Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 stycznia 2025, 10:04

autor: Adrian Werner

Porażka Suicide Squad odbija się Rocksteady Studios czkawką. Studio dotknęły kolejne zwolnienia

W odpowiedzialnym za Suicide Squad: Kill The Justice League studiu Rocksteady przeprowadzono drugie w ciągu kilku miesięcy zwolnienia.

Źródło fot. WB Games
i

Suicide Squad: Kill The Justice League okazało się jedną z największych porażek ubiegłego roku. Mimo to autorzy postanowili dokończyć zapowiedziane cztery sezony nowej zawartości. Prace nad ostatni, czwartym, dobiegają już końca i najpewniej z tego powodu w odpowiedzialnym za projekt studio Rocksteady przeprowadzono zwolnienia.

  1. Zwolnień miano dokonać tuż przed końcem 2024 roku.
  2. Nie znamy skali redukcji zatrudnienia. Redaktorom serwisu Eurogamer udało się skontaktować z kilkoma dotkniętymi tym pracownikami Rocksteady. W efekcie dowiedzieli się, że cięcia dotyczą programistów i artystów, jak również testerów.

Warto przypomnieć, że to nie pierwsze zwolnienia w Rocksteady. Pierwszą falę redukcji zatrudnienia przeprowadzono na przełomie sierpnia i października 2024 r. Wtedy cięcia ograniczały się jednak tylko do działu kontroli jakości.

Suicide Squad: Kill The Justice League ukazało się w lutym 2024 roku na PC oraz konsole Xbox Series X, Xbox Series S i PlayStation 5.

Gra do tej pory otrzymała trzy darmowe sezony nowej zawartości. Ostatni, czwarty, zadebiutuje 14 stycznia i wraz z nim dobiegnie końca rozwój gry. Serwery mają jednak pozostać aktywne, a do tego gracze będą mogli skorzystać z trybu offline.

  1. Recenzja gry Suicide Squad: Kill The Justice League. Ekipa Harley Quinn walczy głównie z nudą
  2. Suicide Squad: Kill The Justice League na Steamie
  3. Strona internetowa studia Rocksteady

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej