Problemy? | Intrygi w Crusader Kings II poradnik Crusader Kings II
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Problemy?
Spiskowcy ciągle psują moje plany- jak się ich pozbyć?
Kluczowe jest wynajęcie dobrego szpiega - im wyższy współczynnik Intrygi będzie posiadał, tym lepiej. Jeśli spisek zostanie przez niego wykryty, winowajców będzie można bezkarnie zakuć w kajdany albo nakazać im zakończenie intrygi. Jeśli udałoby im się uciec przed więzieniem, należy wczytać grę - zabawa w wojnę domową to raczej nic przyjemnego. W ostateczności, jeśli żaden inny sposób by nie poskutkował, a gracz nie chciał ciągle wczytywać zapisanych stanów gry, zawsze może posunąć się do skrytobójstwa - rozwiąże to problem w sposób trwały i niezawodny.
Moi poddani ciągle się buntują, i to mimo, że gra nie informuje mnie o ryzyku powstania. Co się dzieje?
Prawdopodobnie Twój nadworny szpieg nie jest dość dobry, aby wykryć wszystkie spiski - funkcjonują one nawet wówczas, gdy nie są widoczne. Wymiana agenta na lepszego powinna zażegnać problem. Kiedy nowy urzędnik trafi na trop intrygi, wystarczy zająć się winowajcami, aresztując ich albo przerywając plany. Jeśli problemem są bunty chłopstwa, można rozprawić się z nimi przy pomocy umiejętności marszałka.