Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

zwolnienia / zatrudnienia - sprzęt i technologie

Amir Satvat pomaga zwalnianym specjalistom z branży gier. Jego poświęcenie zostało docenione podczas The Game Awards 2024
Amir Satvat pomaga zwalnianym specjalistom z branży gier. Jego poświęcenie zostało docenione podczas The Game Awards 2024

Marcin Bukowski, 13 grudnia 2024, 03:32

Podczas gali The Game Awards 2024 rozdaną pierwszą w historii nagrodę „Game Changer”. Otrzymał ją Amir Satvat w uznaniu za pomoc deweloperom w poszukiwaniu miejsca zatrudnienia.

Źle się dzieje w polskim People Can Fly. Studio zwalnia pracowników i zawiesza prace nad kolejną grą
Źle się dzieje w polskim People Can Fly. Studio zwalnia pracowników i zawiesza prace nad kolejną grą

Adrian Werner, 11 grudnia 2024, 10:13

Znane z Outriders rodzime studio People Can Fly przeprowadziło duże zwolnienia. Zawieszono również prace nad jednym z projektów.

Kolejne zwolnienia u twórców Life is Strange. „Była to niezwykle trudna decyzja, odzwierciedlająca wyzwania, przed jakimi stoi wiele firm w naszej branży”
Kolejne zwolnienia u twórców Life is Strange. „Była to niezwykle trudna decyzja, odzwierciedlająca wyzwania, przed jakimi stoi wiele firm w naszej branży”

Adrian Werner, 10 grudnia 2024, 12:29

Premiera Life is Strange: Double Exposure nie pomogła. Studio Deck Nine zmuszone było do przeprowadzenia już drugich w tym roku zwolnień.

Twórcy The Last of Us i Uncharted dokonali dużego wzmocnienia. Reżyser artystyczny God of War oraz God of War Ragnarok dołącza do Naughty Dog
Twórcy The Last of Us i Uncharted dokonali dużego wzmocnienia. Reżyser artystyczny God of War oraz God of War Ragnarok dołącza do Naughty Dog

Maciej Gaffke, 9 grudnia 2024, 18:56

Studio Naughty Dog zatrudniło uznanego reżysera artystycznego, Rafaela Grassettiego. Pracował on wcześniej w Santa Monica Studio przy God of War z 2018 roku oraz God of War: Ragnarok.

„Ta firma znaczy dla mnie wszystko”. Szef Ubisoftu wysłał do pracowników specjalną wiadomość po porażce XDefiant
„Ta firma znaczy dla mnie wszystko”. Szef Ubisoftu wysłał do pracowników specjalną wiadomość po porażce XDefiant

Jakub Błażewicz, 4 grudnia 2024, 13:43

Yves Guillemot w ogłoszeniu dla pracowników zapewnił, że robi wszystko, by Ubisoft „zachował kontrolę nad własnym przeznaczeniem”.

Ubisoft ogłosił porażkę XDefiant. Firma zwalnia pracowników i zamyka studia
Ubisoft ogłosił porażkę XDefiant. Firma zwalnia pracowników i zamyka studia

Marcin Bukowski, 4 grudnia 2024, 08:25

XDefiant nie zdołał zatrzymać przy sobie graczy, więc Ubisoft ogłosił zaprzestanie rozwoju gry. W konsekwencji z pracą pożegna się około 270 osób oraz zamknięte zostaną dwa oddziały firmy.

Twórcy Star Citizen zwalniają po crunchu i CitizenConie (plotka)
Twórcy Star Citizen zwalniają po crunchu i CitizenConie (plotka)

Jakub Błażewicz, 29 listopada 2024, 10:22

Po crunchu w ramach przygotowań do wydarzenia CitizenCon studio Cloud Imperium Games miało zacząć zwalniać twórców Star Citizen „bez rekompensaty” lub podziękowań za pracę.

Problemy weteranów BioWare. Studia reżysera trylogii Mass Effect i głównego scenarzysty serii nie przetrwały próby czasu
Problemy weteranów BioWare. Studia reżysera trylogii Mass Effect i głównego scenarzysty serii nie przetrwały próby czasu

Marcin Bukowski, 27 listopada 2024, 12:44

Studia założone przez byłego dyrektora generalnego BioWare i głównego scenarzysty serii Mass Effect zostały zamknięte lub mierzą się z dużymi problemami.

„Niesamowity czas” i chaos w branży gier - twórcy Helldivers 2 komentują „fatalną sytuację” dla deweloperów i wydawców
„Niesamowity czas” i chaos w branży gier - twórcy Helldivers 2 komentują „fatalną sytuację” dla deweloperów i wydawców

Jakub Błażewicz, 25 listopada 2024, 10:46

Reżyser produkcji Helldivers 2 dołączył do deweloperów komentujących obecną sytuację w branży gier w kontekście ogromnych zwolnień.

Yennefer z netfliksowego Wiedźmina nie pomogła twórcom Unknown 9: Awakening. Zwolnienia w Reflector Entertainment
Yennefer z netfliksowego Wiedźmina nie pomogła twórcom Unknown 9: Awakening. Zwolnienia w Reflector Entertainment

Adrian Werner, 20 listopada 2024, 14:25

Porażka Unknown 9: Awakening sprawiła, że odpowiedzialne za projekt studio Reflector Entertainment musiało przeprowadzić zwolnienia.

„Mamy olbrzymią nadprodukcję gier wideo”, twierdzi szef zespołu deweloperskiego pierwszego Wiedźmina
„Mamy olbrzymią nadprodukcję gier wideo”, twierdzi szef zespołu deweloperskiego pierwszego Wiedźmina

Jakub Błażewicz, 19 listopada 2024, 15:22

Maciej Miąsik wskazuje, że zwolnienia w branży gier to nie efekt „złego humoru” szefów studiów, a pokłosie obecnej sytuacji ekonomicznej w branży gier po boomie w czasach pandemii.

Riot Games szuka pracowników po wielkich zwolnieniach, w tym do badań nad wykorzystaniem AI w produkcji gier
Riot Games szuka pracowników po wielkich zwolnieniach, w tym do badań nad wykorzystaniem AI w produkcji gier

Jakub Błażewicz, 19 listopada 2024, 11:12

Riot Games poszukuje wielu pracowników czy raczej stażystów, w tym do badań nad wykorzystaniem generatywnej AI.

Twórcy Baldur’s Gate 3 nie widzą sensu w masowym zatrudnianiu deweloperów, twierdzą pracownicy Larian Warsaw
Twórcy Baldur’s Gate 3 nie widzą sensu w masowym zatrudnianiu deweloperów, twierdzą pracownicy Larian Warsaw

Jakub Błażewicz, 15 listopada 2024, 15:35

Larian Studios nie zamierza masowo zatrudniać nowych pracowników, mimo założenia nowego oddziału w Warszawie.

Założyciel Arkane Studios krytycznie o zamknięciu twórców Redfalla. „Dla mnie to głupota”
Założyciel Arkane Studios krytycznie o zamknięciu twórców Redfalla. „Dla mnie to głupota”

Jakub Błażewicz, 31 października 2024, 14:08

Założyciel Arkane Studios nie pochwala decyzji o zamknięciu oddziału studia przez Microsoft po porażce Redfalla.

Twórcy survivalowego Nightingale nie przetrwali starcia z surowymi realiami branży bez szwanku. Weterani  BioWare dołączają do fali zwolnień
Twórcy survivalowego Nightingale nie przetrwali starcia z surowymi realiami branży bez szwanku. Weterani BioWare dołączają do fali zwolnień

Jakub Błażewicz, 31 października 2024, 11:45

Nightingale nie odniosło wystarczającego komercyjnego sukcesu, by zespół Inflexion Games mógł utrzymać obecną załogę.

Sony ostatecznie postawiło krzyżyk na Concord. Wielka porażka strzelanki przyczyniła się do zamknięcia studia Firewalk
Sony ostatecznie postawiło krzyżyk na Concord. Wielka porażka strzelanki przyczyniła się do zamknięcia studia Firewalk

Zuzanna Domeradzka, 29 października 2024, 20:08

Sony poinformowało o zamknięciu swoich dwóch studiów deweloperskich. Firewalk Studios przestaje istnieć z powodu porażki gry Concord, do której przyznaje się sam japoński gigant.

Ubisoft rozwiązał zespół, który stworzył PoP: The Lost Crown, a deweloperów przydzielił do innych projektów, w tym podobno BG&E2 i remake'u Raymana
Ubisoft rozwiązał zespół, który stworzył PoP: The Lost Crown, a deweloperów przydzielił do innych projektów, w tym podobno BG&E2 i remake'u Raymana

Maciej Gaffke, 23 października 2024, 13:45

Zespół odpowiedzialny za Prince of Persia: The Lost Crown został ponoć rozwiązany. Ubisoft miał także zatrzymać prace na kontynuacją gry.

Producent topowego MMO na Steamie ogłosił zwolnienia i skasowanie dwóch gier. W międzyczasie Throne and Liberty powoli traci graczy
Producent topowego MMO na Steamie ogłosił zwolnienia i skasowanie dwóch gier. W międzyczasie Throne and Liberty powoli traci graczy

Marcin Bukowski, 23 października 2024, 13:17

Słabe wyniki finansowe NCSoft doprowadziły do zwolnień pracowników i anulowania dwóch produkcji. Ponadto w najnowszej grze studia, Throne and Liberty, bawi się coraz mniej osób.

We Francji Ubisoft mierzy się ze strajkiem, a we Włoszech ponoć z odejściem weteranów. Problemy giganta piętrzą się
We Francji Ubisoft mierzy się ze strajkiem, a we Włoszech ponoć z odejściem weteranów. Problemy giganta piętrzą się

Zuzanna Domeradzka, 17 października 2024, 16:46

Kolejni weterani włoskiego oddziału Ubisoftu mieli rzekomo opuścić szeregi firmy. To pokłosie ciągnących się problemów giganta spowodowanych m.in. przymusem powrotu do biur.

„Zwolnienia” w Bandai Namco. To skutek skasowania szeregu gier, w tym tytułów z postaciami z Naruto i One Piece
„Zwolnienia” w Bandai Namco. To skutek skasowania szeregu gier, w tym tytułów z postaciami z Naruto i One Piece

Marcin Bukowski, 15 października 2024, 15:15

Według agencji Bloomberg od kwietnia z Bandai Namco „odeszło” prawie 100 pracowników, a w najbliższym czasie takich osób będzie jeszcze więcej. Przyczyną są cięcia kosztów.

Marka Rainbow Six bez wiceprezesa i producenta wykonawczego. Ubisoft nie planuje zastępstwa
Marka Rainbow Six bez wiceprezesa i producenta wykonawczego. Ubisoft nie planuje zastępstwa

Jakub Błażewicz, 4 października 2024, 08:59

Cameron Lee nie jest już producentem wykonawczym i prezesem w studiu odpowiedzialnym za rozwój marki Rainbow Six. Przynajmniej tak wynika z nieoficjalnych informacji.

Wielkie kłopoty autorów Hitman 3 VR: Reloaded. Zwolniono prawie wszystkich pracowników
Wielkie kłopoty autorów Hitman 3 VR: Reloaded. Zwolniono prawie wszystkich pracowników

Adrian Werner, 3 października 2024, 13:30

Znane z Hitman 3 VR: Reloaded studio XR Games zwolniło większość pracowników. Nieznany jest los kolejnych projektów zespołu, takich jak Zombie Army VR oraz Starship Troopers: Continuum.

Nad twórcami Concorda zawisło widmo zwolnień. Produkcja gry miała kosztować 400 milionów dolarów
Nad twórcami Concorda zawisło widmo zwolnień. Produkcja gry miała kosztować 400 milionów dolarów

Jakub Błażewicz, 20 września 2024, 18:50

Reżyser Concorda przeszedł na niższe, wspierające stanowisko, a zespół Firewalk Studio ma obawy co do przyszłości zarówno projektu, jak i zespołu.

Kolejny deweloper stracił nadzieję na uratowanie PayDay 3. Starbreeze podjęło jednak jeszcze jedną próbę [Aktualizacja: start 4. rozdziału rozgrywek]
Kolejny deweloper stracił nadzieję na uratowanie PayDay 3. Starbreeze podjęło jednak jeszcze jedną próbę [Aktualizacja: start 4. rozdziału rozgrywek]

Jakub Błażewicz, 17 września 2024, 08:59

Reżyser PayDay 3 nadal będzie jednym z projektantów gry, ale o przyszłości serii zadecyduje para weteranów cyklu. Ratunek gry inicjuje start czwartego rozdziału rozgrywek - Fear and Greed.

Twórcy gier po wielkich zwolnieniach. „Serce mi pęka, gdy widzę, jak to medium jest rozkradane przez ludzi, którzy widzą tylko symbol dolara”
Twórcy gier po wielkich zwolnieniach. „Serce mi pęka, gdy widzę, jak to medium jest rozkradane przez ludzi, którzy widzą tylko symbol dolara”

Jakub Błażewicz, 13 września 2024, 14:15

Nie wszyscy zwolnieni deweloperzy szukają pracy w branży. Część osób dotkniętych „restrukturyzacją” nie chce wracać do tworzenia gier i „niewyobrażalnie toksycznej kultury pracy”.

„To jedna z najtrudniejszych decyzji, jakie musieliśmy podjąć i nie zrobiliśmy tego lekkomyślnie”. Wszyscy pracownicy Annapurna Interactive złożyli rezygnację
„To jedna z najtrudniejszych decyzji, jakie musieliśmy podjąć i nie zrobiliśmy tego lekkomyślnie”. Wszyscy pracownicy Annapurna Interactive złożyli rezygnację

Adrian Werner, 13 września 2024, 10:18

Wszyscy pracownicy Annapurna Interactive zrezygnowali z pracy. Od razu pojawiły się pytania o los gier, które ma wydać ta firma.

Phil Spencer ogłosił kolejne zwolnienia w Microsoft Gaming. Pracę straci 650 osób
Phil Spencer ogłosił kolejne zwolnienia w Microsoft Gaming. Pracę straci 650 osób

Kamil Kleszyk, 13 września 2024, 09:05

Styczniowa fala zwolnień to nie koniec „porządków” w Microsoft Gaming. Phil Spencer poinformował, że z oddziałem firmy zajmującym się grami pożegna się 650 osób.

Były prezes Sony nie wierzy w chciwość korporacji. Osoby, które straciły pracę w branży gier, powinny „jeździć Uberem” lub „udać się na plażę na rok”
Były prezes Sony nie wierzy w chciwość korporacji. Osoby, które straciły pracę w branży gier, powinny „jeździć Uberem” lub „udać się na plażę na rok”

Adrian Werner, 10 września 2024, 14:27

Były prezes Sony Computer Entertainment Europe ma kilka niezbyt mądrych rad dla deweloperów dotkniętych powszechnymi ostatnio zwolnieniami w branży gier.

Smutna strona polskiego gamedevu - Intermarum zalega z wypłatami; tak szef studia tłumaczy sytuację
Smutna strona polskiego gamedevu - Intermarum zalega z wypłatami; tak szef studia tłumaczy sytuację

Jakub Błażewicz, 6 września 2024, 15:05

Niedawno polski zespół Intermarum znalazł się w samym centrum dyskusji na temat tego, jak wygląda (nie)opłacanie pracowników studiów tworzących gry w naszym kraju.

Zwolnienia u twórców remake'u doskonałego horroru Until Dawn. Wieść spadła na nich jeszcze przed premierą
Zwolnienia u twórców remake'u doskonałego horroru Until Dawn. Wieść spadła na nich jeszcze przed premierą

Adrian Werner, 5 września 2024, 12:15

Pracujące nad remakiem Until Dawn studio Ballistic Moon dotknęły zwolnienia. Stało się to na miesiąc przed premierą tej gry.

Porażka Legionu Samobójców miała skutkować zwolnieniami w Rocksteady. Wyleciało ponoć ponad 50% pracowników działu kontroli jakości
Porażka Legionu Samobójców miała skutkować zwolnieniami w Rocksteady. Wyleciało ponoć ponad 50% pracowników działu kontroli jakości

Zuzanna Domeradzka, 2 września 2024, 17:34

Najwyraźniej w studiu Rocksteady rozpoczyna się kryzys, na co mają wskazywać pierwsze zwolnienia pracowników. Powodem restrukturyzacji są ponoć bardzo słabe wyniki osiągane przez Suicide Squad: Kill The Justice League.

Nawet diabeł płacze, gdy Dragon's Dogma i Devil May Cry tracą reżysera. Legenda branży opuszcza Capcom po ponad 30 latach
Nawet diabeł płacze, gdy Dragon's Dogma i Devil May Cry tracą reżysera. Legenda branży opuszcza Capcom po ponad 30 latach

Marcin Bukowski, 1 września 2024, 11:10

Reżyser serii Devil May Cry oraz Dragon’s Dogma odchodzi z Capcomu. Japoński deweloper pracował w firmie ponad 30 lat.

Tworzenie gier wideo jest „praktycznie nieprzewidywalne”, dlatego pogoń dużych korporacji za kwartalnymi zyskami nie ma sensu, twierdzi wydawca Manor Lords
Tworzenie gier wideo jest „praktycznie nieprzewidywalne”, dlatego pogoń dużych korporacji za kwartalnymi zyskami nie ma sensu, twierdzi wydawca Manor Lords

Zuzanna Domeradzka, 19 sierpnia 2024, 19:48

Wydawca Manor Lords, odnosząc się do masowych zwolnień w branży gier, obarczył winą za nie strategię dużych korporacji.

Star Wars: Eclipse straciło głównego scenarzystę. Adam Williams odpowiadał za fabułę Detroit: Become Human, a teraz spróbuje sił z własnym studiem
Star Wars: Eclipse straciło głównego scenarzystę. Adam Williams odpowiadał za fabułę Detroit: Become Human, a teraz spróbuje sił z własnym studiem

Kamil Kleszyk, 16 sierpnia 2024, 13:37

Osoby, które czekają na premierę Star Wars: Eclipse, mogą poczuć się nieco zaniepokojone. Z odpowiedzialnym za projekt studiem Quantic Dream pożegnał się bowiem główny scenarzysta gry – Adam Williams.

Zwolnienia w branży gier. Aktualizowana lista studiów dotkniętych redukcjami w 2024 roku
Zwolnienia w branży gier. Aktualizowana lista studiów dotkniętych redukcjami w 2024 roku

Adrian Werner, 10 sierpnia 2024, 00:00

Skala zwolnień w branży gier poraża. Ten regularnie aktualizowany artykuł pozwoli Wam się połapać w tym, jakie studia dotknęły redukcje w tym roku.

Bungie skasowało tajemniczy projekt, ale nie było to Destiny 3. Studio opublikowało oświadczenie
Bungie skasowało tajemniczy projekt, ale nie było to Destiny 3. Studio opublikowało oświadczenie

Jakub Błażewicz, 9 sierpnia 2024, 08:56

Plotki o skasowaniu nowej gry Bungie zmartwiły fanów Destiny, ale dziennikarze potwierdzają, że Project Payback nie był kontynuacją tej serii. Deweloper wystosował oświadczenie.

Legendarne studio kolejną ofiarą masowych zwolnień. Meta zamknęła twórców God of War na PSP i The Order 1886
Legendarne studio kolejną ofiarą masowych zwolnień. Meta zamknęła twórców God of War na PSP i The Order 1886

Jakub Błażewicz, 8 sierpnia 2024, 10:45

Ready at Dawn Studios zakończyło żywot wskutek działań firmy Meta, która chce ograniczyć ogromne straty Reality Labs. Źródłem informacji jest serwis Android Central.

Szef Sony nie owija w bawełnę, masowe zwolnienia u twórców Destiny 2 były konieczne. „Powodem restrukturyzacji są koszty, struktura i optymalizacja finansów”
Szef Sony nie owija w bawełnę, masowe zwolnienia u twórców Destiny 2 były konieczne. „Powodem restrukturyzacji są koszty, struktura i optymalizacja finansów”

Zuzanna Domeradzka, 7 sierpnia 2024, 20:25

Prezes Sony zabrał głos w sprawie masowych zwolnień w studiu Bungie. Stwierdził wprost, że celem restrukturyzacji zaspołu odpowiedzialnego za Destiny 2 była optymalizacja kosztów firmy.

Bungie mierzy się z gigantycznymi problemami finansowymi, a CEO studia inwestuje miliony w kolekcję klasycznych samochodów
Bungie mierzy się z gigantycznymi problemami finansowymi, a CEO studia inwestuje miliony w kolekcję klasycznych samochodów

Kamil Kleszyk, 1 sierpnia 2024, 13:44

Dyrektor generalny Bungie, Pete Parsons, znalazł się w ogniu krytyki po serii masowych zwolnień w studiu. Wrogie nastroje wobec dewelopera dodatkowo spotęgowała informacja o zakupionych przez niego klasycznych pojazdach po tym, jak w 2022 roku firmę przejęło Sony.

220 pracowników Bungie zostało zwolnionych, a studio mocniej zacieśnia współpracę z Sony. „Byliśmy zbyt ambitni, nasze marginesy bezpieczeństwa finansowego zostały przekroczone”
220 pracowników Bungie zostało zwolnionych, a studio mocniej zacieśnia współpracę z Sony. „Byliśmy zbyt ambitni, nasze marginesy bezpieczeństwa finansowego zostały przekroczone”

Zuzanna Domeradzka, 31 lipca 2024, 19:31

W studiu Bungie doszło do kolejnych dużych zwolnień. Pomniejszony zespół ma jeszcze bardziej zacieśnić współpracę z Sony i skupić się tylko na rozwoju Destiny 2 i Marathona.

Weteran rozstał się z Ubisoftem po 25 latach współpracy. Chce podążyć własną drogą
Weteran rozstał się z Ubisoftem po 25 latach współpracy. Chce podążyć własną drogą

Zuzanna Domeradzka, 24 lipca 2024, 19:29

Weteran Ubisoftu, Davide Soliani, opuścił francuską firmę po 25 latach współpracy. Deweloper, który pracował nad serią Mario + Rabbids, chce podążać własną ścieżką.

Sztuczna inteligencja już powoduje zwolnienia w branży gier, choć proces jej wdrażania nie przebiega łatwo
Sztuczna inteligencja już powoduje zwolnienia w branży gier, choć proces jej wdrażania nie przebiega łatwo

Adrian Werner, 24 lipca 2024, 10:16

W sieci pojawiły się ciekawe doniesienia o tym, jak giganci z branży gier próbują wdrażać generatywne AI w produkcji gier, oraz o zwolnieniach, które są tego skutkiem.

Wszyscy pracownicy Humble Games zostali zwolnieni. „Branża gier jest niestabilna, została zalana przez ludzi, którzy podążają za wykładniczym wzrostem kosztem tworzenia świetnych gier i zespołów”
Wszyscy pracownicy Humble Games zostali zwolnieni. „Branża gier jest niestabilna, została zalana przez ludzi, którzy podążają za wykładniczym wzrostem kosztem tworzenia świetnych gier i zespołów”

Zuzanna Domeradzka, 23 lipca 2024, 22:25

Doszło do kolejnych zwolnień w branży. Wszyscy pracownicy zajmującej się wydawaniem gier niezależnych firmy Humble Games zostali zwolnieni, gdyż przechodzi ona restrukturyzację.

Twórcy Gothica zakończyli działalność. Piranha Bytes zostało zamknięte (plotka, nowe poszlaki)
Twórcy Gothica zakończyli działalność. Piranha Bytes zostało zamknięte (plotka, nowe poszlaki)

Jakub Błażewicz, 10 lipca 2024, 11:32

Czekamy jeszcze na oficjalne potwierdzenie, ale wygląda na to, że studio Piranha Bytes nie dostarczy światu ani Elexa 3, ani żadnej innej nowej gry.

Twórcy sequela Cyberpunka 2077 rosną w siłę. Do studia CD Projekt Red dołączyła scenarzystka, która wcześniej pisała dla Sony
Twórcy sequela Cyberpunka 2077 rosną w siłę. Do studia CD Projekt Red dołączyła scenarzystka, która wcześniej pisała dla Sony

Maciej Gaffke, 9 lipca 2024, 22:05

Zespół odpowiedzialny za sequel Cyberpunka 2077 powiększył się o kolejną specjalistkę. Mary Kenney pracowała wcześniej w studiu Insomniac Games i była zaangażowana m.in. w tworzenie Marvel’s Wolverine.

Sony chce ponoć mocniej postawić na dystrybucję cyfrową. Gigant ma zwolnić 250 osób, by ograniczyć produkcję fizycznych nośników danych
Sony chce ponoć mocniej postawić na dystrybucję cyfrową. Gigant ma zwolnić 250 osób, by ograniczyć produkcję fizycznych nośników danych

Marcin Bukowski, 30 czerwca 2024, 12:46

Sony rzekomo zamierza zwolnić około 250 pracowników z działu zajmującego się fizycznymi nośnikami. To efekt stale rosnącej popularności cyfrowej dystrybucji.

Ubisoft zwolnił kilkadziesiąt osób, by twórcy Prince of Persia: The Sands of Time Remake mogli „zrealizować swój ambitny plan działania”
Ubisoft zwolnił kilkadziesiąt osób, by twórcy Prince of Persia: The Sands of Time Remake mogli „zrealizować swój ambitny plan działania”

Kamil Kleszyk, 29 czerwca 2024, 09:54

Ubisoft zdecydował się zwolnić część pracowników z oddziału w Toronto, który został niedawno zaangażowany do produkcji Prince of Persia: The Sands of Time Remake. Ma to dać pewność, że deweloperom uda się „zrealizować ich ambitny plan działania”.

Skasowanie Life by You oczami twórcy. „Możesz zrobić więcej, niż oczekiwano, a i tak możesz stracić grunt pod nogami 2 tygodnie przed premierą”
Skasowanie Life by You oczami twórcy. „Możesz zrobić więcej, niż oczekiwano, a i tak możesz stracić grunt pod nogami 2 tygodnie przed premierą”

Jakub Błażewicz, 19 czerwca 2024, 10:55

Zamknięcie studia twórców Life by You nie zaskoczyło jednego z byłych pracowników, ale i tak nie był on zachwycony nagłą decyzją Paradoxu.

Twórcy Dying Light 2 także oszczędzają. Techland przeprowadził zwolnienia
Twórcy Dying Light 2 także oszczędzają. Techland przeprowadził zwolnienia

Adrian Werner, 18 czerwca 2024, 12:23

Polski Techland to najnowsze studio, które przeprowadziło zwolnienia. Z pracą miało pożegnać się kilkanaście osób.

Szef FromSoftware idzie pod prąd i nie wyobraża sobie masowych zwolnień
Szef FromSoftware idzie pod prąd i nie wyobraża sobie masowych zwolnień

Adrian Werner, 18 czerwca 2024, 10:00

Prezes studia FromSoftware stwierdził, że nie wyobraża sobie przeprowadzenia masowych zwolnień, tak popularnych obecnie w branży gier.