Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

kulisy produkcji (gry) - newsy i ciekawostki (9)

Nad WoW-em nieustannie pracuje aż 300 osób – Wieści MMO (14/02/2016)
Nad WoW-em nieustannie pracuje aż 300 osób – Wieści MMO (14/02/2016)

Michał Marian, 14 lutego 2017, 20:00

Dziś piszemy m.in. o nowościach w świecie Aion oraz Blade & Soul, ostatnich wynikach finansowych wydawcy Black Desert, tj. Kakao Corp, a także odważnym pomyśle przedstawicieli Blizzard Entertainment, mającym na celu uzdrowienie gospodarki w WoW-ie.

Studio Black Isle pracowało nad Falloutem 3 już pod koniec lat 90., ujawnia Feargus Urquhart
Studio Black Isle pracowało nad Falloutem 3 już pod koniec lat 90., ujawnia Feargus Urquhart

Jakub Mirowski, 30 stycznia 2017, 10:14

Feargus Urquhart, współzałożyciel oraz szef studia Obsidian Entertainment, w rozmowie z serwisem IGN powrócił do czasów pracy w zespole Black Isle. Legendarny deweloper ujawnił, że ekipa ta rozpoczęła prace nad Falloutem 3 tuż po wydaniu drugiej części.

Wieści ze świata (Dishonored 2, Death Stranding, Rainbow Six: Siege, Dying Light) 24/1/2017
Wieści ze świata (Dishonored 2, Death Stranding, Rainbow Six: Siege, Dying Light) 24/1/2017

Krzysztof Mysiak, 24 stycznia 2017, 15:12

Dziś piszemy o drugiej dużej aktualizacji do Dishonored 2 (z pełniejszą regulacją poziomu trudności), o tym, jaką rolę faktycznie odgrywa Guillermo del Toro przy produkcji Death Stranding, o ujawnieniu pierwszych informacji o piątym DLC do Rainbow Six: Siege (Operation Velvet Shell) i o wsparciu dla Tobii Eye Trackera w Dying Light. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Star Citizen zostanie ukończony, nawet jeżeli gracze przestaną płacić
Star Citizen zostanie ukończony, nawet jeżeli gracze przestaną płacić

Kamil Zwijacz, 15 stycznia 2017, 13:19

Chris Roberts, szef Cloud Imperium Games, zabrał ostatnio głos w sprawie budżetu Star Citizena. Okazało się, że firma ma spore rezerwy, które umożliwiłyby dokończenie Squadron 42, nawet gdyby wpłaty od graczy nagle przestałyby przychodzić. Z kolei ukończony single player przynosiłby dochody, z których sfinansowano by resztę projektu.

Prace nad Mount & Blade II nadal trwają, ale do premiery jeszcze daleko
Prace nad Mount & Blade II nadal trwają, ale do premiery jeszcze daleko

Jakub Mirowski, 12 stycznia 2017, 09:23

Na forum studia TaleWorlds pojawiło się parę informacji nt. postępów w pracach nad Mount & Blade II: Bannerlord. Wypowiedzi menadżera ds. społeczności sugerują, że projekt nadal jest daleki od ukończenia.

Założyciel Epic Games o branży gier wideo i świetlanej przyszłości PC-ów
Założyciel Epic Games o branży gier wideo i świetlanej przyszłości PC-ów

Kamil Zwijacz, 9 stycznia 2017, 21:05

Tim Sweeney, założyciel studia Epic Games, wypowiedział się w serwisie Glixel o historii swojej firmy oraz o przyszłości branży gier wideo, która według niego należy do PC-tów i wirtualnej rzeczywistości.

Half-Life 3 jako RTS lub przygodówka?
Half-Life 3 jako RTS lub przygodówka?

Kamil Zwijacz, 8 stycznia 2017, 16:21

W sieci pojawiły się kolejne plotki na temat gry Half-Life 3. Dziennikarz serwisu Game Informer miał ponoć okazję porozmawiać z pracownikiem Valve, który wyjawił, że firma eksperymentowała z różnymi pomysłami i pod uwagę brano nawet RTS-a i przygodówkę.

Twórcy Evolve pracują nad nową grą
Twórcy Evolve pracują nad nową grą

Krzysztof Sobiepan, 14 grudnia 2016, 10:42

Deweloper Turtle Rock Studios pracuje nad nowym kooperacyjnym FPS-em pod skrzydłami Perfect World Entertainment – wydawcy Star Trek Online, Blacklight Retribution i Neverwinter. W udzielonym wywiadzie członkowie studia wypowiedzieli się na temat swojej koncepcji, wspomnieli też o Evolve i procesie produkcji w firmie.

Studio Vicarious Visions pomoże przy produkcji Destiny 2
Studio Vicarious Visions pomoże przy produkcji Destiny 2

Jakub Mirowski, 9 grudnia 2016, 09:38

Studio Vicarious Visions, twórcy popularnej serii Skylanders, ogłosiło na swojej stronie, że dołącza do Bungie oraz High Moon Studios w produkcji zapowiedzianego na przyszły rok Destiny 2.

EA tworzy gry najpierw na PC, a potem optymalizuje je pod konsole
EA tworzy gry najpierw na PC, a potem optymalizuje je pod konsole

Łukasz Szliselman, 17 listopada 2016, 11:10

Firma Electronic Arts zapewnia, że wydawane przez nią pecetowe wersje gier nie są zwykłymi portami. To właśnie najpierw na PC powstają ich produkcje, które dopiero później przenoszone są na słabsze konsole.

Wywiad z Amy Hennig - o Gwiezdnych wojnach od Visceral Games i nie tylko
Wywiad z Amy Hennig - o Gwiezdnych wojnach od Visceral Games i nie tylko

Jakub Błażewicz, 15 listopada 2016, 12:45

Serwis Glixel przeprowadził wywiad z Amy Hennig, pracującą nad grą w uniwersum Gwiezdnych wojen od studia Visceral Games. Scenarzystka serii Uncharted wypowiedziała się na temat swojej roli w tym projekcie i pokrótce wspomniała o odejściu z Naughty Dog. Wróciła też do tematu wyniszczającego wpływu metod prac nad grami AAA na twórców.

Dlaczego tak długo czekamy na Beyond Good & Evil 2? Michel Ancel wyjaśnia
Dlaczego tak długo czekamy na Beyond Good & Evil 2? Michel Ancel wyjaśnia

Łukasz Szliselman, 19 października 2016, 13:33

Ostatnio zrobiło się głośno na temat postępów prac nad Beyond Good & Evil 2. Co się jednak działo z grą od pierwszej zapowiedzi w 2008 roku? Ojciec serii, Michel Ancel, postanowił odpowiedzieć na to pytanie.

Amy Hennig krytycznie o procesie produkcyjnym gier AAA
Amy Hennig krytycznie o procesie produkcyjnym gier AAA

Jakub Błażewicz, 7 października 2016, 13:50

Amy Hennig w trakcie rozmowy ze stroną Idle Thumbs podzieliła się swoimi wrażeniami z tworzenia wysokobudżetowych gier. Zdradziła, że w Naughty Dog pracowała około 80 godzin tygodniowo, a końcówka procesu produkcyjnego ma bardzo negatywny wpływ nie tylko na głównych twórców, lecz także na szeregowych pracowników.

Cyberpunk 2077 - nad grą pracuje projektant Quantum Break i deweloper z Rockstar North
Cyberpunk 2077 - nad grą pracuje projektant Quantum Break i deweloper z Rockstar North

Kamil Zwijacz, 29 września 2016, 14:31

Kyle Rowley, główny projektant Quantum Break, pochwalił się na Twitterze, że dołączył do ekipy CD Projekt RED i pracuje obecnie nad Cyberpunkiem 2077 wraz z producentem rozgrywki z Rockstar North.

Szef skautów EA Sports ujawnia, jak powstaje baza danych serii FIFA
Szef skautów EA Sports ujawnia, jak powstaje baza danych serii FIFA

Jakub Mirowski, 28 września 2016, 11:26

Michael Mueller-Mohering, nadzorujący grupę profesjonalnych oraz amatorskich skautów dla firmy EA Sports, ujawnił, jak przebiega proces przyznawania ocen poszczególnym piłkarzom w serii FIFA.

DayZ - sprzedano 3,7 mln egzemplarzy; wersja konsolowa cały czas powstaje
DayZ - sprzedano 3,7 mln egzemplarzy; wersja konsolowa cały czas powstaje

Kamil Zwijacz, 23 września 2016, 11:52

Brian Hicks, dyrektor kreatywny gry DayZ, wyjawił podczas rozmowy z dziennikarzem serwisu Eurogamer, że tytuł rozszedł się w nakładzie około 3,7 milionów egzemplarzy. Zapewnił też, że wersja konsolowa cały czas powstaje.

Tylko trzy osoby pracują nad wsparciem Days Gone i inFamous dla PlayStation 4 Pro
Tylko trzy osoby pracują nad wsparciem Days Gone i inFamous dla PlayStation 4 Pro

Nowak Jakub, 14 września 2016, 20:20

Serwis Digital Foundry opublikował wczoraj na YouTube film, w którym omawiana jest kwestia Uncharted 4 działającego w 60 klatkach na sekundę. Przy okazji rozmowy na temat wsparcia gier z PS4 dla nowej konsoli Sony pojawiła się ciekawa informacja o Days Gone i inFamous: Second Son na "ProStation".

Przebudzenie Mocy - efekty specjalne od kuchni
Przebudzenie Mocy - efekty specjalne od kuchni

News Gameplay, 8 września 2016, 14:07

Firma Industrial Light and Magic przygotował materiał wideo, na którym przybliża proces produkcji efektów specjalnych do ubiegłorocznego filmu Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy.

Nad Cyberpunkiem 2077 już pracuje więcej deweloperów niż nad Wiedźminem 3; nowe informacje o Gwincie
Nad Cyberpunkiem 2077 już pracuje więcej deweloperów niż nad Wiedźminem 3; nowe informacje o Gwincie

Jakub Mirowski, 6 września 2016, 09:42

Studio CD Projekt RED ujawniło na swoim forum, że w prace nad największym obecnie projektem firmy, grą RPG Cyberpunk 2077, zaangażowanych jest więcej deweloperów niż w najintensywniejszym okresie produkcji Wiedźmina 3. Ponadto ujawniono nowe informacje na temat samodzielnej wersji Gwinta, związane m.in. z funkcjami cross-platform.

System Shock 3 - ujawniono garść informacji o grze i zespół deweloperski
System Shock 3 - ujawniono garść informacji o grze i zespół deweloperski

Jakub Błażewicz, 31 sierpnia 2016, 10:59

Studio OtherSide Entertainment podało sławne nazwiska zaangażowane w prace nad grą System Shock 3 (m.in. Warren Spector i Paul Neurath). W dodatku serwis Polygon przeprowadził wywiad ze Spectorem, który podzielił się ciekawymi informacjami na temat różnych aspektów tej pozycji, takich jak realia czy rola i charakter starej-nowej Shodan.

Zobacz panel o Wiedźminie 3 ze studiem CD Projekt RED z GRYOffline 2016
Zobacz panel o Wiedźminie 3 ze studiem CD Projekt RED z GRYOffline 2016

Krzysztof Mysiak, 19 lipca 2016, 11:24

Jedną z głównych atrakcji imprezy GRYOffline 2016 był panel, podczas którego przedstawiciele studia CD Projekt RED opowiadali o kulisach powstawania gry Wiedźmin 3: Dziki Gon (a zwłaszcza dodatku Krew i wino). Żałujecie, że nie widzieliście tego na własne oczy? Teraz możecie to nadrobić.

Wieści ze świata (Doom, Godus Wars, Nintendo NX, Uncharted 4) 29/6/2016
Wieści ze świata (Doom, Godus Wars, Nintendo NX, Uncharted 4) 29/6/2016

Krzysztof Mysiak, 29 czerwca 2016, 13:55

Dziś piszemy o pierwszej dużej aktualizacji do Dooma, zapewnieniach ze strony zespołu Petera Molyneuxa o trwającej produkcji gry Godus (Wars), potwierdzonych badaniach Nintendo nad wirtualną rzeczywistością oraz o wczesnym etapie prac nad singleplayerowym dodatkiem do Uncharted 4. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wieści ze świata (No Man’s Sky, Rocket League) 20/6/2016
Wieści ze świata (No Man’s Sky, Rocket League) 20/6/2016

Krzysztof Mysiak, 20 czerwca 2016, 14:40

Dziś piszemy o sporze sądowoym między studiem Hello Games a telewizją Sky o nazwę No Man’s Sky oraz o związku między grą Rocket League a firmą Electronic Arts. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Problemów Godusa ciąg dalszy - zwolniono głównego projektanta
Problemów Godusa ciąg dalszy - zwolniono głównego projektanta

Kamil Zwijacz, 20 czerwca 2016, 11:23

Powstająca od dobrych kilku lat gra Godus nie ma łatwego życia i nie wiadomo, czy obecna od dłuższego czasu wczesna wersja zostanie kiedykolwiek dokończona. Według ostatnich doniesień, studio 22cans zwolniło głównego projektanta, a lwią cześć zespołu przeniesiono do prac nad The Trail.

Wieści ze świata (SW Battlefront, Chris Avellone, Battlefield 4, CoD Black Ops, Forza Motorsport 6) 18/5/2016
Wieści ze świata (SW Battlefront, Chris Avellone, Battlefield 4, CoD Black Ops, Forza Motorsport 6) 18/5/2016

Krzysztof Mysiak, 18 maja 2016, 14:20

Dziś piszemy o przyczynach braku kampanii w Star Wars: Battlefront, zapowiedzi kolejnej gry Chrisa Avellone’a, darmowym DLC Ostateczna rozgrywka do Battlefielda 4, udostępnieniu Call of Duty: Black Ops i innych gier na XOne (wsteczna kompatybilność) i o premierze dodatku NASCAR Expansion do Forzy Motorsport 6. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Za kulisami studia Piranha Bytes - twórców Gothica, Risen i Elex
Za kulisami studia Piranha Bytes - twórców Gothica, Risen i Elex

Michał Kułakowski, 13 maja 2016, 19:44

Niemieckie studio deweloperskie Piranha Bytes, znane dzięki serii Gothic i Risen, opublikowało trwający ponad 20 minut film dokumentalny, pokazujący pracę twórców na przykładzie nadchodzącego RPG pod tytułem Elex.

Nowa gra Hideo Kojimy powinna zadowolić fanów Uncharted i The Division
Nowa gra Hideo Kojimy powinna zadowolić fanów Uncharted i The Division

Michał Kułakowski, 10 maja 2016, 18:04

W wywiadzie udzielonym japońskiemu magazynowi Famitsu Hideo Kojima zdradził parę szczegółów dotyczących jego nowego projektu, przygotowywanego przez studio Kojima Productions we współpracy z firmą Sony. Będzie to gra akcji, która powinna zadowolić fanów Uncharted oraz The Division.

Wieści ze świata (Crash Bandicoot, Franko 2, Rainbow Six: Siege, StarCraft II, Fallout 4, GTA Online) 10/5/2016

Krzysztof Mysiak, 10 maja 2016, 14:20

Dziś piszemy o prawach do marki Crash Bandicoot, trwającej nadal produkcji Franko 2, szczegółach DLC Operation Dust Line do Rainbow Six: Siege, patchu 3.3 do StarCraft II: Legacy of the Void, wsparciu dla modów do gry Fallout 4 na XOne oraz o dalszych aktualizacjach do GTA Online. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Star Citizen - deweloperzy uzbierali już ponad 115 milionów dolarów
Star Citizen - deweloperzy uzbierali już ponad 115 milionów dolarów

Maciej Kowalczyk, 9 maja 2016, 11:36

Produkcji gry Star Citizen od 2012 roku towarzyszy niezwykle owocna kampania crowdfundingowa. Uzbierana kwota wynosi już ponad 115,5 miliona dolarów, dzięki czemu dzieło Cloud Imperium Games jest najlepiej opłacanym projektem w historii finansowania społecznego. Z tej okazji twórcy podsumowują ostatni okres produkcji i zdradzają plany na przyszłość.

Cyberpunk 2077 wciąż na wczesnym etapie produkcji - twórcy modyfikują narzędzia deweloperskie
Cyberpunk 2077 wciąż na wczesnym etapie produkcji - twórcy modyfikują narzędzia deweloperskie

Jakub Błażewicz, 25 kwietnia 2016, 11:39

Serwis iDigitalTimes skontaktował się z Josem Teixeirą ze studia CD Projekt RED. Ten poinformował, że obecnie zespół pracujący nad grą Cyberpunk 2077 skupia się na modyfikowaniu narzędzi deweloperskich.

Twórcy Overwatch o Project Titan:
Twórcy Overwatch o Project Titan: "Zawiedliśmy strasznie"

Jakub Błażewicz, 22 kwietnia 2016, 13:50

Serwis GameSpot przeprowadził wywiad z twórcami Overwatch. W rozmowie skupiono się na losach niedoszłego MMO firmy Blizzard Entertainment pt. Project Titan. Według Jeffa Kaplana, skasowany projekt okazał się całkowitą porażką.

Nadspodziewany sukces polskiej gry Thea: The Awakening
Nadspodziewany sukces polskiej gry Thea: The Awakening

Janusz Guzowski, 15 kwietnia 2016, 17:18

Studio MuHa Games ujawniło kulisy produkcji gry Thea: The Awakening. Jak dotąd sprzedano 50 tysięcy egzemplarzy, co pięciokrotnie przekroczyło założenia deweloperów. Jednocześnie udostępniono darmowy dodatek Return of the Giants, wprowadzający m.in. nowe wydarzenia fabularne, budynki i przeciwników.

Wojna w Rockstarze ujawnia problemy w produkcji Red Dead Redemption i próby uniezależnienia się od Take-Two
Wojna w Rockstarze ujawnia problemy w produkcji Red Dead Redemption i próby uniezależnienia się od Take-Two

Jakub Błażewicz, 13 kwietnia 2016, 12:35

Leslie Benzies, były prezes firmy Rockstar North, wystosował pozew przeciwko firmom Take-Two oraz Rockstar w sprawie jego rzekomo dobrowolnego zwolnienia. Jednocześnie w tekście pozwu znalazła się garść interesujących informacji dla fanów twórców serii Grand Theft Auto.

Hardcore Henry - film zza kulis w formie wybuchowego teledysku
Hardcore Henry - film zza kulis w formie wybuchowego teledysku

News Gameplay, 11 kwietnia 2016, 15:00

Twórcy filmu Hardcore Henry, z reżyserem Ilyą Naishullerem na czele, zamieścili w sieci materiał wideo ukazujący jak powstawał jeden z najbardziej niezwykłych filmów w historii kinematografii. Przybrał on postać nowego teledysku zespołu rockowego Biting Elbows.

Final Fantasy XV - informacje o DLC latem; wersja PC nie będzie zwykłym portem
Final Fantasy XV - informacje o DLC latem; wersja PC nie będzie zwykłym portem

Kamil Zwijacz, 10 kwietnia 2016, 11:15

Hajime Tabata, producent i reżyser gry Final Fantasy XV, wyjawił kilka nowych informacji na temat tego projektu. Deweloper wspomniał m.in., że ewentualna wersja PC-towa nie ma być zwykłym portem i - jeżeli powstanie - będzie bardziej zaawansowana technicznie niż edycje konsolowe. Ponadto zdradził, że latem bieżącego roku poznamy plany związane z dodatkami.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - Iwiński wyjaśnia przyczyny sukcesu gry
Wiedźmin 3: Dziki Gon - Iwiński wyjaśnia przyczyny sukcesu gry

Kamil Zwijacz, 18 marca 2016, 21:50

Marcin Iwiński, współzałożyciel firmy CD Projekt, wyjaśnił przyczyny sukcesu gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Według niego produkcja zdobyła dużą popularność, bo była dobra i wartościowa, a samo studio CD Projekt RED traktowało fair swoich fanów.

Kampanie solowe pochłaniają 75% budżetów gier FPS - tako rzecze Cliff Bleszinski
Kampanie solowe pochłaniają 75% budżetów gier FPS - tako rzecze Cliff Bleszinski

Adrian Werner, 1 lutego 2016, 10:08

Podczas konwentu PAX Prime pracujący nad grą LawBreakers projektant Cliff Bleszinski zdradził, że powodem, dla którego coraz więcej FPS-ów ukazuje się bez kampanii solowych, są olbrzymie koszty opracowania trybów fabularnych - potrafią one pochłonąć 75% całego budżetu.

Wieści ze świata (GTA Online, DriveClub, Xbox One, Pillars of Eternity) 22/12/2015
Wieści ze świata (GTA Online, DriveClub, Xbox One, Pillars of Eternity) 22/12/2015

Krzysztof Mysiak, 22 grudnia 2015, 14:30

Dziś piszemy m.in. o świątecznym evencie w Grand Theft Auto Online, zapowiedzi miejskich tras w DriveClub, wstecznej kompatybilności wielopłytowych gier na Xboksie One oraz rozpowszechnianiu filmu dokumentalnego o tworzeniu Pillars of Eternity. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Kingdom Come: Deliverance z wersją beta w pierwszym kwartale 2016 roku
Kingdom Come: Deliverance z wersją beta w pierwszym kwartale 2016 roku

Kamil Zwijacz, 17 grudnia 2015, 10:06

Deweloperzy gry RPG Kingdom Come: Deliverance poinformowali, że tytuł wejdzie w fazę beta w pierwszym kwartale 2016 roku i otrzyma wtedy kilka ciekawych elementów, w tym znacznie powiększoną mapę świata.

Final Fantasy XV - grę można już przejść od początku do końca
Final Fantasy XV - grę można już przejść od początku do końca

Kamil Zwijacz, 2 grudnia 2015, 16:51

Na forum gry Final Fantasy XV firma Square Enix zdradziła, że produkcję można już przejść od początku do końca i obecnie deweloperzy skupiają się na dopieszczaniu poszczególnych elementów wyczekiwanego tytułu.

Przybliżona data premiery pełnej wersji Grim Dawn
Przybliżona data premiery pełnej wersji Grim Dawn

Piotr Bicki, 26 listopada 2015, 12:48

Deweloperzy ze studia Crate Entertainment ujawnili przybliżoną datę premiery gry Grim Dawn. Produkcja powinna ukazać się w lutym przyszłego roku, a od wczoraj nabywcy tytułu w ramach wczesnego dostępu na Steamie mogą pobierać pierwszą część ostatniego aktu kampanii fabularnej.

Powstanie drugi sezon Game of Thrones: A Telltale Games Series
Powstanie drugi sezon Game of Thrones: A Telltale Games Series

Adrian Werner, 21 listopada 2015, 08:59

Twórcy epizodycznej przygodówki Game of Thrones: A Telltale Games Series poinformowali, że pracują nad drugim sezonem. Projekt stanowić ma kontynuację fabularną poprzednika i zapisane stany gry w istotny sposób wpłyną na przebieg nowych historii.

Wieści ze świata (Skyrim na XOne, CoD: Black Ops III, Konami i Kojima Productions) 4/11/2015
Wieści ze świata (Skyrim na XOne, CoD: Black Ops III, Konami i Kojima Productions) 4/11/2015

Krzysztof Mysiak, 4 listopada 2015, 14:40

Dziś piszemy m.in. o porcie Skyrima na XOne przygotowanym przez Bethesdę w ramach ćwiczeń przed produkcją Fallouta 4, pre-loadzie Call of Duty: Black Ops III na PC oraz o oficjalnym potwierdzeniu zamknięcia Kojima Productions w Los Angeles przez Konami. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Cyberpunk 2077 zupełnie inną grą niż Wiedźmin 3; prace ruszyły pełną parą
Cyberpunk 2077 zupełnie inną grą niż Wiedźmin 3; prace ruszyły pełną parą

Kamil Zwijacz, 1 listopada 2015, 11:54

Poznaliśmy kolejne ciekawostki związane z następną grą studia CD Projekt RED. Ujawniono, że Cyberpunk 2077 będzie zupełnie inny od trzeciego Wiedźmina, a duża część pracowników dewelopera pracuje już nad tym tytułem.

Yu Suzuki o Shenmue III - nowe informacje
Yu Suzuki o Shenmue III - nowe informacje

Jakub Błażewicz, 22 października 2015, 15:50

W sieci pojawiły się dwa wywiady z Yu Suzukim, ojcem serii Shenmue, na temat trzeciej odsłony serii. W programie m.in. wersja na PlayStation 4 z 30 klatkami na sekundę, garść szczegółów dotyczących walki i postaci (uwaga na spoilery) oraz wątek romansowy.

ARK: Survival Evolved z 2 milionami sprzedanych egzemplarzy
ARK: Survival Evolved z 2 milionami sprzedanych egzemplarzy

Kamil Zwijacz, 9 października 2015, 09:31

Studio Wildcard pochwaliło się, że dostępna w ramach Steam Early Access gra ARK: Survival Evolved sprzedała się w ponad 2 milionach egzemplarzy. Dodatkowo twórcy zdradzili kilka nowych informacji związanych z nadchodzącą zawartością.

Wieści ze świata (System Shock, Armored Warfare, Battleborn, Van Helsing: Final Cut, Until Dawn) 23/9/2015
Wieści ze świata (System Shock, Armored Warfare, Battleborn, Van Helsing: Final Cut, Until Dawn) 23/9/2015

Krzysztof Mysiak, 23 września 2015, 13:43

Dziś piszemy m.in. o wypuszczeniu gry System Shock na GOG.com, publicznych testach Armored Warfare, opóźnieniu premiery The Incredible Adventures of Van Helsing: Final Cut, zapisach do testów Battleborn oraz ciekawostkach dotyczących scenariusza Until Dawn. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Fallout 4 ma więcej mówionych linii dialogowych niż Fallout 3 i Skyrim razem wzięte
Fallout 4 ma więcej mówionych linii dialogowych niż Fallout 3 i Skyrim razem wzięte

Konrad Bosak, 4 września 2015, 10:10

Listopadowa premiera Fallout 4 zbliża się wielkimi krokami, a tymczasem studio Bethesda oficjalnie potwierdziło, że nagrywanie linii dialogowych do gry, których łączna ilość przekroczyła 111 tysięcy, zostało oficjalnie zakończone.

Wiedźmin 3: Dziki Gon z 6 milionami sprzedanych egzemplarzy. CD Projekt zanotowało pół miliarda złotych przychodu
Wiedźmin 3: Dziki Gon z 6 milionami sprzedanych egzemplarzy. CD Projekt zanotowało pół miliarda złotych przychodu

Kamil Zwijacz, 26 sierpnia 2015, 18:39

Grupa CD Projekt ujawniła wyniki finansowe za pierwsze sześć miesięcy 2015 roku. W tym czasie wypracowano ponad pół miliarda złotych przychodu i ponad 230 milionów złotych zysku netto, a Wiedźmin 3: Dziki Gon sprzedał się w ponad 6 milionach egzemplarzy.

Wieści ze świata (SOMA, Age of Wonders III, Deux Ex: Mankind Divided, The Shattering) 24/8/2015
Wieści ze świata (SOMA, Age of Wonders III, Deux Ex: Mankind Divided, The Shattering) 24/8/2015

Bartłomiej Plewnia, 24 sierpnia 2015, 13:00

Dziś piszemy m.in. o postępach prac nad niezależnym horrorem SOMA, nowym projekcie twórcy Gears of War, narzędziach moderskich do Age of Wonders III oraz kampanii reklamowej Deus Ex: Mankind Divided na ulicach Nowego Jorku. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.