Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik do gry

Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kingdom Come Deliverance 2: Boski posłaniec (Divine Messenger) Kingdom Come Deliverance 2 poradnik, solucja

Boski posłaniec to jedno z bardziej liniowych zadań w KCD 2, w którym wcielicie się w Ojca Bogutę. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak znaleźć miejsce zasadzki oraz uwolnić Henryka i Ptaszka z rąk Żiżki.

Ostatnia aktualizacja: 3 lutego 2025

Boski posłaniec jest jednym z krótszych, bardziej liniowych zadań w Kingdom Come 2. Wcielicie się w nim w ojca Bogutę. Misja jest pełna długich konwersacji, podczas których nie czekają was żadne ważne decyzje ani testy umiejętności. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak znaleźć miejsce zasadzki, przypodobać się bandytom oraz uwolnić Henryka i Ptaszka z rąk Żiżki.

Jak dotrzeć na miejsce zasadzki?

Jako ojciec Boguta musicie dotrzeć na miejsce zasadzki, gdzie bandyci wyrżnęli ludzi pana Bergowa. Udajcie się do pobliskiej stodoły i porozmawiajcie z ciężko rannym parobkiem Kubą by dowiedzieć się, co zaszło przy młynie. Następnie wyruszcie w stronę Niebakowa, do znacznika misji. Konno przejedziecie tym samym szlakiem, którym udała się kompania Bergowa. Po drodze napotkacie na szabrowników rabujących ciała - przejedźcie obok nich i nie wtrącajcie się, a pozwolą wam odejść nie atakując was.

W końcu dotrzecie do masowego grobu, gdzie po rozmowie z oficerem bandytów, Erykiem, wszyscy zostaniecie napadnięci przez szabrowników. Pomóżcie bandytom pokonać złodziei. Bądźcie ostrożni - Boguta wydaje się nie znać techniki mistrzowskiego uderzenia, którą mogliście już poznać jako Henryk, więc próba jej użycia może skończyć się szybką śmiercią. Oprócz tej techniki zna on jednak wszystkie dostępne w grze kombinacje ciosów mieczem.

Jak uwolnić Henryka i Ptaszka?

Po walce Eryk zgodzi się zabrać was do herszta, Żiżki, by wynegocjować uwolnienie Henryka i Ptaszka. Podążajcie za nim - Eryk zaoferuje wam wyścig do Niebakowa. Nie ma znaczenia czy wygracie, czy nie, ale pod sam koniec wyścigu możecie zjechać ze ścieżki i jechać wzgórzem na wprost do fortecy by zwyciężyć. Czeka was długa rozmowa z hersztem, nagle przerwana wybuchem buntu. Pomóżcie Żiżce zgładzić buntowników - nie powinni wam sprawić przesadnych kłopotów.

Ponownie wcielicie się w Henryka. Czeka was kilka długich rozmów, najpierw z waszym arcywrogiem Istvanem, a następnie z Żiżką. Po spokojnym wyjaśnieniu sobie sytuacji, Henryk, Ptaszek, Boguta i Żiżka ustalą wreszcie, że wszyscy stoją po tej samej stronie, przeciw Bergowowi, i zawrą sojusz. To zakończy zadanie.

Więcej na temat opisu przejścia:

  1. Lista wszystkich zadań głównych.