Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik do gry

Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kingdom Come 2: Wszystkie zadania główne Kingdom Come Deliverance 2 poradnik, solucja

Główny wątek fabularny Kingdom Come 2 jest długi i obfity w wiele różnorodnych zadań. Na tej stronie poradnika opisaliśmy wszystkie zadania główne w grze w regionach Troski i Kuttenberg.

Ostatnia aktualizacja: 21 lutego 2025

Główny wątek fabularny Kingdom Come 2 składa się z wielu różnorodnych zadań, mających miejsce w różnych obszarach i o różnych celach. Na tej stronie opisaliśmy wszystkie zadania główne w grze w regionach Troski i Kuttenberg.

Wszystkie zadania główne w Troski

  1. Beztroska jazda - opisujemy początek gry, jak wykonać wszystkie zadania w obozie i przetrwać zasadzkę bandytów.
  2. Fortuna - wyjaśniamy jak pomóc zielarce Bożenie stworzyć wywar leczniczy dla Jana Ptaszka.
  3. Laboratores - opisujemy wydarzenia w gospodzie, jak odpracować dług i pomóc Ptaszkowi w bójce.
  4. Zadania kowala - wyjaśniamy jak dostać się na wesele poprzez pomoc kowalowi, Panu na Seminie i pustelnikowi.
  5. Zadania młynarza - wyjaśniamy jak dostać się na wesele poprzez pomoc młynarzowi, grabarzowi oraz kurtyzanie.
  6. Swaćba! - tłumaczymy czym możecie zająć się podczas wesela w Seminie.
  7. Komu bije dzwon - opisujemy jak zinfiltrować zamek Troski i ocalić Jana Ptaszka przed stryczkiem.
  8. Z powrotem w siodle - wyjaśniamy jak odkryć sekret fortecy w Niebakowie.
  9. Zło konieczne - opisujemy jak przesłuchać więźnia i co zrobić podczas najazdu na Semin.
  10. Za zwycięstwo! - opisujemy ucztę w zamku Troski oraz jak przetrwać zasadzkę bandytów.
  11. Boski posłaniec - tłumaczymy jak ocalić Henryka i Ptaszka z rąk bandytów.
  12. Palec boży - wyjaśniamy jak przygotować się do opuszczenia fortecy i przetrwać oblężenie.
  13. Burza - opisujemy jak uciec z regionu Troski i zabić Istvana Totha.
  14. Piórem i mieczem - opisujemy pierwszą misję w regionie Kuttenberg.
  15. Czart nie śpi - tłumaczymy jak odnaleźć zakopaną broń palną oraz jak zaatakować konwój więzienny.
  16. Czarcia sfora - wyjaśniamy jak zrekrutować wszystkich towarzyszy Suchego Czarta.
  17. Do podziemi - opisujemy jak zdobyć zaufanie Czeńka, znaleźć Bukłaka i zinfiltrować spotkanie antysemitów.
  18. Via Argentum - tłumaczymy jak przejść długi quest, w którym przeprowadzicie śledztwo w kopalni oraz hucie.
  19. Angielskie wyjście - podpowiadamy jak szantażować Wawacha oraz jak uwolnić Jana Ptaszka z fortecy.
  20. Królewski gambit - wyjaśniamy jak dostać się na spotkanie rady miejskiej oraz jak podburzyć szlachtę przeciwko Zygmuntowi.
  21. Uczta - tłumaczymy jak znaleźć wino dla Liechtensteina oraz odeprzeć najazd na Ratbórz.
  22. Exodus - wyjaśniamy jak ocalić żydowską społeczność Kuttenberga przed pogromem.
  23. Leże lwa - opisujemy jak przeprowadzić śledztwo w sprawie morderstwa Chertana, obronić Musę z Mali i zasadzić się na żołnierzy Zygmunta.
  24. Taniec z czartem - tłumaczymy, jak przejść finałową misję drugiego aktu Kingdom Come Deliverance 2.
  25. Oratores - z tej strony dowiecie się jak wyzwolić pałac Ruthardów, znaleźć tunel prowadzący na Włoski Dwór i schwytać papieskiego legata.
  26. Włoska robota - wyjaśniamy jak przejść przez radę kościelną, uratować szlachciców i odeprzeć ludzi Eryka.
  27. Civitas Pragensis - wyjaśniamy jak pokonać Eryka w pojedynku.
  28. Zaczyna się... - z tej strony dowiecie się jak odeprzeć atak na Suchdol, zwerbować ludzi do kompanii Henryka i przeprowadzić nocną wartę.
  29. Oblężenie - opisujemy jak przesłuchać więźnia, gdzie znaleźć złom dla kowala i co robić podczas wypadu.
  30. Głód i rozpacz - wyjaśniamy jak znaleźć jedzenie dla Ptaszka, odeprzeć atak na wieżę i przygotować się do opuszczenia fortecy.
  31. Rozliczenie - z tej strony dowiecie się jak przejść przez obóz prażan, gdzie znaleźć Markvarta, jak uratować Samuela i znaleźć konia.
  32. Ostatnie namaszczenie - przedostatnie zadanie głównego wątku stanowi powtórzenie pierwszego samouczka gry. Na tej stronie poradnika opisaliśmy koniec oblężenia Suchdola.
  33. Sądny dzień - w opisie ostatniej misji opisujemy jak odbić Suchdol, pokonać prażan i co zrobić w epilogu gry.