Lista kodów | Deus Ex Bunt Ludzkości Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Lista kodów
Informacje wstępne
Na początek pragnę jeszcze raz przypomnieć, że o wiele lepszym pomysłem od wprowadzania gotowych kodów jest rozwiązywanie mini-gier hackerskich. Pozwala to mianowicie na zdobywanie dużych ilości punktów doświadczenia, nie tylko za samo rozwiązanie danej mini-gry, ale i również za wykonanie innych czynności podczas jej rozgrywania. Z mini-gier radziłbym w rezultacie rezygnować tylko jeżeli Twoja postać nie posiada dostatecznie rozwiniętych umiejętności hackerskich (warto to zmienić) lub gdy po prostu Bunt Ludzkości chcesz potraktować jako zwykłą strzelaninę (herezja!! ;-)).
Godne odnotowania jest to, że nie do wszystkich odnalezionych zamków, terminali, paneli sterowania czy sejfów możliwe jest zdobycie gotowego kodu. W niektórych przypadkach jedynym rozwiązaniem pozostanie mini-gra. Nie przejmuj się tez jeżeli natrafisz na jakiś nieinteraktywny zamek. Oznacza to zazwyczaj, że jest on powiązany z jakimś questem, do którego można przystąpić w mniej lub bardziej odległej przyszłości. Ograniczenie to dotyczy przede wszystkim badanych hubów (Detroit i Hengsha), tym bardziej, że każdy z nich odwiedza się dwukrotnie w trakcie gry (Detroit w I i III akcie, a Hengshę w II i IV akcie).
Kody - Detroit
Uwaga! Poniższe kody dotyczą wszystkich lokacji badanych w obrębie Detroit. Ma to miejsce podczas rozgrywania pierwszego oraz trzeciego aktu gry.
KOD | LOKACJA | UWAGI ODNOŚNIE WYKORZYSTANIA KODU |
0002 | Detroit | Kod do bramki prowadzącej do jednego z budynków mieszkalnych. |
0187 | Detroit | Kod do magazynu broni znajdującego się niedaleko głównego wejścia do Wymarłego Blokowiska. |
1904 | Detroit | Kod do skrytki Seurata znajdującej się tuż przy boisku do koszykówki. |
1966 | Detroit | - |
2928 | Detroit | - |
4626 | Detroit | - |
4891 | Detroit | Kod do magazynu policyjnego znajdującego się na tyłach komisariatu. |
5551 | Detroit | - |
6542 | Detroit | Kod do wyłączenia zapory laserowej w skrytce Seurata. Sama skrytka znajduje się tuż przy boisku do koszykówki. |
7196 | Detroit | Kod do sejfu znajdującego się w magazynie policyjnym na tyłach komisariatu. |
8982 | Detroit | - |
0739 | Detroit - Blok mieszkalny | Kod do sejfu. |
1029 | Detroit - Blok mieszkalny | Kod do drzwi w apartamencie O'Malley'a. |
1031 | Detroit - Blok mieszkalny | Kod do sejfu. |
1077 | Detroit - Blok mieszkalny | - |
1948 | Detroit - Blok mieszkalny | Kod do sejfu w mieszkaniu państwa Thorpe'ów. |
2356 | Detroit - Blok mieszkalny | - |
3663 | Detroit - Blok mieszkalny | - |
3733 | Detroit - Blok mieszkalny | Kod do sypialni w siedzibie gangu Petard. |
5463 | Detroit - Blok mieszkalny | Kod do sejfu w mieszkaniu Izajasza Sandovala. |
7767 | Detroit - Blok mieszkalny | - |
8221 | Detroit - Blok mieszkalny | - |
8974 | Detroit - Blok mieszkalny | - |
5375 | Detroit - Budynek Chirona | Kod do tajnego sejfu w apartamencie Jensena. |
3754 | Detroit - Centrum Kongresowe | Kod na zaplecze. |
2599 | Detroit - Kanały | Kod do wejścia na posterunek policji od strony kanałów. |
0000 | Detroit - Kanały | Kod do rozbrojenia bomby Jacoba White'a (poboczny quest zlecany przez Nicholasa). |
0110 | Detroit - Kanały | Kod do bramy wyjściowej odnalezionej już po spotkaniu się z Izajaszem Sandovalem. |
8218 | Detroit - Kanały | Kod do wyłączenia zapór laserowych w kryjówce Izajasza Sandovala. |
0426 | Detroit - Posterunek policji | Kod do biura jednego z detektywów. |
0548 | Detroit - Posterunek policji | Kod do biura jednego z detektywów. |
1710 | Detroit - Posterunek policji | - |
1856 | Detroit - Posterunek policji | - |
2231 | Detroit - Posterunek policji | Kod do biura detektywa Guma. |
2419 | Detroit - Posterunek policji | Kod do biura kapitana Penna. |
3727 | Detroit - Posterunek policji | Kod do biura detektyw Jenny Alexander. |
4523 | Detroit - Posterunek policji | Kod do biura jednego z detektywów. |
4816 | Detroit - Posterunek policji | - |
6065 | Detroit - Posterunek policji | Kod do biura funkcjonariusza Cheta Wagnera. |
7366 | Detroit - Posterunek policji | Kod do wyłączenia zapór laserowych. |
7668 | Detroit - Posterunek policji | Kod do wyłączenia zapory laserowej. |
9212 | Detroit - Posterunek policji | Kod do kostnicy. |
3290 | Detroit - Wymarłe Blokowisko | - |
5962 | Detroit - Wymarłe Blokowisko | Kod do wyłączenia anteny znajdującej się na dachu jednego z budynków. |
7984 | Highland Park - Obóz najemników | Uniwersalny kod do wielu systemów bezpieczeństwa placówki. |
0250 | Siedziba Sarif Industries | Kod do biura numer 30. |
1364 | Siedziba Sarif Industries | Kod do biura numer 31. |
3716 | Siedziba Sarif Industries | Kod do biura numer 23. |
4145 | Siedziba Sarif Industries | Kod do biura numer 27. |
5475 | Siedziba Sarif Industries | Kod do biura numer 22. |
8053 | Siedziba Sarif Industries | Kod do skrytki znajdującej się pod lądowiskiem. |
9642 | Siedziba Sarif Industries | Kod do biura numer 32. |
1505 | Zakład produkcyjny Sarif Industries | Kod potrzebny do rozbrojenia bomby znajdującej się w pomieszczeniu z zakładnikami. |
Kody - Hengsha
Uwaga! Poniższe kody dotyczą wszystkich lokacji badanych w obrębie Hengshy. Ma to miejsce podczas rozgrywania drugiego oraz czwartego aktu gry.
KOD | LOKACJA | UWAGI ODNOŚNIE WYKORZYSTANIA KODU |
1234 | Hengsha | Kod do mieszkania Lee Honga, którego zbadanie jest częścią questu zleconego przez Malik. |
1339 | Hengsha | - |
1379 | Hengsha | - |
1381 | Hengsha | - |
3444 | Hengsha | Kod do sejfu. |
5377 | Hengsha | Kod do boksu, w którym przetrzymywana jest Ning (na poszukiwania tej osoby wyrusza się na prośbę Mei Suen). |
6830 | Hengsha | Kod do magazynu. |
7845 | Hengsha | Kod do jednego z boksów znajdujących się naprzeciwko hotelu Alice Garden w dzielnicy Kuaigan. |
3295 | Hengsha - Doki Belltower | Kod do biur w głównym magazynie portowym. |
3343 | Hengsha - Doki Belltower | Kod do magazynu C w porcie. |
4589 | Hengsha - Doki Belltower | Kod do recepcji głównego magazynu portowego. |
5895 | Hengsha - Doki Belltower | Kod do magazynu B w porcie. |
6555 | Hengsha - Doki Belltower | Kod do drzwi znajdujących się na balkoniku magazynu portowego. |
7785 | Hengsha - Doki Belltower | Kod do magazynu A w porcie. |
0415 | Hengsha - Gniazdo | Kod do drzwi prowadzących na zaplecze klubu Gniazdo. |
1540 | Hengsha - Gniazdo | - |
8953 | Hengsha - Gniazdo | Kod do stróżówki. |
3785 | Hengsha - Hotel kapsułowy Alice Garden | Kod kierownika. |
3824 | Hengsha - Hotel kapsułowy Alice Garden | Kod do recepcji hotelu Alice Garden. |
7657 | Hengsha - Hotel kapsułowy Alice Garden | Kod do sejfu znajdującego się w recepcji hotelu Alice Garden. |
1975 | Hengsha - Kryjówka Żniwiarzy | Kod do sejfu w zbrojowni. |
7920 | Hengsha - Kryjówka Żniwiarzy | Kod do sejfu w koszarach. |
0117 | Tai Yong Medical | Kod do sejfu w apartamencie Zhao Run Yu. |
0703 | Tai Yong Medical | Kod do głównego pomieszczenia danych. |
0821 | Tai Yong Medical | Kod do pomieszczenia filtracji w sali kriosterylizacji. |
2459 | Tai Yong Medical | Kod do wyłączenia zapory laserowej. |
2967 | Tai Yong Medical | Kod do pomieszczenia sąsiadującego z biurem Kahna (wyższe poziomy wieży Tai Yong Medical). |
3090 | Tai Yong Medical | Kod do biura wiceprezesa. |
3421 | Tai Yong Medical | Kod do magazynu numer 3. |
4444 | Tai Yong Medical | Kod do przechowalni. |
4713 | Tai Yong Medical | Kod do głównego pomieszczenia laboratoryjnego w wieży Tai Yong Medical. |
4865 | Tai Yong Medical | Kod do pomieszczenia Chemical Storage A4 w zakładzie w Dolnym Mieście. W pomieszczeniu tym znajduje się zawór, którego przekręcenie pozwala uratować życie naukowca z uszkodzonym kombinezonem. |
5126 | Tai Yong Medical | Kod do wyłączenia zapory laserowej. |
5720 | Tai Yong Medical | Kod do panelu sterowania chodnikiem serwisowym znajdującym się nad salą kriosterylizacji. |
6906 | Tai Yong Medical | Kod do drzwi znajdujących się przy windzie podróżującej do apartamentu. |
7687 | Tai Yong Medical | Kod do pomieszczenia filtracji (główna placówka produkcyjna). |
7934 | Tai Yong Medical | Kod do przepompowni A-3. |
9090 | Tai Yong Medical | Kod do chłodni 2-9. |
9292 | Tai Yong Medical | Kod do pomieszczenia filtracji (główna placówka badań i rozwoju). |
9409 | Tai Yong Medical | Kod do wyłączenia zapory laserowej. |
9762 | Tai Yong Medical | Kod do głównego pomieszczenia danych. |
Kody - Kanada, Singapur i Panchaja
Uwaga! Poniższe kody dotyczą trzech dużych lokacji, które bada się tylko raz w trakcie całej gry. Mowa tu o stacji nadawczej Picus w Kanadzie (III akt gry), zakładzie w Singapurze (IV akt gry) oraz Panchai (IV akt gry).
KOD | LOKACJA | UWAGI ODNOŚNIE WYKORZYSTANIA KODU |
0068 | Stacja nadawcza Picus | Kod do magazynu zlokalizowanego na najniższym piętrze wieżowca. |
0101 | Stacja nadawcza Picus | Kod do biura znajdującego się w podziemnym kompleksie. |
1006 | Stacja nadawcza Picus | - |
1980 | Stacja nadawcza Picus | Kod do zbrojowni znajdującej się w podziemnym kompleksie. |
8825 | Stacja nadawcza Picus | Kod do serwerowni znajdującej się na jednym z wyższych pięter wieżowca. |
0111 | Singapur | Kod do panelu sterowania urządzeniem zakłócającym. |
1385 | Singapur | Kod do pomieszczenia baraków w budynku ochrony. |
1504 | Singapur | Kod do laboratorium Nii Colvin w budynku Micro-Gen Lab. |
2021 | Singapur | Kod do laboratorium B-22 w budynku Bio-Mech Lab. |
2410 | Singapur | Kod do magazynu znajdującego się niedaleko hangaru. |
2535 | Singapur | Kod do wyłączenia zapory laserowej w budynku Bio-Mech Lab. |
5377 | Singapur | Kod do laboratorium Szewczenki w budynku Micro-Gen Lab. |
9992 | Singapur | Kod do magazynu Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). |
2012 | Panchaja | Specjalny kod do wyłączenia zabezpieczeń projektu Hyron i tym samym ułatwienia sobie końcowej bitwy. |
7153 | Panchaja | Kod do drzwi w porcie przyjęć. |
8024 | Panchaja | Kod do przebieralni w wieży. |
9823 | Panchaja | Kod do drzwi w maszynowni. |