Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

kulisy produkcji (gry) - newsy i ciekawostki (10)

Franko 2 cały czas w produkcji?
Franko 2 cały czas w produkcji?

Krzysztof Nieradko, 15 lipca 2015, 10:40

Franko 2, sequel kultowej bijatyki z 1994 roku, przez wielu uważany jest za grę martwą. Twórcy z zespołu World Software umieścili jednak na swoim fanpage’u stosowny wpis, w którym przekonują, że prace nad grą cały czas trwają.

Tekken X Street Fighter nadal w produkcji
Tekken X Street Fighter nadal w produkcji

Krzysztof Nieradko, 14 lipca 2015, 11:00

Katsuhiro Harada z firmy Bandai Namco przyznał podczas jednego z wywiadów, że zapowiedziana w 2010 roku gra Tekken X Street Fighter cały czas znajduje się w produkcji. Jednak i tym razem zabrakło konkretów na temat choćby przypuszczalnej daty premiery kolejnej części wirtualnych bijatyk.

The Last of Us 2 w produkcji, twierdzi Nolan North a.k.a. Nathan Drake
The Last of Us 2 w produkcji, twierdzi Nolan North a.k.a. Nathan Drake

Krzysztof Mysiak, 30 czerwca 2015, 12:30

Podczas konwentu Metrocon aktor Nolan North, znany głównie z roli Nathana Drake’a w serii Uncharted, wyjawił, że studio Naughty Dog tworzy The Last of Us 2. Zdradził także, jaki wpływ na fabułę Uncharted 4: A Thief’s End miało odejście z zespołu Amy Hennig, dotychczasowej scenarzystki i dyrektor kreatywnej tego cyklu przygodowych gier akcji.

Star Wars: Battlefront zostanie opóźniony, jeśli będzie to konieczne
Star Wars: Battlefront zostanie opóźniony, jeśli będzie to konieczne

Łukasz Szliselman, 26 czerwca 2015, 10:00

Firma Electronic Arts obiecuje, że jeśli pojawi się taka potrzeba, przesunie datę premiery Star Wars: Battlefront. Elektronicy zapewniają jednak, że jest to mało prawdopodobny scenariusz, gdyż gra już działa jak należy.

Pierwsza wersja Dooma została skasowana, bo za bardzo przypominała Call of Duty
Pierwsza wersja Dooma została skasowana, bo za bardzo przypominała Call of Duty

Adrian Werner, 25 czerwca 2015, 10:32

Szef firmy Bethesda zdradził dlaczego po kilku latach prac skasowano pierwszą wersję czwartej odsłony cyklu Doom. Okazuje się, że zbytnio przypominała ona współczesne wojenne FPS-y pokroju Call of Duty i Battlefield, co nie pasowało do tradycji serii.

CD Projekt RED „ostro pracuje” nad Cyberpunkiem 2077
CD Projekt RED „ostro pracuje” nad Cyberpunkiem 2077

Michał Jodłowski, 19 czerwca 2015, 10:05

Podczas tegorocznych targów E3 Marcin Iwiński, jeden z szefów firmy CD Projekt, zdradził serwisowi IGN, że studio CD Projekt RED „ostro pracuje” nad ujawnionym trzy lata temu Cyberpunkiem 2077.

Studio Daybreak zmienia priorytety – EverQuest Next ważniejszy niż Landmark
Studio Daybreak zmienia priorytety – EverQuest Next ważniejszy niż Landmark

Janusz Guzowski, 6 czerwca 2015, 17:26

Studio Daybreak ogłosiło zmianę prowadzonej polityki. Ekipa odpowiedzialna za gry w uniwersum EverQuest ma położyć większy nacisk na pracę nad zapowiadanym EverQuest Next, natomiast druga rozwijana gra MMO w tym świecie, Landmark, zejdzie na plan dalszy. Decyzja nie oznacza, że EverQuest Next ukaże się w tym roku, ani że Landmark przestanie być w ogóle rozwijany.

Hellraid - prace mogą zostać wznowione jeszcze w tym roku
Hellraid - prace mogą zostać wznowione jeszcze w tym roku

Adrian Werner, 2 czerwca 2015, 12:02

Studio Techland zapewniło, że nie ma zamiaru porzucać projektu Hellraid i prace nad nim mogą zostać wznowione jeszcze w tym roku. Ponadto autorzy mają ochotę na powrót do serii Call of Juarez.

Tom Clancy's The Division - nad grą pracują cztery studia Ubisoftu
Tom Clancy's The Division - nad grą pracują cztery studia Ubisoftu

Kamil Zwijacz, 10 maja 2015, 13:04

Firma Ubisoft zdradziła, że do grona trzech deweloperów pracujących nad Tom Clancy's The Division dołączyła kolejna ekipa - Ubisoft Annecy. Studio to odpowiedzialne jest m.in. za multiplayer w grach z serii Assassin's Creed.

Hearts of Iron IV – twórcy tłumaczą powody obsuwy
Hearts of Iron IV – twórcy tłumaczą powody obsuwy

Michał Jodłowski, 8 maja 2015, 11:00

Prace nad Hearts of Iron IV wrą, choć zapowiadany na drugi kwartał bieżącego roku debiut okazał się terminem nierealistycznym, co spowodowało kolejną obsuwę. Deweloperzy z Paradox Development Studio wyjaśnili jej przyczyny błędem w postaci przedwczesnej zapowiedzi.

PC-towe Grand Theft Auto V było planowane od samego początku
PC-towe Grand Theft Auto V było planowane od samego początku

Kamil Zwijacz, 12 kwietnia 2015, 10:00

W serwisie PC Gamer ukazał się wywiad z kilkoma deweloperami ze studia Rockstar North, którzy zdradzili, że PC-towa wersja produkcji była w planach od samego początku i zaczęła powstawać mniej więcej w tym samym czasie, co edycja na konsole PlayStation 3 i Xbox 360.

Wieści ze świata (The Elder Scrolls Online, Prey 2, Visceral Games) 9/4/15
Wieści ze świata (The Elder Scrolls Online, Prey 2, Visceral Games) 9/4/15

Łukasz Szliselman, 9 kwietnia 2015, 13:32

Dziś piszemy m.in. o darmowym weekendzie z The Elder Scrolls Online, stanowisku studia Human Head odnośnie skasowanego Prey 2 oraz zmianach w zarządzie studia Visceral Games. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

DayZ – pojazdy, choroby, DirectX 11 i inne plany na II kwartał 2015
DayZ – pojazdy, choroby, DirectX 11 i inne plany na II kwartał 2015

Krzysztof Mysiak, 2 kwietnia 2015, 10:35

Studio Bohemia Interactive opublikowało raport kwartalny, omawiający ostatnie postępy w rozwoju gry DayZ oraz plany na najbliższą przyszłość. Omówiono kwestie takie jak pojazdy, „centralna ekonomia dystrybucji łupów”, sztuczna inteligencja zombie i zwierząt, choroby, wsparcie dla DirectX 11 oraz zabezpieczenia przeciwko oszustwom.

Nowe Gears of War tylko na Xboksie One
Nowe Gears of War tylko na Xboksie One

Michał Kułakowski, 1 kwietnia 2015, 18:55

Twórcy nowej odsłony serii Gears of War ze studia Black Tusk potwierdzili, że gra pojawi się wyłącznie na konsoli Xbox One. Równocześnie udowodnili po raz kolejny, że prace nad tytułem przebiegają bez większych problemów.

Wieści ze świata (PayDay 2, DriveClub, Singularity) 24/3/15
Wieści ze świata (PayDay 2, DriveClub, Singularity) 24/3/15

Łukasz Szliselman, 24 marca 2015, 13:15

Dziś piszemy m.in. o przyszłym rozwoju gry PayDay 2, skali zwolnień w ekipie deweloperskiej gry DriveClub oraz możliwej kontynuacji Singularity. Witamy w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Star Citizen zajmie na dysku ponad 100 GB
Star Citizen zajmie na dysku ponad 100 GB

Luc, 12 marca 2015, 09:11

Star Citizen to nie tylko rekordzista crowdfundingu, ale także jedna z gier o najwyższych wymaganiach sprzętowych. Twórcy zdradzili, że będzie również jedną z „najcięższych”, a jej rozmiary przekroczą praktycznie wszystko, co do tej pory widzieliśmy na PC.

Polski SUPERHOT z budżetem na poziomie 500 tys. dolarów
Polski SUPERHOT z budżetem na poziomie 500 tys. dolarów

Kamil Zwijacz, 26 lutego 2015, 11:33

Twórcy polskiej logicznej gry FPP SUPERHOT ujawnili, że dzięki dodatkowym umowom biznesowym udało im się powiększyć budżet produkcji z 250 tys. dolarów do około 500 tys. dolarów. Kwota ta jest wystarczająca, by zapewnić deweloperom spokojną i bezstresową pracę.

Wieści ze świata (EverQuest Next, Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast) 24/2/15
Wieści ze świata (EverQuest Next, Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast) 24/2/15

Łukasz Szliselman, 24 lutego 2015, 12:33

Dziś piszemy o zmianach w zespole pracującym nad EverQuest Next oraz obniżce ceny gry Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Deep Down cały czas w produkcji. Gra przeszła spore zmiany
Deep Down cały czas w produkcji. Gra przeszła spore zmiany

Krzysztof Nieradko, 20 lutego 2015, 09:35

Główny producent ze studia Capcom, Yoshinori Ono, ujawnił podczas jednego z wywiadów, że zapowiedziane dwa lata temu Deep Down ciągle znajduje się w fazie produkcji i najprawdopodobniej nie ujrzy szybko światła dziennego. Gra przeszła do tej pory sporo istotnych zmian, a producenci weryfikują stare pomysły, wprowadzając niekiedy zupełnie nowe idee w kontekście rozgrywki.

Broken Age jest już prawie gotowe. Tim Schafer broni Petera Molyneux
Broken Age jest już prawie gotowe. Tim Schafer broni Petera Molyneux

Łukasz Szliselman, 19 lutego 2015, 12:15

Produkcja przygodówki Broken Age weszła na ostatnią prostą - twórcom pozostały już tylko ostatnie szlify, zanim finalna wersja gry trafi na rynek. Przy tej okazji Tim Schafer postanowił stać się głosem obrony w sprawie Petera Molyneux i jego niespełnionych obietnic.

Wieści ze świata (Call of Duty: Advanced Warfare, Dying Light, Lineage Eternal) 12/2/2015
Wieści ze świata (Call of Duty: Advanced Warfare, Dying Light, Lineage Eternal) 12/2/2015

Łukasz Szliselman, 12 lutego 2015, 12:55

Dziś piszemy m.in. o multiplayerowej mapie do Call of Duty: Advanced Warfare, trybie Hard w grze Dying Light oraz zamkniętej becie Lineage Eternal. Witamy w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Homefront: The Revolution nie będzie
Homefront: The Revolution nie będzie "grą-widmo", obiecują twórcy

Piotr Bicki, 9 lutego 2015, 15:40

O Homefront: The Revolution – kolejnej odsłonie serii wykreowanej przez THQ – po raz ostatni słyszeliśmy w lipcu ubiegłego roku. W związku z tym wielu graczy zaczęło się zastanawiać, czy gra nadal powstaje. Przedstawiciele firmy Deep Silver – wydawcy tytułu – uspokoili jednak, że prace nad produkcją nadal trwają.

Star Wars: Battlefront – garść nowych informacji i nowy concept art
Star Wars: Battlefront – garść nowych informacji i nowy concept art

Jakub Błażewicz, 30 stycznia 2015, 12:00

Doczekaliśmy się grafiki koncepcyjnej oraz garści nowych szczegółów na temat Star Wars: Battlefront. Informacje ujawnił Nikals Fegraeus w rozmowie z serwisem IGN.

Hearthstone z 75 mln graczy, StarCraft II: Legacy of the Void ukończone - przecieki z Blizzarda
Hearthstone z 75 mln graczy, StarCraft II: Legacy of the Void ukończone - przecieki z Blizzarda

Kamil Zwijacz, 30 stycznia 2015, 10:39

W Internecie pojawiły się plotki dotyczące gier studia Blizzard Entertainment. Według jednego z pracowników firmy, karcianka Hearthstone: Heroes of Warcraft może się pochwalić 75 mln graczy, prace nad StarCraft II: Legacy of the Void zostały zakończone, a studio pracuje nad nieujawnionym jeszcze starcraftowym projektem.

Wieści ze świata (Games with Gold, beta Alone in the Dark: Illumination, The Witness) 29/1/2015
Wieści ze świata (Games with Gold, beta Alone in the Dark: Illumination, The Witness) 29/1/2015

Kamil Zwijacz, 29 stycznia 2015, 14:41

Dziś piszemy m.in. o grach, które w lutym trafią do promocji Games with Gold, startującej zamkniętej becie Alone in the Dark: Illumination czy też o postępach prac związanych z The Witness. Witamy w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Star Citizen - opublikowano kalendarz prac na 2015 rok
Star Citizen - opublikowano kalendarz prac na 2015 rok

Kamil Zwijacz, 21 stycznia 2015, 16:02

Twórcy gry Star Citizen ujawnili przybliżone daty premier poszczególnych modułów. W tym roku fani otrzymają dostęp do trybów FPS, Planetside, Arena Commander 2.0, Squadron 42 oraz Persistent Universe. Pełna wersja produkcji zadebiutuje w 2016 roku.

Hellblade – nowa gra twórców Heavenly Sword pojawi się na PC
Hellblade – nowa gra twórców Heavenly Sword pojawi się na PC

Krzysztof Nieradko, 8 stycznia 2015, 20:10

Studio Ninja Theory ogłosiło w rozmowie z magazynem PC Gamer, że gra Hellblade, pierwotnie szykowana z myślą o konsolach PlayStation 4, pojawi się również na komputerach PC. Autorzy nie wykluczają też zorganizowania otwartych beta-testów.

Platformówka Mighty No. 9 niemal gotowa
Platformówka Mighty No. 9 niemal gotowa

Adrian Werner, 5 stycznia 2015, 11:20

Twórcy platformówki Mighty No. 9 ogłosili, że prace nad nią prawie dobiegły już końca i zaprezentowali krótkie fragmenty rozgrywki. W związku z tym planowany na kwiecień termin premiery zostanie dotrzymany.

Garść informacji na temat The Flame in the Flood - gry pracowników Irrational Games
Garść informacji na temat The Flame in the Flood - gry pracowników Irrational Games

Jakub Mirowski, 4 stycznia 2015, 17:34

W obszernym wywiadzie z serwisem OnlySP przedstawiciele The Molasses Flood, studia składającego się w dużej mierze z byłych pracowników Irrational Games, ujawnili szereg szczegółów na temat swej nadchodzącej produkcji, The Flame in the Flood.

Star Citizen - twórcy podsumowują 2014 i zdradzają plany na 2015 rok
Star Citizen - twórcy podsumowują 2014 i zdradzają plany na 2015 rok

Kamil Zwijacz, 3 stycznia 2015, 16:13

Chris Roberts, szef studia Cloud Imperium Games, podsumował 2014 rok z perspektywy gry Star Citizen, wyjawiając kilka ciekawych informacji. Dodatkowo zdradził plany na bieżący rok, w którym ukazać ma się m.in. moduł FPS.

Wiedźmin 3: Dziki Gon skończony, dodatkowy czas na usprawnienie gry
Wiedźmin 3: Dziki Gon skończony, dodatkowy czas na usprawnienie gry

Jakub Błażewicz, 23 grudnia 2014, 10:50

Z ujawnionego maila od Marcina Iwińskiego z CD Projekt RED wynika, że twórcy zakończyli tworzenie zawartości gry Wiedźmin 3: Dziki Gon – następne tygodnie zostaną wykorzystane do usunięcia ostatnich błędów długo oczekiwanego polskiego cRPGa.

Wieści ze świata (This War of Mine, Dragon Age: Inkwizycja, Street Fighter V) 18/12/2014
Wieści ze świata (This War of Mine, Dragon Age: Inkwizycja, Street Fighter V) 18/12/2014

Łukasz Szliselman, 18 grudnia 2014, 12:57

Dziś piszemy m.in. o nowym patchu do gry This War of Mine, darmowym DLC do Dragon Age: Inkwizycja oraz postępie prac nad Street Fighter V. Witamy w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Child of Light okazało się sukcesem finansowym
Child of Light okazało się sukcesem finansowym

Kamil Zwijacz, 21 listopada 2014, 12:04

Dwuwymiarowa gra RPG Child of Light od firmy Ubisoft okazała się sukcesem finansowym - zdradził Patrick Plourde, dyrektor kreatywny studia Ubisoft Montreal. Plourde wyjawił także, że produkcja powstała dlatego, że najpierw zajął się on słynną strzelanką Far Cry 3. Dopiero po zakończeniu prac nad FPS-em dostał od szefów wolną rękę na kolejny projekt.

Lords of the Fallen – budżet gry wyniósł 32 miliony złotych
Lords of the Fallen – budżet gry wyniósł 32 miliony złotych

Artur Raciborski, 28 października 2014, 13:54

Dzisiaj nastąpiła premiera gry Lords of the Fallen, stworzonej przez polskie studio CI Games i wygląda na to, że jest to jak dotąd największa produkcja tej firmy. Marek Tymiński, prezes przedsiębiorstwa, ujawnił budżet produkcyjny tytułu, który wyniósł aż 32 miliony złotych.

Broken Age - zakończono pisanie scenariusza do drugiego epizodu
Broken Age - zakończono pisanie scenariusza do drugiego epizodu

Marcin Skierski, 17 października 2014, 15:03

Chociaż od premiery pierwszego epizodu przygodówki Broken Age minęło niemal dziewięć miesięcy, wciąż nie znamy choćby przybliżonej daty debiutu drugiego odcinka. Twórcy ogłosili właśnie, że dopiero zakończyli pisanie scenariusza pozostałej części gry.

Twórcy Call of Duty: Advanced Warfare o technologiach przyszłości i egzoszkielecie
Twórcy Call of Duty: Advanced Warfare o technologiach przyszłości i egzoszkielecie

Łukasz Szliselman, 25 czerwca 2014, 11:12

W najnowszym filmie z Call of Duty: Advanced Warfare Glen Schofield ze studia Sledgehammer Games opowiada o futurystycznych technologiach obecnych w nowej odsłonie słynnego cyklu FPS-ów. Należą do nich m.in. wielofunkcyjny egzoszkielet, granaty wykrywające zagrożenie, poduszkowce itp.

Alien: Isolation – wiwisekcja strachu według Creative Assembly
Alien: Isolation – wiwisekcja strachu według Creative Assembly

Łukasz Szliselman, 27 marca 2014, 11:55

W sieci pojawił się nowy film z Alien: Isolation, w którym przedstawiciele studia Creative Assembly opowiadają o tym, co uczyni ich grę przerażającą. Jak na survival horror przystało, kluczową rolę ma odegrać nieprzewidywalność. Zapraszamy do obejrzenia materiału, opatrzonego polskimi napisami!

Fable Legends bez otwartego świata. Lionhead Studios odpowiada na pytania społeczności
Fable Legends bez otwartego świata. Lionhead Studios odpowiada na pytania społeczności

Łukasz Szliselman, 11 marca 2014, 11:19

Przedstawiciele Lionhead Studios zdradzili kilka ciekawostek na temat swojego nowego RPG-a Fable Legends. Świat gry nie będzie w pełni otwarty. Gracze będą spotykali się w centralnym mieście, z którego wyruszą na poszczególne misje, rozgrywane w wydzielonych lokacjach. Nie zabraknie za to różnorodności – do wyboru otrzymamy wiele klas postaci, a nowe pojawią się po premierze.

Grounded: Making of The Last of Us – 1,5-godzinny film o powstawaniu gry na YouTube
Grounded: Making of The Last of Us – 1,5-godzinny film o powstawaniu gry na YouTube

Łukasz Szliselman, 25 lutego 2014, 09:10

Na YouTube można za darmo obejrzeć Grounded: Making of The Last of Us – 1,5-godzinny dokument o powstawaniu gry The Last of Us. Twórcy ze studia Naughty Dog opowiadają w nim ze szczegółami o koncepcji świata produkcji, rozmawiają z aktorami, zabierają nas na sesje motion capture i nie tylko.

Kingdom Come: Deliverance – system modyfikacji postaci
Kingdom Come: Deliverance – system modyfikacji postaci

Bartosz Woldański, 3 lutego 2014, 19:24

Kampania crowdfundingowa gry Kingdom Come: Deliverance jest już praktycznie na półmetku. Twórcy regularnie publikują kolejne wpisy na Kickstarterze – tym razem pokusili się o zrealizowanie materiału wideo, w którym prezentują i omawiają system modyfikowania wyglądu postaci.

Thief – zobacz opcje konfiguracyjne gry na nowym filmie
Thief – zobacz opcje konfiguracyjne gry na nowym filmie

Janusz Burda, 28 stycznia 2014, 13:47

W sieci pojawił się film, na którym twórcy gry Thief ze studia Eidos Montreal omawiają rozbudowane opcje produkcji, pozwalające dostosować poziom trudności czy informacje wyświetlane na ekranie. Materiał opatrzyliśmy polskimi napisami.

No Man’s Sky – powódź, która zalała studio Hello Games, nie opóźni powstania gry
No Man’s Sky – powódź, która zalała studio Hello Games, nie opóźni powstania gry

Krzysztof Mysiak, 16 stycznia 2014, 09:00

Studio Hello Games ogłosiło, że prace nad No Man’s Sky nie ustały, pomimo powodzi, która zniszczyła siedzibę studia w wigilię Bożego Narodzenia. Twórcy obiecali, że katastrofa nie opóźni debiutu gry.

Beyond: Dwie Dusze – 17-minutowy gameplay
Beyond: Dwie Dusze – 17-minutowy gameplay

Łukasz Szliselman, 12 września 2013, 10:34

Wszystkim oczekującym na Beyond: Dwie Dusze polecamy 17-minutowy gameplay z gry. Ukazuje on fragmenty różnych epizodów, a zarazem unika dużych spoilerów. W wiadomości znajdziecie też najnowszy odcinek kulis produkcji.

Demo Beyond: Dwie Dusze pojawi się 2 października. Jest też nowy zakulisowy filmik
Demo Beyond: Dwie Dusze pojawi się 2 października. Jest też nowy zakulisowy filmik

Bartosz Woldański, 5 września 2013, 16:17

Firma Sony Computer Entertainment poinformowała, że Beyond: Dwie Dusze otrzyma wersję demonstracyjną na początku przyszłego miesiąca. Ponadto udostępniono kolejny materiał wideo zza kulis produkcji.

CI Games na targach PAX 2013 pokazuje nowe materiały ze swoich gier

CI Games Press Release, 30 sierpnia 2013, 23:39

Prace nad Syberią III przebiegają bez zarzutów – nowe rysunki koncepcyjne
Prace nad Syberią III przebiegają bez zarzutów – nowe rysunki koncepcyjne

Bartosz Woldański, 21 sierpnia 2013, 14:30

Firma Microids podzieliła się nowymi szczegółami dotyczącymi postępów nad produkcją Syberii III, kolejnej odsłony rozpoznawalnej serii przygodówek. Fabuła została już praktycznie napisana, a gra nabiera coraz realniejszych kształtów.

EverQuest Next – wizyta za zamkniętymi drzwiami
EverQuest Next – wizyta za zamkniętymi drzwiami

Łukasz Szliselman, 8 sierpnia 2013, 11:33

Studio Sony Online Entertainment zaprezentowało film z kulisów produkcji EverQuest Next. Twórcy zapraszają fanów do udziału w ankietach, które pomogą ustalić pewne zasady rozgrywki.

Twórcy The Bureau: XCOM Declassified o ewolucji gry i poziomie trudności
Twórcy The Bureau: XCOM Declassified o ewolucji gry i poziomie trudności

Łukasz Szliselman, 19 lipca 2013, 15:44

Studio 2K Marin zaprezentowało materiał z kulisów produkcji The Bureau: XCOM Declassified. Twórcy wyjaśnili w nim m.in., skąd wzięły się zmiany w projekcie gry oraz jak duże znaczenie dla rozgrywki ma wysoki poziom trudności

Ubisoft nie rozpatruje gier, które nie mają potencjału, by stać się przyszłościową marką
Ubisoft nie rozpatruje gier, które nie mają potencjału, by stać się przyszłościową marką

Bartosz Woldański, 16 lipca 2013, 10:40

Przedstawiciel firmy Ubisoft w wywiadzie dla serwisu [a]listdaily ujawnił interesujące szczegóły na temat tego, czym francuski koncern kieruje się, zanim rozpocznie jakiekolwiek prace nad grami. Watch Dogs i pozostałe nowe marki mają duże szanse na kontynuacje.

Beyond: Dwie Dusze - kulisy produkcji kolejnej gry twórców Heavy Rain
Beyond: Dwie Dusze - kulisy produkcji kolejnej gry twórców Heavy Rain

Marcin Skierski, 10 lipca 2013, 11:55

Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo przedstawiającego kulisy produkcji gry Beyond: Dwie Dusze. Film jest dostępny w naszym serwisie w wersji z polskimi napisami.