(3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 31 sierpnia 2016
(3) Wariant pokojowy: Wejście do budynku Hengsha Court Gardens
Jeżeli masz zamiar przedostać się do wnętrza budynku z pominięciem rozlewu krwi, to gra zaoferuje Ci wiele różnych możliwości żeby tego dokonać.
Oznaczenia na mapie: 1 - Przejście blokowane przez strażników; 2 - Schody prowadzące do wejścia do budynku; 3 - Wejście do pierwszego szybu; 4 - Wyjście z pierwszego szybu; 5 - Wejście do drugiego szybu; 6 - Miejsce wspinaczki do alternatywnych wejść do budynku.
Pierwszy wariant zakłada skorzystanie z kamuflażu (ulepszenie System maskujący) i pozwoliłoby Ci to przejść pomiędzy przeciwnikami. Musiałbyś udać się na zachód, wyjść po schodach na wyższy poziom i dotrzeć do wejścia do budynku (powyższy screen). W celu zapewnienia sobie powodzenia tej metody należałoby mieć aktywny kamuflaż przez co najmniej kilkanaście sekund, tak więc dobrze byłoby mieć maksymalnie rozwiniętą zdolność jego aktywacji oraz dysponować zestawem w pełni naładowanych baterii.
Drugi wariant zakłada odnalezienie wejścia do szybu wentylacyjnego, które zlokalizowane jest na północ od Hengsha Court Gardens i również na północ od schodów prowadzących do metra #1. Po znalezieniu się w szybie przejdź na drugi koniec tunelu, ostrożnie otwierając nową pokrywę #2.
Wyjdź z szybu i ustaw się za najbliższą zasłoną #1. Musisz teraz wykonać szybki manewr przemieszczenia się do prawej zasłony, czyli do schodów. Wykonaj to w momencie gdy jedyny wartownik patrolujący ten poziom nie będzie szedł w Twoją stronę. Jeżeli chcesz mógłbyś teraz skorzystać ze schodów, ale musiałbyś się skradać i następnie umiejętnie ogłuszyć obu przeciwników patrolujących okolice wejścia do budynku #2.
Lepszym rozwiązaniem jest odnalezienie wejścia do nowego szybu wentylacyjnego i znajduje się ono na prawej ścianie #1. Zadbaj o to żeby próbę wejścia do szybu wykonać w momencie gdy wspomniany wcześniej wartownik będzie szedł w inną stronę. Przejdź przez drugi szyb wentylacyjny, który zaprowadzi Cię do apartamentu na najniższym poziomie budynku #2. Pozostało Ci już tylko udać się do drzwi wyjściowych z apartamentu, dzięki czemu znalazłbyś się przy korytarzu na najniższym piętrze.
Trzeci wariant zakłada wejście do budynku przez drzwi na dachu. Pozostań na głównej ścieżce i udaj się na południe od Hengsha Court Gardens. Odszukaj tu kilka drabinek (powyższy screen), z których będziesz mógł skorzystać.
Przystąp do wspinaczki, skacząc po drodze po kilku skrzyniach. Po kilku chwilach dotrzesz do ostatniej drabinki #1, prowadzącej na najwyższy trzeci poziom. Od razu po skorzystaniu z drabinki skręć w prawo #2 i zaczekaj aż wartownicy zakończą rozmowę.
Sytuację z wartownikami możesz rozwiązać na dwa zasadnicze sposoby. Jeżeli chcesz się ich pozbyć, to ruszaj ich śladem #1. Wykorzystaj okazję, że wartownicy początkowo nie będą się odwracać i obu ich ogłusz #2.
Możesz również powstrzymać się całkowicie od wyeliminowania tutejszych wartowników. Jednym z pomysłów jest w takiej sytuacji zeskoczenie na niższą, zewnętrzną część dachu (należałoby tu oczywiście kucać) #1. Jeszcze inna taktyka to pozostanie w miejscu startu i wykonywanie skoków w stronę widocznych na wprost niewielkich półek #2, przy czym wymagane byłoby tu dysponowanie ulepszeniem Wydłużenie skoku.
Niezależnie od obranej taktyki działania musisz dotrzeć do północnych drzwi #1. Wejdź do budynku #2 i zejdź po schodach na najniższe piętro.
Ostatni czwarty wariant zakłada dotarcie do nieużywanego szybu windy. Rozpocznij tak samo jak w przypadku trzeciego wariantu, tak więc pozostań na głównej ścieżce i udaj się na południe od Hengsha Court Gardens. Odszukaj tu kilka drabinek (powyższy screen), z których będziesz mógł skorzystać.
Przystąp do wspinaczki, skacząc po drodze po kilku skrzyniach. Po kilku chwilach dotrzesz do ostatniej drabinki #1, prowadzącej na najwyższy trzeci poziom. Dopiero teraz drogi się rozdzielają. Pozostań na tym poziomie i zbadaj obszar przed sobą, odnajdując drzwi z zamkiem elektronicznym pierwszego poziomu #2.
Złam zabezpieczenie i wejdź do niewielkiego pomieszczenia, odnajdując po lewej stronie wejście do szybu wentylacyjnego #1. Po krótkiej wędrówce znajdziesz się w wielkim szybie windy. W pierwszej kolejności proponuję ostrożnie zejść na sam dół szybu, gdyż będziesz tam mógł odnaleźć darmowy zestaw Praxis #2.
Dopiero teraz rozpocznij wspinaczkę, korzystając z kolejnych drabin #1. W jednym miejscu będziesz też musiał wskoczyć na skrzynie #2 i z nich na wyżej położoną półkę.
Docelowo musisz dotrzeć na najwyższy poziom szybu windy, gdzie odnajdziesz kolejne wejście do szybu wentylacyjnego #1. Skieruj się do środka i przejdź przez tunel, docierając do wnętrza budynku #2. Co ciekawe, ten wariant jako jedyny od razu zaprowadzi Cię na najwyższe piętro Hengsha Court Gardens, tak więc nie będziesz musiał korzystać z windy.
Uwaga! Omówienie dalszych działań odnajdziesz w opisie Kroku 4 (Dotarcie do apartamentu hackera).