(4) Odnalezienie informacji na temat miejsca pobytu Sandovala | Bunt Ludzkości Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
(4) Odnalezienie informacji na temat miejsca pobytu Sandovala
Uwaga! Omówione w tej sekcji czynności dotyczą sytuacji gdy nie chcesz spotykać się z Taggartem lub gdy spotkanie z nim zakończyło się niepowodzeniem. Jeżeli natomiast udało Ci się wydobyć od Taggarta informacje na temat kryjówki Sandovala, to możesz od razu przejść do opisu Kroku 5 (Wyjście z Centrum Kongresowego).
Oznaczenia na mapie: 1 - Wejście do sali konferencyjnej; 2 - Miejsce odbycia rozmowy z Taggartem lub odnalezienia terminalu; 3 - Wejście do strzeżonej strefy; 4 - Przejście na zaplecze; 5 - Wejście do szybu wentylacyjnego; 6 - Drzwi do klatki schodowej.
Cel misji to dotarcie do komputera znajdującego się w południowym pomieszczeniu i możesz oczywiście dokonać tego na kilka sposobów. Jeżeli preferujesz rozwiązania siłowe, to dobrze byłoby zaatakować okolicznych wartowników. Możesz ich eliminować w walce wręcz #1 lub likwidować z pomocą broni palnej #2.
Dobrym pomysłem jest rozstawienie się przy głównym przejściu prowadzącym za kulisy #1, bo mógłbyś w łatwy sposób eliminować nadbiegających ochroniarzy. Na taki krok warto się jednak zdecydować dopiero po zabezpieczeniu wcześniej badanych korytarzy, dzięki czemu nikt inny nie zaatakuje Cię z zaskoczenia. Po wygranej bitwie polecam zbadać ciała ochroniarzy, odnajdując palmtopa z kodem 3754. Możesz już udać się w oznaczone przez grę miejsce #2.
Jeżeli masz zamiar skorzystać z kamuflażu, to musisz oczywiście dysponować ulepszeniem System maskujący i zastanowić się nad wyborem miejsca startu. Jeżeli nie rozmawiałeś z Taggartem, to lepiej byłoby wybrać drzwi na wschód od sali konferencyjnej, które są pilnowane przez jednego z ochroniarzy #1. Jeżeli natomiast rozmawiałeś z Taggartem i spotkanie zakończyło się fiaskiem, to możesz skorzystać z przejścia na tyłach sali konferencyjnej #2.
Niezależnie od wybranego przejścia dobrze byłoby zaopatrzyć się w spory zapas baterii, bo po drodze prawdopodobnie nigdzie nie będziesz się mógł zatrzymać. Docelowo musisz dotrzeć odnaleźć południowe pomieszczenie z kilkoma ochroniarzami #1. Ostrożnie przejdź przez to pomieszczenie, docierając do oznaczonego przez grę miejsca #2 (pamiętaj o możliwości skorzystania w razie potrzeby z kodu 3754).
Najlepszym rozwiązaniem jest przejście przez szyby wentylacyjne. Pozwoli Ci to uniknąć jakiejkolwiek konfrontacji, zaś dotarcie do celu nie zajmie Ci dużo czasu. Wejście do szybu znajduje się w toalecie dla mężczyzn #1. Po znalezieniu się w środku odsuń kartony zasłaniające pokrywę szybu #2.
Szyb wentylacyjny ma wiele rozgałęzień i najlepiej kierować się cały czas na południe. Odpowiedni tunel poznasz po tym, iż ma on kilka otworów pozwalających na obejrzenie dolnych pomieszczeń #1. Docelowo powinieneś dotrzeć do wyjścia z szybu znajdującego się tuż nad oznaczonym przez grę pomieszczeniem #2. Radzę ostrożnie wyskoczyć z szybu, tak by nie zaalarmować przebywających w tej okolicy osób.
Niezależnie od wybranej metody działania musisz znaleźć się w południowym pomieszczeniu. Rozejrzyj się tu za Ebookiem i terminalem komputerowym czwartego stopnia. Ważniejszy jest jednak lewy terminal (powyższy screen), który ma zabezpieczenie zaledwie pierwszego stopnia. Włam się do systemu, dzięki czemu poznasz aktualne miejsce pobytu Sandovala.
Nagroda: 750 punktów doświadczenia + 250 punktów doświadczenia za pozostanie niezauważonym.
Zanim opuścisz to miejsce powinien się jeszcze z Tobą skontaktować Sarif. Zasugeruje on pozostawienie na komputerze Taggarta obciążających go dowodów i możesz na to przystać #1 lub odmówić współpracy. Jeżeli się zgodzisz, to wystarczy ponownie wejść w interakcję z lewym terminalem komputerowym #2, a Jensen automatycznie wykonałby wszystkie czynności.
Nagroda: 750 punktów doświadczenia.