Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

kulisy produkcji (gry) - newsy i ciekawostki (8)

Shadow of the Tomb Raider może kosztować nawet 135 mln dolarów
Shadow of the Tomb Raider może kosztować nawet 135 mln dolarów

Adrian Werner, 12 maja 2018, 09:27

Szef studia Eidos Montreal dał do zrozumienia, że budżet Shadow of the Tomb Raider może wynieść nawet 135 mln dolarów, z czego 100 mln poszłoby na samą produkcję, a 35 mln na marketing.

Chris Avellone twierdzi, że Obsidian Entertainment chciało uniemożliwić mu tworzenie gier RPG

Jakub Mirowski, 6 maja 2018, 12:22

Chris Avellone ostro skrytykował Obsidian Entertainment - studio, które sam pomagał zakładać. Według niego firma (w osobie Feargusa Urquharta i reszty zarządu) próbowała wykorzystać jego ciężką sytuację finansową, by uciszyć go i uniemożliwić mu pracę nad grami RPG.

Farm Manager 2018 - ciąg dalszy sporu PlayWay z UIG Entertainment GmbH
Farm Manager 2018 - ciąg dalszy sporu PlayWay z UIG Entertainment GmbH

Kamil Zwijacz, 25 kwietnia 2018, 20:55

Poznaliśmy nowe informacje w sprawie sporu polskiej firmy PlayWay z niemieckim UIG Entertainment GmbH. Sprawa dotyczy usunięcia ze Steama gry Farm Manager 2018.

Twórca Everspace o influencerach: „to często kompletna katastrofa”
Twórca Everspace o influencerach: „to często kompletna katastrofa”

Bartosz Świątek, 20 kwietnia 2018, 09:32

W czasie konferencji Reboot Develop współzałożyciel studia Rockfish Games, Michael Schade, stwierdził, że znakomita większość profesjonalnych streamerów, z którymi współpracowała jego firma, zupełnie nie potrafiła grać w Everspace. Tym samym firma wyrzuciła w błoto ciężkie pieniądze na promowanie gry.

Nad Fortnite pracuje już połowa Epic Games
Nad Fortnite pracuje już połowa Epic Games

Kamil Zwijacz, 9 kwietnia 2018, 16:44

Tim Sweeney, założyciel studia Epic Games, wyjawił podczas niedawnego wywiadu, że większość z około 700 pracujących w firmie osób rozwija Fortnite i Fortnite: Battle Royale. Mniejsze grupki deweloperów rozwijają też nadal projekty Spyjinx i Battle Breakers.

Nie takie EA straszne? Były szef BioWare chwali sobie współpracę z
Nie takie EA straszne? Były szef BioWare chwali sobie współpracę z "Elektronikami"

Jakub Mirowski, 8 kwietnia 2018, 14:48

W rozmowie z serwisem Kotaku były szef BioWare, Aaryn Flynn, stwierdził, że negatywny obraz firmy Electronic Arts jest w dużej mierze przesadzony, a sam wydawca daje swoim zespołom dużo swobody w podejmowaniu decyzji dotyczących ich projektów. Nie narzuca też nikomu używania silnika Frostbite na siłę.

Darksiders - zobacz półtoragodzinny dokument na temat serii
Darksiders - zobacz półtoragodzinny dokument na temat serii

Kamil Zwijacz, 27 marca 2018, 20:17

W serwisie YouTube opublikowano długi film dokumentalny autorstwa ekipy Gameumentary. Ucieszą się z niego fani serii Darksiders, gdyż obraz traktuje właśnie o tym cyklu.

CS:GO – Valve używa ponad tysiąca procesorów do walki z oszustami
CS:GO – Valve używa ponad tysiąca procesorów do walki z oszustami

Jakub Błażewicz, 26 marca 2018, 13:20

Firma Valve ujawniła garść szczegółów dotyczących VACnet - jednego z nowszych systemów mających ograniczyć liczbę oszustów w Counter-Strike: Global Offensive, zarządzanego przez sztuczną inteligencję. Programista John McDonald podzielił się informacjami na temat działania systemu oraz jego skuteczności, przy okazji zdradzając też, jakie zasoby są potrzebne do jego funkcjonowania.

Remake System Shocka zadebiutuje dopiero w 2020 roku
Remake System Shocka zadebiutuje dopiero w 2020 roku

Jakub Mirowski, 24 marca 2018, 15:08

Podczas Game Developers Conference twórcy remake'u gry System Shock ze studia Night Dive podzielili się powodami, dla których ich projekt został chwilowo wstrzymany, i ujawnili, że premiera tytułu jest obecnie planowana na początek 2020 roku.

Nad Dragon Age 4 pracuje tylko „szkieletowy zespół”
Nad Dragon Age 4 pracuje tylko „szkieletowy zespół”

Bartosz Świątek, 23 marca 2018, 12:42

W czasie konferencji GDC 2018 Mike Laidlaw – niepracujący już w BioWare dyrektor generalny serii Dragon Age – przedstawił niezbyt ciekawy obraz procesu produkcyjnego czwartej części cyklu.

Fortnite Battle Royale powstało… w dwa miesiące?
Fortnite Battle Royale powstało… w dwa miesiące?

Krzysztof Sobiepan, 23 marca 2018, 11:44

Podczas wystąpienia na GDC 2018 Ed Zobrist z Epic Games podzielił się paroma intrygującymi faktami związanymi z błyskawiczną premierą strzelanki Fortnite: Battle Royale. Sam tryb miał zostać stworzony w dwa miesiące, a najbardziej kluczową decyzję podjęto na dwa tygodnie przed debiutem.

Nad Star Citizen pracuje już 475 osób
Nad Star Citizen pracuje już 475 osób

Krzysztof Sobiepan, 19 lutego 2018, 11:55

Szef produkcji w Cloud Imperium Games w wywiadzie udzielonym dla Dual Shockers zdradza, że liczba pracujących nad Star Citizen deweloperów powoli zbliża się do pięciuset głów. Najnowszym członkiem „rodziny CIG” jest grupka animatorów z Derby w Wielkiej Brytanii.

Wydawcy zarabiają niemal 30% więcej na dystrybucji cyfrowej niż na pudełkowej
Wydawcy zarabiają niemal 30% więcej na dystrybucji cyfrowej niż na pudełkowej

Bartosz Świątek, 14 lutego 2018, 14:15

Wczorajszy raport finansowy Ubisoftu, poza szeregiem interesujących informacji, rzucił światło na różnicę pomiędzy przychodami generowanymi dla wydawcy przez tradycyjną i cyfrową dystrybucję.

Na Dragon Age 4 jeszcze poczekamy
Na Dragon Age 4 jeszcze poczekamy

Adrian Werner, 25 stycznia 2018, 10:25

Poznaliśmy kilka świeżych informacji dotyczących nowej odsłony cyklu Dragon Age. Okazuje się, że projekt został w zeszłym roku zrestartowany, aby wprowadzić więcej elementów sieciowych. Ponadto oczekiwanie na grę potrwa długo, gdyż BioWare koncentruje się obecnie głównie na Anthem.

Remedy Entertainment odchodzi od gier czysto singleplayer - powodem rosnące koszta produkcji
Remedy Entertainment odchodzi od gier czysto singleplayer - powodem rosnące koszta produkcji

Jakub Mirowski, 16 stycznia 2018, 09:40

W rozmowie z serwisem GamesIndustry.biz Thomas Puha z fińskiego studia Remedy Entertainment wyjaśnił, że branża przeszła w ostatnim czasie ogromne zmiany, które sprawiły, że tworzenie gier singleplayer staje się coraz mniej opłacalne.

Rasizm, seksizm, toksyczna atmosfera - Quantic Dream w ogniu oskarżeń byłych pracowników
Rasizm, seksizm, toksyczna atmosfera - Quantic Dream w ogniu oskarżeń byłych pracowników

Jakub Mirowski, 15 stycznia 2018, 10:50

15 byłych i obecnych pracowników studia Quantic Dream wypowiedziało się dla dziennika Le Monde na temat realiów pracy w zespole. Z ich wyznań wyłania się obraz firmy rządzonej żelazną ręką, w której panuje niezdrowa atmosfera.

Za Dark Souls Remastered odpowiada polskie studio QLOC
Za Dark Souls Remastered odpowiada polskie studio QLOC

Kamil Zwijacz, 15 stycznia 2018, 09:12

Okazuje się, że zapowiedzianą ostatnio grę Dark Souls: Remastered tworzy rodzime studio QLOC, znane chociażby z PC-towego portu Mortal Kombat XL oraz odświeżonym Dragon's Dogma: Dark Arisen na PC, PS4 oraz XOne. Tylko wersja na Switcha remastera powstaje w Chinach.

Nad Assassin's Creed nadal pracuje niemal tysiąc deweloperów
Nad Assassin's Creed nadal pracuje niemal tysiąc deweloperów

Jakub Mirowski, 18 grudnia 2017, 09:21

W rozmowie z serwisem VentureBeat dyrektor artystyczny Assassin's Creed Origins, Raphael Lacoste, ujawnił, że nad rozwojem serii nadal pracuje około 800-900 osób w różnych studiach Ubisoftu.

Death Stranding ma już grywalną wersję
Death Stranding ma już grywalną wersję

Jakub Błażewicz, 9 grudnia 2017, 09:25

W trakcie imprezy PlayStation Expierience Mark Cerny z firmy Sony zdradził, że miał okazję zagrać we wczesną wersję Death Stranding. Według niego wczorajszy zwiastun engimatycznej produkcji Hideo Kojimy można zrozumieć dopiero po 4 lub 5 godzinach obcowania z tytułem.

Rozdmuchane kontrowersje, czyli warunki pracy w CD Projekt RED w nowym świetle
Rozdmuchane kontrowersje, czyli warunki pracy w CD Projekt RED w nowym świetle

Krystian Pieniążek, 5 grudnia 2017, 17:51

O tym, jakie warunki pracy panują w studiu CD Projekt RED, postanowiła się przekonać youtuberka Madqueen, która przepytała kilkudziesięciu pracowników firmy. Na podstawie ich wypowiedzi można wysnuć wniosek, że kontrowersje, jakie narastają wokół rodzimego zespołu, są rozdmuchane – co zresztą potwierdza jeden z jej informatorów.

Dlaczego EA zrezygnowało z gry Visceral Games? Bo nie mogło na niej zarobić
Dlaczego EA zrezygnowało z gry Visceral Games? Bo nie mogło na niej zarobić

Kamil Zwijacz, 29 listopada 2017, 17:15

Dyrektor finansowy koncernu Electronic Arts wypowiedział się na temat anulowanej gry z uniwersum Gwiezdnych wojen od nieistniejącego już studia Visceral Games. Firma zrezygnowała z niej, bo nie był to materiał, który wygeneruje duże zyski.

Spadek cen akcji CD Projekt RED po doniesieniach o problemach Cyberpunka
Spadek cen akcji CD Projekt RED po doniesieniach o problemach Cyberpunka

Miłosz Szubert, 14 listopada 2017, 17:20

Giełda zareagowała na ostatnie doniesienia dotyczące problemów wewnątrz studia CD Projekt RED. Akcje twórców Wiedźmina spadły o ponad 10% w porównaniu z piątkowym zamknięciem.

Byli pracownicy Visceral Games o zamknięciu studia i sprzedaży Dead Space 2
Byli pracownicy Visceral Games o zamknięciu studia i sprzedaży Dead Space 2

Miłosz Szubert, 18 października 2017, 10:55

Zach Wilson, jeden z byłych pracowników zamkniętego niedawno Visceral Games, podzielił się pewnymi liczbami dotyczącymi Dead Space 2. Scott Warner, również niegdyś zatrudniony w studiu, zdradził natomiast swoje przemyślenia dotyczące tego, czy aby na pewno za wynikłą wczoraj sytuację powinniśmy winić wyłącznie EA.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - CD Projekt RED zrobiło z Geralta snowboardzistę
Wiedźmin 3: Dziki Gon - CD Projekt RED zrobiło z Geralta snowboardzistę

Kamil Zwijacz, 9 października 2017, 18:40

W jednym z odcinków dokumentu na temat serii Wiedźmin przygotowanego przez Noclip zdradzono, że studio CD Projekt RED zrobiło z Geralta... snowboardzistę.

„Wolimy zjeść potłuczone szkło, niż zabrać się za sequel” - mówi scenarzysta gry Spec Ops: The Line
„Wolimy zjeść potłuczone szkło, niż zabrać się za sequel” - mówi scenarzysta gry Spec Ops: The Line

Grzegorz Chmielewski, 4 października 2017, 19:25

Jedna z osób stojących za grą Spec Ops: The Line krótko i treściwie wypowiedziała się na temat szans na kontynuację tej bardzo ciekawej pod względem fabularnym strzelanki w pustynnych klimatach.

Szef Slightly Mad Studios o Electronic Arts -
Szef Slightly Mad Studios o Electronic Arts - "to korporacyjne potwory"

Jakub Mirowski, 21 września 2017, 10:40

Ian Bell, szef Slightly Mad Studios, zespołu odpowiedzialnego m.in. za cykl Project CARS, ujawnił podczas streamu, że jego firma kilka lat temu znalazła się na krawędzi upadku, gdy miała stworzyć Need for Speed: Shift 3. Oskarżył przy tym Electronic Arts o próbę zniszczenia studia.

Designerskie różnice między Wschodem a Zachodem okiem Jordana Amaro
Designerskie różnice między Wschodem a Zachodem okiem Jordana Amaro

Krzysztof Sobiepan, 7 września 2017, 12:51

Serwis Glixel przeprowadził rozmowę z Jordanem Amaro – jednym z dwóch zachodnich designerów, którzy pracują obecnie w studiu Nintendo w Kioto. Francuz z niejednego gamingowego pieca chleb jadł i w obszernym wywiadzie podzielił się swoim zdaniem na temat różnic między zachodnim a japońskim podejściem do gier.

Mount & Blade II: Bannerlord - twórcy ogłoszą datę premiery, „kiedy gra będzie gotowa”
Mount & Blade II: Bannerlord - twórcy ogłoszą datę premiery, „kiedy gra będzie gotowa”

Miłosz Szubert, 18 sierpnia 2017, 10:25

Studio TaleWorlds Entertainment zapowiedziało, że w najbliższym czasie nie ogłosi oficjalnej daty premiery Mount & Blade II: Bannerlord. Tłumaczą to faktem, że takowa po prostu nie istnieje, a deweloperzy chcą mieć pewność, że tytuł będzie maksymalnie dopracowany.

Tales from the Borderlands - reżyser gry o komercyjnym zawodzie i kłopotach z produkcją
Tales from the Borderlands - reżyser gry o komercyjnym zawodzie i kłopotach z produkcją

Miłosz Szubert, 10 sierpnia 2017, 10:45

Nick Herman, jeden z reżyserów gry Tales from the Borderlands od Telltale Games, zdradził, że tytuł okazał się dla studia komercyjnym zawodem. Niesatysfakcjonujące wyniki w sklepach negatywnie odbiły się na procesie produkcyjnym końcowych epizodów.

Kulisy produkcji Uncharted: Zaginione Dziedzictwo na nowym materiale
Kulisy produkcji Uncharted: Zaginione Dziedzictwo na nowym materiale

Jakub Mirowski, 4 sierpnia 2017, 11:04

Studio Naughty Dog podzieliło się z fanami materiałem przedstawiającym kulisy produkcji gry Uncharted: Zaginione Dziedzictwo. Wideo skupia się przede wszystkim na bohaterkach oraz ich motywacjach.

Friday the 13th: The Game sprzedało się w liczbie 1,8 miliona kopii
Friday the 13th: The Game sprzedało się w liczbie 1,8 miliona kopii

Łukasz Szliselman, 3 sierpnia 2017, 09:21

Choć pod względem technicznym Friday the 13th: The Game wciąż pozostawia sporo do życzenia, gra znalazła już ponad 1,8 miliona nabywców. Twórcy wykorzystują zarobione w ten sposób pieniądze do naprawy produkcji i rozszerzenia jej zawartości.

Kulisy prac nad kampanią w Star Wars: Battlefront II
Kulisy prac nad kampanią w Star Wars: Battlefront II

Jakub Mirowski, 16 lipca 2017, 10:12

Firma Electronic Arts udostępniła zakulisowy materiał z gry Star Wars: Battlefront II, skupiający się na kampanii dla pojedynczego gracza, za którą odpowiada studio Motive.

CD Projekt RED zapłaciło 35 tys. złotych za licencję na Wiedźmina
CD Projekt RED zapłaciło 35 tys. złotych za licencję na Wiedźmina

Łukasz Szliselman, 31 maja 2017, 13:24

Studio CD Projekt RED zapłaciło Andrzejowi Sapkowskiemu 35 tysięcy złotych za licencję na Wiedźmina. Choć wówczas mogło się to wydawać niemałą kwotą za markę praktycznie nieznaną na Zachodzie, to grosze w porównaniu z zyskami, jakie gry z serii przynoszą dziś.

Quantum Break zaczęło żywot jako Alan Wake 2
Quantum Break zaczęło żywot jako Alan Wake 2

Adrian Werner, 27 maja 2017, 09:06

W niedawnym wywiadzie Sam Lake ze studia Remedy Entertainment zdradził, że Quantum Break rozpoczęło żywot jako Alan Wake 2. Wydawca gry, czyli firma Microsoft, chciał jednak marki na własność, dlatego deweloperzy zdecydowali się opracować coś nowego.

Metropolis zapłaciło 15 tys. zł za prawa do stworzenia gry Wiedźmin [news zaktualizowany]
Metropolis zapłaciło 15 tys. zł za prawa do stworzenia gry Wiedźmin [news zaktualizowany]

Adrian Werner, 26 maja 2017, 11:26

Adrian Chmielarz zdradził, że w latach 90. ubiegłego wieku nieistniejące już studio Metropolis zapłaciło Andrzejowi Sapkowskiemu 15 tysięcy złotych za licencję na wyprodukowanie gry Wiedźmin. [Aktualizacja: okazało się, że to tylko orientacyjna kwota]

Star Citizen - zebrano 148 mln dolarów; nad grą pracuje ponad 400 osób
Star Citizen - zebrano 148 mln dolarów; nad grą pracuje ponad 400 osób

Kamil Zwijacz, 30 kwietnia 2017, 12:07

Studio Cloud Imperium Games ujawniło, że obecnie nad grą Star Citizen pracuje 428 osób. Tak duży zespół udało się zbudować dzięki pieniądzom przekazywanym przez graczy, którzy wpłacili już ponad 148 milionów dolarów.

Oryginalny X-COM został anulowany i powstawał w tajemnicy
Oryginalny X-COM został anulowany i powstawał w tajemnicy

Krystian Pieniążek, 27 kwietnia 2017, 19:50

Julian Gollop podzielił się z graczami informacjami na temat dość pokrętnych ścieżek, jakimi pierwszy X-COM podążał na sklepowe półki. Projekt został anulowany przez inwestora i przez bardzo długi czas powstawał w tajemnicy… o czym nie wiedział nawet Gollop.

Resident Evil 8 już w planach Capcomu
Resident Evil 8 już w planach Capcomu

Jakub Błażewicz, 14 kwietnia 2017, 10:10

Firma Capcom opublikowała materiał o powstaniu gry Resident Evil VII: Biohazard. Przy okazji Jun Takeuchi zdradził co nieco na temat przyszłości serii, zapewniając o chęci jej dalszego rozwoju. Firma zamierza również odegrać ważną rolę w procesie ewolucji gatunku survival horror.

Andrzej Sapkowski nie wierzył w sukces gry Wiedźmin
Andrzej Sapkowski nie wierzył w sukces gry Wiedźmin

Janusz Guzowski, 24 marca 2017, 17:25

Andrzej Sapkowski w rozmowie z serwisem Eurogamer przyznał, że w momencie podpisywania umowy ze studiem CD Projekt nie wierzył w sukces elektronicznej adaptacji. Zdradził też, że w związku z tym nie angażował się w prace nad projektem. Zastrzegł przy tym, że gra stoi na bardzo wysokim poziomie, a on sam nie ma nic przeciwko graczom. Zasugerował również, że powstaną kolejne teksty osadzone w świecie wiedźmina.

Mass Effect: Andromeda debiutuje w USA
Mass Effect: Andromeda debiutuje w USA

Kamil Zwijacz, 21 marca 2017, 08:33

Dziś w USA zadebiutowała wyczekiwana gra Mass Effect: Andromeda. Ukaże się ona w Polsce na konsolach Xbox One i PlayStation 4 oraz PC-tach w najbliższy czwartek. Przy okazji wyszedł nowy patch, a ponadto na światło dzienne wypłynęły kontrowersje związane z kulisami produkcji tego tytułu.

Zobacz, jak powstawało The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Zobacz, jak powstawało The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Kamil Zwijacz, 14 marca 2017, 18:56

Firma Nintendo wypuściła trzyodcinkowy dokument, w którym deweloperzy opowiadają o procesie powstawania jednej z najlepszych gier w historii - The Legend of Zelda: Breath of the Wild.

Conan Exiles uratowało FunCom. Studio ujawnia plany rozwoju gry
Conan Exiles uratowało FunCom. Studio ujawnia plany rozwoju gry

Jakub Błażewicz, 7 marca 2017, 09:30

Studio FunCom zdradziło garść informacji na temat planów rozwoju gry Conan Exiles w trakcie konferencji GDC 2017. Ponadto w rozmowie z serwisem Endgadget ujawniono, że udany debiut wczesnej wersji survivalowego sandboksa w świecie Conana Barbarzyńcy zapobiegł bankructwu firmy.

Hellblade: Senua's Sacrifice - gra jeszcze w wersji alfa, ale można już ją ukończyć
Hellblade: Senua's Sacrifice - gra jeszcze w wersji alfa, ale można już ją ukończyć

Kamil Zwijacz, 4 marca 2017, 16:12

Studio Ninja Theory poinformowało, że uporało się już z wieloma elementami powstającej gry Hellblade: Senua's Sacrifice, która, choć nadal znajduje się w wersji alfa, jest już grywalna od początku do końca. Niestety w dalszym ciągu nie poznaliśmy konkretnego terminu premiery.

Animacje Wiedźmina 3 i dodatków w liczbach
Animacje Wiedźmina 3 i dodatków w liczbach

Michał Jodłowski, 1 marca 2017, 11:55

Sebastian Kalemba, szef działu animacji w studiu CD Projekt RED, zdradził, że na potrzeby obu dodatków do Wiedźmina 3 – Serc z kamienia oraz Krwi i wina – ekipa deweloperska stworzyła ponad 7 tysięcy nowych animacji.

Nad WoW-em nieustannie pracuje aż 300 osób – Wieści MMO (14/02/2016)
Nad WoW-em nieustannie pracuje aż 300 osób – Wieści MMO (14/02/2016)

Michał Marian, 14 lutego 2017, 20:00

Dziś piszemy m.in. o nowościach w świecie Aion oraz Blade & Soul, ostatnich wynikach finansowych wydawcy Black Desert, tj. Kakao Corp, a także odważnym pomyśle przedstawicieli Blizzard Entertainment, mającym na celu uzdrowienie gospodarki w WoW-ie.

Studio Black Isle pracowało nad Falloutem 3 już pod koniec lat 90., ujawnia Feargus Urquhart
Studio Black Isle pracowało nad Falloutem 3 już pod koniec lat 90., ujawnia Feargus Urquhart

Jakub Mirowski, 30 stycznia 2017, 10:14

Feargus Urquhart, współzałożyciel oraz szef studia Obsidian Entertainment, w rozmowie z serwisem IGN powrócił do czasów pracy w zespole Black Isle. Legendarny deweloper ujawnił, że ekipa ta rozpoczęła prace nad Falloutem 3 tuż po wydaniu drugiej części.

Wieści ze świata (Dishonored 2, Death Stranding, Rainbow Six: Siege, Dying Light) 24/1/2017
Wieści ze świata (Dishonored 2, Death Stranding, Rainbow Six: Siege, Dying Light) 24/1/2017

Krzysztof Mysiak, 24 stycznia 2017, 15:12

Dziś piszemy o drugiej dużej aktualizacji do Dishonored 2 (z pełniejszą regulacją poziomu trudności), o tym, jaką rolę faktycznie odgrywa Guillermo del Toro przy produkcji Death Stranding, o ujawnieniu pierwszych informacji o piątym DLC do Rainbow Six: Siege (Operation Velvet Shell) i o wsparciu dla Tobii Eye Trackera w Dying Light. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Star Citizen zostanie ukończony, nawet jeżeli gracze przestaną płacić
Star Citizen zostanie ukończony, nawet jeżeli gracze przestaną płacić

Kamil Zwijacz, 15 stycznia 2017, 13:19

Chris Roberts, szef Cloud Imperium Games, zabrał ostatnio głos w sprawie budżetu Star Citizena. Okazało się, że firma ma spore rezerwy, które umożliwiłyby dokończenie Squadron 42, nawet gdyby wpłaty od graczy nagle przestałyby przychodzić. Z kolei ukończony single player przynosiłby dochody, z których sfinansowano by resztę projektu.

Prace nad Mount & Blade II nadal trwają, ale do premiery jeszcze daleko
Prace nad Mount & Blade II nadal trwają, ale do premiery jeszcze daleko

Jakub Mirowski, 12 stycznia 2017, 09:23

Na forum studia TaleWorlds pojawiło się parę informacji nt. postępów w pracach nad Mount & Blade II: Bannerlord. Wypowiedzi menadżera ds. społeczności sugerują, że projekt nadal jest daleki od ukończenia.

Założyciel Epic Games o branży gier wideo i świetlanej przyszłości PC-ów
Założyciel Epic Games o branży gier wideo i świetlanej przyszłości PC-ów

Kamil Zwijacz, 9 stycznia 2017, 21:05

Tim Sweeney, założyciel studia Epic Games, wypowiedział się w serwisie Glixel o historii swojej firmy oraz o przyszłości branży gier wideo, która według niego należy do PC-tów i wirtualnej rzeczywistości.