autor: Bartosz Świątek
Prace nad Bayonettą 3 przebiegają bardzo dobrze
Hideki Kamiya i Atsushi Inaba z firmy PlatinumGames podzielili się w czasie wydarzenia Bitsummit Roadshow:Tokio informacjami na temat procesu tworzenia trzeciej części serii Bayonetta.
W czasie wydarzenia Bitsummit Roadshow: Tokyo, które odbyło się wczoraj w stolicy Japonii, Hideki Kamiya i Atsushi Inaba ze studia PlatinumGames podzielili się informacjami na temat slashera Bayonetta 3. Prace nad grą przebiegają podobno bardzo dobrze, a zespół świetnie ze sobą współpracuje.
Miło jest móc powiedzieć, że wszystko idzie bardzo, bardzo dobrze. Jesteśmy bardzo podekscytowani tym, co robimy przy okazji tej gry – powiedział Hideki Kamiya.
Przy okazji twórcy podzielili się też ciekawą anegdotą dotyczącą powstania pierwszej Bayonetty, a konkretniej jednego z bardziej pokręconych gadżetów charakterystycznych dla tej serii – pistoleto-szpilek. Hideki Kamiya początkowo chciał podobno jedynie postaci, która wykorzystywałaby pistolety do strzelania i bicia równocześnie. Na pomysł połączenia bicia z kopaniem (a tym samym z damskimi butami) wpadł animator.
Bayonetta 3 jest kolejną częścią świetnie ocenianego cyklu slasherów z pokręconą wiedźmą w roli głównej, od 2009 roku konsekwentnie rozwijanego przez japońskie studio deweloperskie PlatinumGames. Gra zmierza na Nintendo Switch i nie ma na razie wyznaczonej daty premiery.