(3) Wariant pokojowy - Dotarcie do windy | Deus Ex Bunt Ludzkości Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
(3) Wariant pokojowy: Dotarcie do windy
Oznaczenia na mapie: 1 - Przejście do lobby; 2 - Drzwi do głównego korytarza; 3 - Drabina prowadząca do szybu wentylacyjnego.
W magazynie przebywa pięciu przeciwników, ale ich cicha eliminacja nie powinna okazać się kłopotliwa. Zacznij od zeskoczenia na jedną z niższych skrzyń celem zabrania amunicji do karabinu obezwładniającego #1. Zwróć się teraz na północ, zeskakując na najniższy poziom #2.
Ruszaj na północ, chowając się po przejściu kilku metrów przy skrzyniach. Jako pierwszy powinien zostać unieszkodliwiony terrorysta, który patroluje ten teren i który będzie co jakiś zatrzymywał się w niepilnowanym przez innych miejscu (powyższy screen).
Pozostań w tej okolicy i skorzystaj z pobliskich skrzyń #1 w celu przedostania się na wyższy balkonik (musisz przeskoczyć przez balustradę). Udaj się na wschód, zeskakując na dół w miejscu, w którym nie ma balustrady #2. Skręć teraz na południe, w miarę możliwości pozostając w cieniu.
Podnieś i przesuń skrzynię znajdującą się przy wschodniej ścianie #1 i podejdź nieco na południe. Powinieneś znaleźć się za plecami drugiego przeciwnika #2. Zaatakuj go dopiero w momencie gdy jeden z terrorystów patrolujących magazyn odejdzie stąd. Ciało uśpionego wroga należy oczywiście odciągnąć w bezpieczne miejsce.
Powróć do miejsca, w którym likwidowałeś pierwszego terrorystę i teraz zajmij się jego kolegą, którego poznasz po tym, że będzie szukał czegoś w skrzyni #1. Podobnie jak wcześniej, nie pozostawiaj ciała na widoku. Teraz powinieneś zająć się terrorystą, który patroluje magazyn, ale uczyń to z zachowaniem pewnych środków ostrożności #2.
Na koniec zostaw sobie drugiego z terrorystów przegrzebujących zawartość skrzyni #1. Możesz już na spokojnie rozejrzeć się po magazynie. W szczególności radzę zainteresować się niewielkimi pomieszczeniami w jego południowej części. Odnajdziesz tu szafki, Ebooka, gazetę oraz niezabezpieczony terminal komputerowy #2 z kilkoma wiadomościami.
Proponuję wybrać teraz północną ścieżkę prowadzącą do głównego lobby #1. Zachowaj ostrożność, bo będzie się tu broniło dwóch terrorystów. Wykorzystaj okazję do tego żeby obu z nich zaatakować z zaskoczenia #2. Rozejrzyj się teraz po okolicy, otwierając szufladę i badając dwa terminale komputerowe (z dwiema i z trzema wiadomościami).
Powróć do głównego magazynu. Jeżeli do tej pory unikałeś wrogów lub jeżeli chcesz ominąć kolejną grupę, to w północno-wschodniej części magazynu możesz odnaleźć drabinkę #1. Po przedostaniu się na górne balkoniki mógłbyś podnieść jedną ze skrzyń i ją przenieść pod ścianę, tak by skorzystać z wejścia do szybów wentylacyjnych #2.
Przeprawa przez szyby wentylacyjne nie jest w tym przypadku nieliniowa. W celu osiągnięcia optymalnych efektów dotrzyj do pierwszego rozwidlenia #1, skręć w lewo i następnie w prawo. Pozwoliłoby Ci to znaleźć się przy wyjściu wysuniętym najbardziej na północ #2.
Jeżeli pragniesz osobiście rozprawić się z terrorystami, to proponuję skorzystać z drzwi zlokalizowanych w północnej części magazynu (Lockers, Lobby, Shipping) #1. Jeżeli trzej wrogowie jeszcze się nie rozeszli, to zbliż się do nich i wysłuchaj całej rozmowy. Jeżeli natomiast już to nastąpiło, to wejdź do prawego pomieszczenia i pozbądź się jednego z nich #2.
Drugi z terrorystów powinien patrolować okoliczne korytarze #1 i najlepiej jest go zaskoczyć gdy odwróci się i zacznie iść w przeciwną stronę. Skorzystaj z okazji do zajrzenia do toalet, odnajdując w jednej z nich Ebooka. Na koniec udaj się do szatni (Lockers), gdyż to właśnie w tym miejscu przebywa ostatni trzeci terrorysta #2. Po jego wyeliminowaniu pootwieraj wszystkie szafki, odnajdując między innymi kredyty, amunicję do pistoletu ogłuszającego oraz amunicję do karabinu obezwładniającego.