(2) Wariant agresywny - Znajdź CIC | Deus Ex Bunt Ludzkości Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
(2) Wariant agresywny: Znajdź CIC
Po demolce jaką urządziłeś w kajutach statku, pora wyjść na pokład. Kiedy znajdziesz się w pokoju z komputerami, dotrze do Ciebie informacja o uszkodzonej komorze kriogenicznej. Możesz zignorować wezwanie albo zejść na dół statku wypełniając ponadplanową misję.
Prędzej czy później, w hali z kontenerami zamelduj się na zdalnie sterowanej platformie. Przesuń ją do przodu, po czym kontynuuj wędrówkę. Po drodze możesz zebrać trochę bonusów, o czym w szczegółach przeczytasz w pokojowym opisie misji.
W końcu dopadniesz wysokiej drabiny, która wyprowadzi Cię na zewnątrz. Pokład jak nietrudno się domyślić patrolowany jest przez żołnierzy Belltower (z pistoletami i strzelbami). Pierwszego spotkasz już za rogiem. Paraduje on w lekkim ubranku, w czapeczce z daszkiem, więc powinien być łatwym celem.
Jeśli delikwenta zlikwidujesz z broni palnej, zewsząd zlecą się pozostali wartownicy wszczynając alarm. Jeżeli jesteś odważny możesz spróbować z nimi otwartej walki, ale nie szarżuj zbytnio, bo amunicji nie masz zbyt dużo. Kiedy wrogowie zbiją się w zwartą grupę, koniecznie rzuć w nich jakiś granat (powinieneś mieć kilka na wyposażeniu, jeśli wcześniej dokładnie badałeś kajuty).
Opcjonalnie po zlikwidowaniu pierwszego marynarza, wycofaj się i zaatakuj kiedy sytuacja nieco się uspokoi, a strażnicy wrócą na swoje miejsca (ich patrole znajdziesz w punktach 1 i 2 na mapie oraz w pobliżu drzwi oznaczonych numerem 3). To przejście najbardziej nas zresztą interesuje, a dotrzesz do niego wchodząc na górę po schodach. Zamek da za wygraną po wpisaniu kodu 1284.
W środku powinno być spokojnie, choć przy agresywnym usposobieniu nigdy nie można być pewnym gdzie zaplatają się wartownicy. Droga do centrum komunikacyjnego (4 na mapie) stanie otworem. Jeśli chciałabyś wyłączyć lasery, posłuż się kodem 8790. Zawsze możesz też przeczołgać się pod wiązkami (jedna z nich przerywa) lub wejść do kanału wentylacyjnego (D na mapie) zatarasowanego ciężką skrzynką (podniesiesz ją po zainwestowaniu w zdolność do przenoszenia ciężarów).
Po wysłuchaniu komunikatu od sojusznika okolicę nawiedzi dwóch strażników, z których jeden będzie trzymał w ręku strzelbę, a drugi pistolet. Ten groźniejszy wparuje do pokoju, w którym nawiązałeś łączność.