo jest zadaniem rozpoczynającym finał pierwszej połowy Kingdom Come 2. Na tej stronie poradnika opisaliśmy czym możecie zająć się podczas uczty, jak zdobyć wino i wyposażenie dla Ptaszka oraz jak przetrwać bitwę z bandytami.

Uwaga - potraktujcie tę misję jako swoisty punkt bez powrotu! Czeka was wiele zadań fabularnych pod rząd bez dostępu do zawartości pobocznej. Po zakończeniu tej sekwencji zadań traficie zaś do nowego regionu. Choć możecie podróżować między regionami i większość zadań pobocznych w Troskach pozostanie dostępna, podróż między regionami wymagać będzie uiszczenia pokaźnej opłaty.

Czym zająć się podczas uczty?

Początek zadania jest bardzo otwarty - po wieczornej rozmowie z Ptaszkiem weźmiecie udział w uczcie na zamku Troski. Po początkowej konwersacji z panem Bergowem możecie zająć się aktywnościami dostępnymi na uczcie oraz waszym głównym celem - zdobyciu wina i uzbrojenia dla Jana Ptaszka. Oprócz wielu konwersacji czekają na was następujące aktywności:

  1. Gra w kości z Hankiem - wójt Hanko zaoferuje wam grę w kości. Grać z nim możecie tylko w podstawową wersję gry, bez odznak, z zakładem w wysokości 110 groszy.
  1. Romans z Johanką - wdowa Johanka zaczepi was, oferując rozmowę. Musicie zaliczyć dwa testy umiejętności pod rząd - najpierw Wiedzę (Średni) a następnie Retorykę (Średni), Wiedzę (Łatwy) lub Charyzmę (Trudny). Johanka zaoferuje wam wyjście na balkon, a na balkonie przelotny romans. Jeśli się zgodzicie, nastanie ranek a uczta się zakończy - nie będziecie mogli już zajmować się innymi aktywnościami.
  1. Psikus Hermana - szlachcic Herman poprosi was o pomoc w psikusie na innym szlachcicu, Florianie. Musicie zakraść się na szczyt wieży Baby i ukraść pierścień Floriana z jego osobistej skrzyni. Tylko szczyt Baby jest terenem zastrzeżonym - natkniecie się tam co najwyżej na dwóch strażników. Poczekajcie aż zejdą wam z drogi (możecie ukryć się w sąsiednim pokoju) i otwórzcie skrzynię (łatwy zamek). Pokażcie pierścień Hermanowi po czym porozmawiajcie z Adletą i dajcie jej pierścień. Powiedzcie, że to prezent od nieśmiałego przyjaciela - tylko ta opcja dialogowa sprawi, że psikus się uda. Jeśli kawał się uda, partnerka Floriana zerwie z nim, a wy otrzymacie w nagrodę księgę umiejętności Siły. Jeśli psikus się nie uda, będziecie musieli uspokoić Floriana (Retoryka - Trudny) lub pokonać go w pojedynku. W nagrodę za wasze starania otrzymacie 100 groszy.

Jak zdobyć ekwipunek i wino dla Ptaszka?

Zanim będziecie mogli wyruszyć na Niebaków, będziecie musieli wyposażyć Jana Ptaszka oraz zapewnić mu wino na drogę. Wszystko jest już gotowe - musicie tylko odebrać potrzebne przedmioty.

Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie