Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry

Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lista kodów | Deus Ex Bunt Ludzkości Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Lista kodów

Informacje wstępne

Na początek pragnę jeszcze raz przypomnieć, że o wiele lepszym pomysłem od wprowadzania gotowych kodów jest rozwiązywanie mini-gier hackerskich. Pozwala to mianowicie na zdobywanie dużych ilości punktów doświadczenia, nie tylko za samo rozwiązanie danej mini-gry, ale i również za wykonanie innych czynności podczas jej rozgrywania. Z mini-gier radziłbym w rezultacie rezygnować tylko jeżeli Twoja postać nie posiada dostatecznie rozwiniętych umiejętności hackerskich (warto to zmienić) lub gdy po prostu Bunt Ludzkości chcesz potraktować jako zwykłą strzelaninę (herezja!! ;-)).

Godne odnotowania jest to, że nie do wszystkich odnalezionych zamków, terminali, paneli sterowania czy sejfów możliwe jest zdobycie gotowego kodu. W niektórych przypadkach jedynym rozwiązaniem pozostanie mini-gra. Nie przejmuj się tez jeżeli natrafisz na jakiś nieinteraktywny zamek. Oznacza to zazwyczaj, że jest on powiązany z jakimś questem, do którego można przystąpić w mniej lub bardziej odległej przyszłości. Ograniczenie to dotyczy przede wszystkim badanych hubów (Detroit i Hengsha), tym bardziej, że każdy z nich odwiedza się dwukrotnie w trakcie gry (Detroit w I i III akcie, a Hengshę w II i IV akcie).

Kody - Detroit

Uwaga! Poniższe kody dotyczą wszystkich lokacji badanych w obrębie Detroit. Ma to miejsce podczas rozgrywania pierwszego oraz trzeciego aktu gry.

KOD

LOKACJA

UWAGI ODNOŚNIE WYKORZYSTANIA KODU

0002

Detroit

Kod do bramki prowadzącej do jednego z budynków mieszkalnych.

0187

Detroit

Kod do magazynu broni znajdującego się niedaleko głównego wejścia do Wymarłego Blokowiska.

1904

Detroit

Kod do skrytki Seurata znajdującej się tuż przy boisku do koszykówki.

1966

Detroit

-

2928

Detroit

-

4626

Detroit

-

4891

Detroit

Kod do magazynu policyjnego znajdującego się na tyłach komisariatu.

5551

Detroit

-

6542

Detroit

Kod do wyłączenia zapory laserowej w skrytce Seurata. Sama skrytka znajduje się tuż przy boisku do koszykówki.

7196

Detroit

Kod do sejfu znajdującego się w magazynie policyjnym na tyłach komisariatu.

8982

Detroit

-

0739

Detroit - Blok mieszkalny

Kod do sejfu.

1029

Detroit - Blok mieszkalny

Kod do drzwi w apartamencie O'Malley'a.

1031

Detroit - Blok mieszkalny

Kod do sejfu.

1077

Detroit - Blok mieszkalny

-

1948

Detroit - Blok mieszkalny

Kod do sejfu w mieszkaniu państwa Thorpe'ów.

2356

Detroit - Blok mieszkalny

-

3663

Detroit - Blok mieszkalny

-

3733

Detroit - Blok mieszkalny

Kod do sypialni w siedzibie gangu Petard.

5463

Detroit - Blok mieszkalny

Kod do sejfu w mieszkaniu Izajasza Sandovala.

7767

Detroit - Blok mieszkalny

-

8221

Detroit - Blok mieszkalny

-

8974

Detroit - Blok mieszkalny

-

5375

Detroit - Budynek Chirona

Kod do tajnego sejfu w apartamencie Jensena.

3754

Detroit - Centrum Kongresowe

Kod na zaplecze.

2599

Detroit - Kanały

Kod do wejścia na posterunek policji od strony kanałów.

0000

Detroit - Kanały

Kod do rozbrojenia bomby Jacoba White'a (poboczny quest zlecany przez Nicholasa).

0110

Detroit - Kanały

Kod do bramy wyjściowej odnalezionej już po spotkaniu się z Izajaszem Sandovalem.

8218

Detroit - Kanały

Kod do wyłączenia zapór laserowych w kryjówce Izajasza Sandovala.

0426

Detroit - Posterunek policji

Kod do biura jednego z detektywów.

0548

Detroit - Posterunek policji

Kod do biura jednego z detektywów.

1710

Detroit - Posterunek policji

-

1856

Detroit - Posterunek policji

-

2231

Detroit - Posterunek policji

Kod do biura detektywa Guma.

2419

Detroit - Posterunek policji

Kod do biura kapitana Penna.

3727

Detroit - Posterunek policji

Kod do biura detektyw Jenny Alexander.

4523

Detroit - Posterunek policji

Kod do biura jednego z detektywów.

4816

Detroit - Posterunek policji

-

6065

Detroit - Posterunek policji

Kod do biura funkcjonariusza Cheta Wagnera.

7366

Detroit - Posterunek policji

Kod do wyłączenia zapór laserowych.

7668

Detroit - Posterunek policji

Kod do wyłączenia zapory laserowej.

9212

Detroit - Posterunek policji

Kod do kostnicy.

3290

Detroit - Wymarłe Blokowisko

-

5962

Detroit - Wymarłe Blokowisko

Kod do wyłączenia anteny znajdującej się na dachu jednego z budynków.

7984

Highland Park - Obóz najemników

Uniwersalny kod do wielu systemów bezpieczeństwa placówki.

0250

Siedziba Sarif Industries

Kod do biura numer 30.

1364

Siedziba Sarif Industries

Kod do biura numer 31.

3716

Siedziba Sarif Industries

Kod do biura numer 23.

4145

Siedziba Sarif Industries

Kod do biura numer 27.

5475

Siedziba Sarif Industries

Kod do biura numer 22.

8053

Siedziba Sarif Industries

Kod do skrytki znajdującej się pod lądowiskiem.

9642

Siedziba Sarif Industries

Kod do biura numer 32.

1505

Zakład produkcyjny Sarif Industries

Kod potrzebny do rozbrojenia bomby znajdującej się w pomieszczeniu z zakładnikami.

Kody - Hengsha

Uwaga! Poniższe kody dotyczą wszystkich lokacji badanych w obrębie Hengshy. Ma to miejsce podczas rozgrywania drugiego oraz czwartego aktu gry.

KOD

LOKACJA

UWAGI ODNOŚNIE WYKORZYSTANIA KODU

1234

Hengsha

Kod do mieszkania Lee Honga, którego zbadanie jest częścią questu zleconego przez Malik.

1339

Hengsha

-

1379

Hengsha

-

1381

Hengsha

-

3444

Hengsha

Kod do sejfu.

5377

Hengsha

Kod do boksu, w którym przetrzymywana jest Ning (na poszukiwania tej osoby wyrusza się na prośbę Mei Suen).

6830

Hengsha

Kod do magazynu.

7845

Hengsha

Kod do jednego z boksów znajdujących się naprzeciwko hotelu Alice Garden w dzielnicy Kuaigan.

3295

Hengsha - Doki Belltower

Kod do biur w głównym magazynie portowym.

3343

Hengsha - Doki Belltower

Kod do magazynu C w porcie.

4589

Hengsha - Doki Belltower

Kod do recepcji głównego magazynu portowego.

5895

Hengsha - Doki Belltower

Kod do magazynu B w porcie.

6555

Hengsha - Doki Belltower

Kod do drzwi znajdujących się na balkoniku magazynu portowego.

7785

Hengsha - Doki Belltower

Kod do magazynu A w porcie.

0415

Hengsha - Gniazdo

Kod do drzwi prowadzących na zaplecze klubu Gniazdo.

1540

Hengsha - Gniazdo

-

8953

Hengsha - Gniazdo

Kod do stróżówki.

3785

Hengsha - Hotel kapsułowy Alice Garden

Kod kierownika.

3824

Hengsha - Hotel kapsułowy Alice Garden

Kod do recepcji hotelu Alice Garden.

7657

Hengsha - Hotel kapsułowy Alice Garden

Kod do sejfu znajdującego się w recepcji hotelu Alice Garden.

1975

Hengsha - Kryjówka Żniwiarzy

Kod do sejfu w zbrojowni.

7920

Hengsha - Kryjówka Żniwiarzy

Kod do sejfu w koszarach.

0117

Tai Yong Medical

Kod do sejfu w apartamencie Zhao Run Yu.

0703

Tai Yong Medical

Kod do głównego pomieszczenia danych.

0821

Tai Yong Medical

Kod do pomieszczenia filtracji w sali kriosterylizacji.

2459

Tai Yong Medical

Kod do wyłączenia zapory laserowej.

2967

Tai Yong Medical

Kod do pomieszczenia sąsiadującego z biurem Kahna (wyższe poziomy wieży Tai Yong Medical).

3090

Tai Yong Medical

Kod do biura wiceprezesa.

3421

Tai Yong Medical

Kod do magazynu numer 3.

4444

Tai Yong Medical

Kod do przechowalni.

4713

Tai Yong Medical

Kod do głównego pomieszczenia laboratoryjnego w wieży Tai Yong Medical.

4865

Tai Yong Medical

Kod do pomieszczenia Chemical Storage A4 w zakładzie w Dolnym Mieście. W pomieszczeniu tym znajduje się zawór, którego przekręcenie pozwala uratować życie naukowca z uszkodzonym kombinezonem.

5126

Tai Yong Medical

Kod do wyłączenia zapory laserowej.

5720

Tai Yong Medical

Kod do panelu sterowania chodnikiem serwisowym znajdującym się nad salą kriosterylizacji.

6906

Tai Yong Medical

Kod do drzwi znajdujących się przy windzie podróżującej do apartamentu.

7687

Tai Yong Medical

Kod do pomieszczenia filtracji (główna placówka produkcyjna).

7934

Tai Yong Medical

Kod do przepompowni A-3.

9090

Tai Yong Medical

Kod do chłodni 2-9.

9292

Tai Yong Medical

Kod do pomieszczenia filtracji (główna placówka badań i rozwoju).

9409

Tai Yong Medical

Kod do wyłączenia zapory laserowej.

9762

Tai Yong Medical

Kod do głównego pomieszczenia danych.

Kody - Kanada, Singapur i Panchaja

Uwaga! Poniższe kody dotyczą trzech dużych lokacji, które bada się tylko raz w trakcie całej gry. Mowa tu o stacji nadawczej Picus w Kanadzie (III akt gry), zakładzie w Singapurze (IV akt gry) oraz Panchai (IV akt gry).

KOD

LOKACJA

UWAGI ODNOŚNIE WYKORZYSTANIA KODU

0068

Stacja nadawcza Picus

Kod do magazynu zlokalizowanego na najniższym piętrze wieżowca.

0101

Stacja nadawcza Picus

Kod do biura znajdującego się w podziemnym kompleksie.

1006

Stacja nadawcza Picus

-

1980

Stacja nadawcza Picus

Kod do zbrojowni znajdującej się w podziemnym kompleksie.

8825

Stacja nadawcza Picus

Kod do serwerowni znajdującej się na jednym z wyższych pięter wieżowca.

0111

Singapur

Kod do panelu sterowania urządzeniem zakłócającym.

1385

Singapur

Kod do pomieszczenia baraków w budynku ochrony.

1504

Singapur

Kod do laboratorium Nii Colvin w budynku Micro-Gen Lab.

2021

Singapur

Kod do laboratorium B-22 w budynku Bio-Mech Lab.

2410

Singapur

Kod do magazynu znajdującego się niedaleko hangaru.

2535

Singapur

Kod do wyłączenia zapory laserowej w budynku Bio-Mech Lab.

5377

Singapur

Kod do laboratorium Szewczenki w budynku Micro-Gen Lab.

9992

Singapur

Kod do magazynu Światowej Organizacji Zdrowia (WHO).

2012

Panchaja

Specjalny kod do wyłączenia zabezpieczeń projektu Hyron i tym samym ułatwienia sobie końcowej bitwy.

7153

Panchaja

Kod do drzwi w porcie przyjęć.

8024

Panchaja

Kod do przebieralni w wieży.

9823

Panchaja

Kod do drzwi w maszynowni.