Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik do gry

Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

KCD2: Jak przepędzić demona z kopalni? (Piekielna otchłań) Kingdom Come Deliverance 2 poradnik, solucja

W pobocznej misji Piekielna otchłań (The Mouth of Hell) Henryk pomoże mieszkańcom Starej Kutny w rozszyfrowaniu zagadki demona ze starej kopalni. Z tej strony poradnika dowiecie się, jak wykonać to zadanie.

Ostatnia aktualizacja: 13 marca 2025

Piekielna otchłań (The Mouth of Hell) to poboczne zadanie w KCD 2, które otrzymacie podczas pierwszej wizyty we wsi Stara Kutna. Na tej stronie poradnika wyjaśniamy jak dostać się do kopalni, jak wywabić demona, a także jak uciec z podziemi i odzyskać stracony ekwipunek.

Jak aktywować zadanie Piekielna otchłań?

Zadanie piekielna otchłań aktywujecie podczas pierwszej wizyty w wiosce Stara Kutna w regionie Kuttenberg. Podejdźcie do mieszkańca stojącego nad zwłokami krowy i zacznijcie rozmowę.

Z opowieści duchownego oraz rolnika dowiecie się, że ze starego szybu kopalni wypełza demon i sprawia problemy w wiosce. Henryk zostaje poproszony o rozwiązanie sprawy potwora z podziemi. Przy okazji dostaniecie również nieco jedzenia i napojów, które stanowić mają ofiarę dla potwora.

Udajcie się do wejścia do kopalni. Znajduje się ono na zachód od wioski. Zejdźcie po drabinie w głąb ziemi.

Obejrzyjcie przerywnik filmowy, po którym Henryk straci przytomność.

Jak uciec z kopalni i odzyskać ekwipunek?

Henryk obudzi się na dnie szybu, pozbawiony całego ekwipunku. Kierujcie się ciemnym korytarzem w stronę światła.

Na rozdrożu możecie skręcić w prawo. Na końcu ciemnego tunelu znajdziecie kosz z kilkoma sznapsami. Domyślnie kierujcie się jednak w lepiej oświetlony, lewy korytarz.

W następnej komnacie podnieście pochodnię leżącą na beczce. Rozświetli Wam ona drogę.

W oświetlonej pieczarze podnieście ze stołu miecz. Po prawej stronie pomieszczenia znajdziecie posłanie oraz kosz, w którym leży wytrych. Wykorzystajcie go do otworzenia szkatułki leżącej na niewielkim ołtarzu (zamek ma średni poziom trudności).

W środku znajdziecie sporo pieniędzy oraz umowę rycerza. Przeczytajcie ją. Jej zdobycie nie jest konieczne do ukończenia zadania, ale pozwala Wam na ukończenie go w najlepszy, bezkrwawy sposób.

Wejdźcie po drabinie. Chwilę później staniecie twarzą w twarz z tajemniczym rycerzem. Jeżeli zdobyliście i przeczytaliście umowę, możecie wypowiedzieć słowa kontraktu, co uchroni Was przed walką z rycerzem z kopalni. Przekonajcie go, że przyszliście tutaj jako jego zastępstwo. Uradowany wojownik zgodzi się opuścić kopalnię.

Jeżeli nie udało Wam się zdobyć kontraktu, będziecie musieli walczyć, co jest szczególnie trudne odkąd straciliście swój ekwipunek. Po pokonaniu rycerza możecie zabrać z jego ekwipunku klucz do skrzyni, w której ukrył wasze rzeczy.

Jak pokojowo zakończyć zadanie?

Jeżeli udało Wam się namówić rycerza do wyjścia z kopalni, na powierzchni spotkacie grupkę mieszkańców wioski.

By rozładować napięcie, pokażcie mieszkańcom kontrakt zawarty przez poprzedniego duchownego wioski. Teraz będziecie musieli zaliczyć jeszcze jeden test umiejętności, by przekonać zwaśnione strony, że nie warto kontynuować sporu. W naszym wypadku zadziałała opcja perswazji.

Jeżeli nie uda Wam się złagodzić napięcia, mieszkańcy wioski oraz Taras rzucą się na siebie. By zakończyć zadanie, będziecie musieli opowiedzieć się po stronie rycerza lub ludzi z wioski i pokonać przeciwników.

Niezależnie od tego, jak rozwiążecie konflikt, w tym miejscu zadanie Piekielna Otchłań dobiegnie końca.