(4) Wariant pokojowy - Wydostanie się z apartamentu | Deus Ex Bunt Ludzkości Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
(4) Wariant pokojowy: Wydostanie się z apartamentu
Oznaczenia na mapie: 1 - Wejście do szybu wentylacyjnego; 2 - Wyjście z szybu wentylacyjnego.
Zdecydowanie najprostszym rozwiązaniem jest skorzystanie z kamuflażu (ulepszenie System maskujący). Musiałbyś w taki sposób dotrzeć do północnego korytarza prowadzącego do wind (powyższy screen). Po drodze należałoby oczywiście zatrzymywać się w miarę bezpiecznych miejscach, tak by zregenerować lub wymienić baterie. Idealnym miejscem na przeprowadzenie takiej czynności jest opisany poniżej szyb wentylacyjny.
Jeżeli nie dysponujesz kamuflażem, to pozostanie Ci niestety żmudna eliminacja kolejnych przeciwników. Proponuję pozostać na górnym balkoniku i zaczekać na przybycie co najmniej jednego wartownika #1. Po jego ogłuszeniu postaraj się zneutralizować dwóch kolejnych wrogów przebywających w okolicach schodów #2, ale zadbaj o to żeby Twoje akcje nie zostały przez nikogo odnotowane.
Kolejny wartownik patroluje okolicę schodów prowadzących do największej północnej sali. Proponuję zaczaić się na niego za jedną z okolicznych przeszkód (powyższy screen), a następnie w cichy sposób się go pozbyć.
Przed Tobą najtrudniejsza część przeprawy, a mianowicie zajęcie się przeciwnikami obecnymi w głównej sali. Jeżeli nie masz nic przeciwko podejmowaniu ryzykownych działań, to wrogom możesz podrzucić granat gazowy (powyższy screen), a następnie przebiec obok nich. Jest to możliwe jednak tylko w sytuacji dysponowania ulepszeniem Zaimplantowana oddycharka. Jeżeli nie masz tego ulepszenia, to możesz ustawić się przy wejściu do głównej sali i zacząć korzystać z broni paraliżującej, starając się nie doprowadzić do tego żeby zostać zauważonym.
Jeżeli chcesz zaatakować wrogów z głównej sali z zaskoczenia, to dobrym pomysłem jest też rozejrzenie się za wejściem do szybu wentylacyjnego #1 w północno-wschodniej części biura Zhao. Po skorzystaniu z drabinki dotarłbyś do wyjścia z szybu #2. Mógłbyś z tego miejsca eliminować wrogów lub przebiec obok nich z pomocą kamuflażu. Jeżeli dojdzie tu do rozwiązań siłowych, to za wszelką cenę unikaj znalezienia się w polu widzenia opancerzonych przeciwników z ciężkimi karabinami.
Docelowo musisz dotrzeć do wysuniętej najbardziej na północ drugiej windy (powyższy screen), która poprzednio była niedostępna. W trakcie przejażdżki windą Malik poinformuje Cię, że w celu zapewnienia sobie ewakuacji będziesz musiał doprowadzić do otwarcia drzwi hangaru.
Uwaga! Omówienie dalszych działań odnajdziesz w opisie Kroku 5 (Otwarcie drzwi hangaru).
Nagroda: 2500 punktów doświadczenia + 750 punktów doświadczenia za pozostanie niezauważonym.