Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik do gry

Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kingdom Come Deliverance 2: Wszystkie zakończenia Kingdom Come Deliverance 2 poradnik, solucja

KCD2 posiada kilka ważniejszych decyzji, które mogą wpłynąć na zakończenie historii Henryka. Na tej stronie opisaliśmy wszystkie zakończenia w grze, czym się różnią i jak je zdobyć.

Ostatnia aktualizacja: 10 lutego 2025

Główny wątek fabularny Kingdom Come 2 postawi was przed kilkoma ważnymi decyzjami. Mogą one wpłynąć na zakończenie historii Henryka, a konkretnie na kilka konwersacji w epilogu gry. Na tej stronie opisaliśmy wszystkie zakończenia w grze, czym się różnią i jak je zdobyć.

Strona zawiera fabularne spoilery.

Główne zakończenie

Główny wątek fabularny Kingdom Come 2 ma tylko jedno główne zakończenie. Niezależnie od waszych decyzji, kompania Henryka osiągnie zwycięstwo nad królem Zygmuntem, zmuszając go do wycofania się z regionu. Oblężenie Suchdolu zakończy się po myśli bohaterów dzięki odsieczy sprowadzonej przez Henryka. Większość waszych sojuszników przetrwa grę, choć los kilku z nich zależy od waszych decyzji.

Wasze decyzje podczas gry wpływają głównie na epilog, do którego dojdzie po zakończeniu oblężenia. Henryk odbędzie podczas niego ostatnią rozmowę z duchami swoich rodziców. Jej przebieg zależy od tego, czy Henryk wyrazi skruchę za swoje czyny oraz jak honorowo postępował podczas głównego wątku fabularnego. Honorowe czyny najczęściej utrudniają obecne zadanie i komplikują sytuację, w której znajduje się Henryk, pozwalają mu jednak nie zatracić się przemocy i żądzy zemsty. Na ostatnią konwersację wpływają takie decyzje jak:

  1. Wyjawienie Bergowowi zdrady młodego Oldrzycha (wybór negatywny) lub zatajenie jej (wybór pozytywny),
  2. Pozwolenie Haszkowi na urządzenie masakry w Seminie (wybór negatywny) lub powstrzymanie go (wybór pozytywny),
  3. Zgładzenie Istvana Totha bez walki (wybór negatywny) lub w honorowym pojedynku (wybór pozytywny),
  4. Pozwolenie Suchemu Czartowi spalić wioskę (wybór negatywny) lub powstrzymanie go (wybór pozytywny),
  5. Poświęcenie Samuela w imię misji (wybór negatywny) lub ocalenie go (wybór pozytywny),
  6. Brutalne zamordowanie Markvarta (wybór negatywny), litościwe dobicie go lub pozostawienie na pewną śmierć (wybory pozytywne),
  7. Zabicie Brabanta po jego zdradzie (wybór negatywny) lub oszczędzenie go (wybór pozytywny),
  8. Nie żałowanie niczego podczas ostatniej rozmowy z rodzicami (wybór negatywny) lub wyrażenie skruchy (wybór pozytywny).

W zależności od waszych decyzji, ostatnia rozmowa z rodzicami Henryka będzie miała inny przebieg. Jeśli Henryk w dużej mierze zachowywał się niehonorowo, zostanie potępiony za swoje czyny i zatracenie się w żądzy zemsty, a duchy rodziców zostawią go na zawsze. Jeśli mimo traumy, którą przeżył, udało mu się zachować honor, duchy rodziców wyrażą swoją dumę z Henryka i obiecają, że zawsze będą przy nim. Podczas epilogu Henryk może również zdecydować, co zrobić po zakończeniu wojny - osiedlić się, kontynuować życie poszukiwacza przygód lub pozostać wojakiem.