(11) Przeprawa przez szatnie | Deus Ex Bunt Ludzkości Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
(11) Przeprawa przez szatnie
Po znalezieniu się w badanym już wcześniej korytarzu na pierwszym poziomie zauważysz zapewne, iż prawa droga jest obecnie zabarykadowana #1. Musisz w rezultacie wybrać zablokowane wcześniej lewe przejście #2, prowadzące do szatni (Locker Room).
Zbadaj okoliczne szafki i wejdź do szatni. Pomieszczenie to patrolowane jest przez tylko jednego przeciwnika, ale niestety znajduje się on przez cały czas w polu widzenia kamery ochrony #1. Jeżeli więc masz zamiar się go pozbyć, to musisz liczyć się z wszczęciem alarmu lub narobić rumoru i odciągnąć go na bok #2.
Jeżeli nie chcesz eliminować przeciwnika, to zaczekaj aż zacznie iść w przeciwną stronę i przejdź pod kamerą (powyższy screen). W to samo miejsce udaj się też gdy został on już wyeliminowany. Jedyny wyjątek stanowi sytuacja gdy wszczęto alarm, bo wtedy z oczywistych względów nie będziesz się musiał skradać.
Oznaczenia na mapie: 1 - Główne przejście; 2 - Wejście do szybu; 3 - Wyjście z szybu; 4 - Terminal sterowania wieżyczką obronną.
Do kolejnego obszaru badanej lokacji możesz dotrzeć na dwa zasadnicze sposoby. Jeżeli zależy Ci przede wszystkim na ukrywaniu się, to otwórz lewe drzwi i wejdź do toalet. Rozejrzyj się tu za Ebookiem, a następnie zlokalizuj wejście do szybu wentylacyjnego #1. Odsuń skrzynię i wejdź do szybu. Zauważ, że przejściu przez tunel szybu wentylacyjnego znajdziesz się tuż za aktywną wieżyczką obronną #2.
Jeżeli nie chcesz korzystać z szybu, to wybierz prawe przejście #1. Zachowaj czujność, bo w nowym pomieszczeniu spotkasz dwóch przeciwników oraz zauważysz aktywną wieżyczkę obronną. Warto w rezultacie ustawić się za zasłoną #2 i przedostać niepostrzeżenie w prawo.
Musisz się bardzo pilnować, bo w południowej części pomieszczenia #1 rozłożono minę odłamkową #2. Jak zapewne pamiętasz, w celu jej pomyślnego rozbrojenia musisz do niej ostrożnie zbliżyć (kucanie i wyłączony bieg). Minę warto oczywiście zabrać ze sobą.
Niezależnie od wybranego przejścia znajdziesz się przy wyjściu z pomieszczenia. Możesz od razu z niego skorzystać #1 lub zaatakować przeciwników, wykorzystując to, że stoisz za wieżyczką obronną. W takiej sytuacji warto włamać się do tutejszego terminalu komputerowego (trzeci poziom zabezpieczeń) #2, gdyż mógłbyś przeprogramować wieżyczkę i doprowadzić tym samym do ostrzelania najemników Belltower.
Prędzej czy później zmuszony zostaniesz do przejścia przez kilka mniejszych pomieszczeń #1, w których nie spotkasz żadnych przeciwników. Zatrzymaj się dopiero po dotarciu do znacznie większego pomieszczenia #2.
Możesz się tu zachować na dwa sposoby. Jeżeli dysponujesz ulepszeniem Tarcza EMP, to zdecyduj się na przejście przez korytarz z wyładowaniami. Nie musisz się w takiej sytuacji obawiać żadnych dodatkowych komplikacji.
Jeżeli główny bohater jest podatny na wyładowania elektryczne, to musisz niestety wybrać przeprawę przez zaminowany obszar. W tym celu skręć na południe #1. Po dotarciu do południowej części pomieszczenia kucnij i zacznij powoli przemieszczać się na wschód, rozbrajając odnajdywane po drodze miny odłamkowe #2. W sumie są tu trzy takie pułapki.
Niezależnie od wybranej ścieżki będziesz mógł kontynuować podróż po budynku hotelu. Zatrzymaj się dopiero po dotarciu do drzwi prowadzących do pralni (Laundry Room; powyższy screen).