Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik do gry

Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kingdom Come Deliverance 2: Włoska robota (The Italian Job) Kingdom Come Deliverance 2 poradnik, solucja

Włoska robota to jedno z zadań w finale KCD 2. Na tej stronie opisaliśmy jak bez podejrzeń przejść przez radę kościelną, zabezpieczyć dziedziniec, uratować szlachciców i odeprzeć ludzi Eryka.

Ostatnia aktualizacja: 14 lutego 2025

Włoska robota to jedno z zadań w finale Kingdom Come 2. Waszym celem będzie napaść na Włoski Dwór i wykraść srebro króla Zygmunta. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak bez podejrzeń przejść przez radę kościelną, zabezpieczyć dziedziniec, uratować szlachciców i odeprzeć ludzi Eryka.

Jak bez podejrzeń przejść przez radę kościelną?

Zadanie rozpoczniecie grając jako Boguta, przebrani za papieskiego legata. Musicie nie wzbudzać podejrzeń i zachowywać się, jak na włoskiego kardynała przystało. Idźcie za Henrykiem, a po drodze pohandlujcie z nawołującym was handlarzem. Możecie kupić od niego alkohol oraz mikstury - zwłaszcza mikstura na otrzeźwienie się wam przyda. Możecie także kupić pamiątki. Jedyną godną uwagi pamiątką jest figurka świętej Barbary - pozostałe pamiątki to fałszywki (Boguta ma na tyle wysokie statystyki, żeby pomyślnie zaliczać wszystkie testy umiejętności). Następnie porozmawiajcie z Hieronimem Nazem, a gdy rozpozna Henryka, wymińcie jego pytania. Podążajcie za Hieronimem i udajcie się z nim na radę.

Podczas rady macie dwa główne zadania: bez podejrzeń rozwiązać spór między dwoma stronami i ułatwić Henrykowi jego część planu. Boguta musi również cały czas być w stanie lekkiego podpicia - jeśli będzie trzeźwy lub kompletnie pijany, zapomni jak mówi się łacińskim i zdradzi się. Zwracajcie uwagę na znacznik podpicia przy waszym pasku zdrowia, i w razie potrzeby napijcie się alkoholu lub wypijcie eliksir otrzeźwiający. Na początku rozmowy powiedzcie, że papież nie podjął jeszcze decyzji, kogo wesprzeć.

Macie trzy sposoby na ułatwienie Henrykowi późniejszej infiltracji. Każda z tych trzech czynności sprawi, że w dalszej części zadania będzie mniej strażników. Są nimi:

  1. Porozmawiajcie z Janoszem. Da wam pomysł poproszenia o więcej wina. Porozmawiajcie z Hieronimem i poproście go o przyniesienie więcej wina, a pośle po strażników by zaczęli nosić beczki.
  2. Ponownie porozmawiajcie z Janoszem. Da wam pomysł wezwania kucharza. Podejdźcie do stołu przy ścianie i zjedzcie kawałek mięsa nazwany specjałem kucharza. Po jego zjedzeniu porozmawiajcie z Hieronimem i poproście go o wezwanie kucharza. Kucharz przyjdzie po kilku minutach - pochwalcie jego gotowanie i poproście o przepis na specjał. Kucharz zostanie na sali by spisać wam przepis.
  3. Porozmawiajcie z Andrzejem Polnerem i zapytajcie go, po co na sali jest straż. Da wam on pomysł by poprosić o więcej straży. Porozmawiajcie z Hieronimem i poproście go o wezwanie strażników, a zgodzi się on na waszą propozycję.

Jeśli chcecie pokojowo rozwiązać konflikt między oboma stronami, oto co musicie zrobić:

Zostało jeszcze 70% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie