Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

zwolnienia / zatrudnienia - sprzęt i technologie (8)

Activision wita nowego dyrektora finansowego 15 milionami dolarów
Activision wita nowego dyrektora finansowego 15 milionami dolarów

Jakub Błażewicz, 14 stycznia 2019, 21:32

Firma Activision wypłaciła równowartość 15 milionów dolarów Dennisowi Durkinowi w zamian za podpisanie umowy o objęcie przez niego stanowiska dyrektora finansowego. To nieskromne przywitanie stoi w sprzeczności z wcześniejszymi informacjami, jakoby Activision Blizzard wymuszało daleko idącą oszczędność na studiu Blizzard Entertainment.

Nowe patche do AC Odyssey i Fallouta 76, Mike Morhaime na dobre odchodzi z Blizzarda i inne wieści
Nowe patche do AC Odyssey i Fallouta 76, Mike Morhaime na dobre odchodzi z Blizzarda i inne wieści

Miłosz Szubert, 11 stycznia 2019, 16:05

Dziś piszemy o premierze nowego patcha do Fallouta 76, aktualizacji 1.1.2 do Assassin's Creed Odyssey, zapowiedzi Final Fantasy X/X2 HD oraz Final Fantasy XII The Zodiac Age na konsole Switch i XOne oraz dacie definitywnego odejścia Mike'a Morhaime'a z Blizzarda. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

[Aktualizacja] Activision traci doświadczonych dyrektorów finansowych. Akcje spółki spadają
[Aktualizacja] Activision traci doświadczonych dyrektorów finansowych. Akcje spółki spadają

Bartosz Świątek, 4 stycznia 2019, 08:55

Firma Activision Blizzard poinformowała w dokumencie przesłanym amerykańskiej komisji giełdy i papierów wartościowych, że planuje zwolnić swojego dyrektora finansowego – Spencera Neumanna. Zwolnienie nie jest związane z wynikami spółki.

Twórcy Steel Division zwolnili 6 osób z powodu sporu o płace
Twórcy Steel Division zwolnili 6 osób z powodu sporu o płace

Bartosz Świątek, 28 grudnia 2018, 09:20

Studio Eugen Systems – odpowiedzialne m.in. za serię strategiczną Steel Division – zwolniło 6 z 21 swoich pracowników. Przyczyną jest najprawdopodobniej przeciągający się konflikt o płace.

Blizzard oferuje roczną pensję za odejście pracownikom działu obsługi klienta
Blizzard oferuje roczną pensję za odejście pracownikom działu obsługi klienta

Konrad Serafiński, 23 grudnia 2018, 13:06

Niepokojące wieści dochodzą nas z europejskiej siedziby obsługi klienta Blizzard Entertainment. Anonimowi informatorzy twierdzą, że firma oferuje roczną pensję za dobrowolne odejście z pracy. Pracownicy twierdzą, że takową ofertę składano im co najmniej pięciokrotnie w przeciągu kilku minionych miesięcy. Firma potwierdziła część tych rewelacji.

Twórca Call of Duty WWII i Dead Space opuszcza Activision
Twórca Call of Duty WWII i Dead Space opuszcza Activision

Miłosz Szubert, 11 grudnia 2018, 11:15

Glen Schofield, jeden ze współzałożycieli studia Sledgehammer Games, ogłosił, że wraz z końcem roku opuści szeregi firmy Activision. Powodem jest chęć „spróbowania czegoś nowego”.

Twórca serii Dragon Age dołącza do Ubisoftu, policja w siedzibie Starbreeze i inne wieści
Twórca serii Dragon Age dołącza do Ubisoftu, policja w siedzibie Starbreeze i inne wieści

Miłosz Szubert, 6 grudnia 2018, 15:10

Dziś piszemy o przejściu byłego dyrektora kreatywnego serii Dragon Age do studia odpowiedzialnego za Assassin's Creed Odyssey, aresztowaniu w siedzibie Starbreeze oraz udostępnieniu zmodyfikowanej gry Minecraft: Story Mode na Netfliksie. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Final Fantasy XV – skasowano 3 z 4 fabularnych DLC i edytor
Final Fantasy XV – skasowano 3 z 4 fabularnych DLC i edytor

Adrian Werner, 8 listopada 2018, 09:21

Firma Square Enix ogłosiła, że ukaże się tylko jeden z planowanych czterech fabularnych dodatków do Final Fantasy XV. Nie dostaniemy również edytora poziomów. Ponadto szeregi wydawcy opuścił Hajime Tabata, czyli szef zespołu odpowiedzialnego za tę grę.

Jade Raymond odchodzi z Electronic Arts
Jade Raymond odchodzi z Electronic Arts

Jakub Błażewicz, 22 października 2018, 21:48

Firma Electronic Arts poinformowała o odejściu Jade Raymond, szefowej studia EA Motive. Nie ujawniono przyczyny jej decyzji, ale wskazano następczynię producentki Assassin's Creed.

DICE ma problemy? W tym roku odeszło przeszło 40 pracowników
DICE ma problemy? W tym roku odeszło przeszło 40 pracowników

Bartosz Świątek, 19 października 2018, 13:52

W bieżącym roku ze studia DICE odeszło przeszło 40 pracowników. To ponad 10% dotychczasowej siły roboczej. Przyczyną jest przede wszystkim ostra konkurencja na rynku pracy – jednak nie bez znaczenia były także kontrowersje wokół Star Wars Battlefront 2.

Implozja Telltale Games trwa dalej – zwolniono kolejne osoby
Implozja Telltale Games trwa dalej – zwolniono kolejne osoby

Krzysztof Sobiepan, 5 października 2018, 09:51

Dalsze zwolnienia w studiu Telltale Games. Po 10-krotnej redukcji etatów pod koniec września z pracą pożegnała się kolejna część mikroskopijnej już załogi, która miała dopełnić ostatnich zobowiązań przed oficjalnym rozwiązaniem firmy.

Byli pracownicy pozywają Telltale Games
Byli pracownicy pozywają Telltale Games

Bartosz Świątek, 26 września 2018, 09:51

Byli pracownicy złożyli wobec firmy Telltale Games pozew zbiorowy, domagając się zadośćuczynienia w związku ze zbyt nagłym zwolnieniem. Podstawą jest kalifornijski akt prawny WARN.

Capcom zamyka odpowiedzialne za serię Dead Rising studio w Vancouver
Capcom zamyka odpowiedzialne za serię Dead Rising studio w Vancouver

Krystian Pieniążek, 18 września 2018, 20:51

Firma Capcom poinformowała, że zamyka odpowiedzialne za rozwój serii Dead Rising studio Capcom Vancouver. Pracę straci ponad sto pięćdziesiąt osób, a tworzone przez nie projekty, w tym kolejna odsłona cyklu z zombiakami w roli głównej, zostały anulowane.

Patrick Söderlund odchodzi z EA
Patrick Söderlund odchodzi z EA

Krystian Pieniążek, 14 sierpnia 2018, 16:54

Firma Electronic Arts poinformowała, że jej szeregi opuszcza Patrick Söderlund, który przez ostatnie lata pełnił funkcję głównego dyrektora kreatywnego. Pokłosiem tej decyzji jest szereg zmian, które w najbliższej przyszłości czekają wydawniczego giganta.

Codemasters zwalnia twórców OnRush – powodem słaba sprzedaż gry
Codemasters zwalnia twórców OnRush – powodem słaba sprzedaż gry

Amadeusz Cyganek, 23 lipca 2018, 19:38

Codemasters Software – wydawca gry OnRush – przeprowadza masowe zwolnienia deweloperów odpowiedzialnych za ten tytuł, z których większość pochodzi z przejętego niedawno Evolution Studios. Powód jest oczywisty – bardzo słaba sprzedaż produkcji.

Dyrektor kreatywny DayZ odchodzi z Bohemia Interactive
Dyrektor kreatywny DayZ odchodzi z Bohemia Interactive

Krzysztof Sobiepan, 10 maja 2018, 13:46

Projekt DayZ po raz wtóry traci swego zarządcę. Po twórcy moda, który odszedł ze studia jeszcze w 2014 roku, z czeskim deweloperem czule żegna się obecny dyrektor kreatywny Brian Hicks. Designer jest dumny z ostatnich postępów, lecz twierdzi, że „nie jest dłużej potrzebny”.

Tajemnicze meteoryty w Fortnite, problemy twórców H1Z1 i inne wieści
Tajemnicze meteoryty w Fortnite, problemy twórców H1Z1 i inne wieści

Krzysztof Sobiepan, 27 kwietnia 2018, 12:54

Dziś piszemy o ciekawej zapowiedzi nowości w grze Fortnite: Battle Royale, zwolnieniach w Daybreak Game Company (ponoć przez powiązanie firmy z rosyjskim kapitałem w USA), zatrudnieniu Jima Kellera w firmie Intel i nadchodzącym darmowym weekendzie z For Honor. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Twórca gry Hearthstone opuszcza Blizzarda
Twórca gry Hearthstone opuszcza Blizzarda

Jakub Mirowski, 21 kwietnia 2018, 15:58

Ben Brode, reżyser gry Hearthstone, ogłosił, że po piętnastu latach pracy dla firmy Blizzard postanawia poszukać nowych wyzwań. Najprawdopodobniej postara się założyć własne studio.

Fortnite Battle Royale Starter Pack, pierwsza aktualizacja Sea of Thieves i inne wieści
Fortnite Battle Royale Starter Pack, pierwsza aktualizacja Sea of Thieves i inne wieści

Krzysztof Sobiepan, 28 marca 2018, 17:12

Dziś piszemy o pakiecie startowym i nowym zdalnie sterowanym pocisku w Fortnite: Battle Royale, monstrualnie wielkiej aktualizacji do Sea of Thieves, dokładnej dacie premiery taktycznego BattleTech i zwolnieniach w studiu odpowiedzialnym za serię Orcs Must Die. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Scenarzysta Anthem odszedł z BioWare
Scenarzysta Anthem odszedł z BioWare

Kamil Zwijacz, 9 marca 2018, 20:22

Ze studia BioWare odszedł Drew Karpyshyn - scenarzysta powstającej gry Anthem, a wcześniej serii Mass Effect. Pisarz postanowił zająć się innymi projektami.

Zmiany w Crytek - Cevat Yerli nie jest już prezesem studia
Zmiany w Crytek - Cevat Yerli nie jest już prezesem studia

Amadeusz Cyganek, 1 marca 2018, 09:48

W kierownictwie znanego dewelopera gier – firmy Crytek – doszło do sporych przetasowań w zarządzie. Ze stanowiska prezesa ustąpił wieloletni szef i współzałożyciel studia, Cevat Yerli.

Prapremiera Battlefield 1: Apokalipsa, DLC Desert Kingdoms do  Total War: Rome II i inne wieści
Prapremiera Battlefield 1: Apokalipsa, DLC Desert Kingdoms do Total War: Rome II i inne wieści

Krzysztof Sobiepan, 21 lutego 2018, 13:32

Dziś piszemy o premierze DLC Battlefield 1: Apokalipsa dla użytkowników Premium, egzotycznym dodatku Desert Kingdoms do strategii Total War: Rome II, dacie premiery trzeciego sezonu zawartości do Elite Dangerous i zmianach na szczycie w Sledgehammer Games. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Nad Star Citizen pracuje już 475 osób
Nad Star Citizen pracuje już 475 osób

Krzysztof Sobiepan, 19 lutego 2018, 11:55

Szef produkcji w Cloud Imperium Games w wywiadzie udzielonym dla Dual Shockers zdradza, że liczba pracujących nad Star Citizen deweloperów powoli zbliża się do pięciuset głów. Najnowszym członkiem „rodziny CIG” jest grupka animatorów z Derby w Wielkiej Brytanii.

CI Games - dobra sprzedaż gry Sniper Ghost Warrior 3 i redukcja studia
CI Games - dobra sprzedaż gry Sniper Ghost Warrior 3 i redukcja studia

Kamil Zwijacz, 16 lutego 2018, 15:48

Firma CI Games pochwaliła się najnowszymi wynikami sprzedaży gry Sniper: Ghost Warrior 3. Ponadto poznaliśmy plany na przyszłość oraz dowiedzieliśmy się o znaczącej redukcji zatrudnienia w wewnętrznym studiu deweloperskim przedsiębiorstwa.

Zwolnienia w Hangar 13, studiu znanym z gry Mafia 3
Zwolnienia w Hangar 13, studiu znanym z gry Mafia 3

Adrian Werner, 16 lutego 2018, 09:59

Firma 2K Games podjęła decyzję o zwolnieniu części pracowników studia Hangar 13, czyli zespołu odpowiedzialnego za wydaną w 2016 roku grę Mafia III.

Nowe gry z Asteriksem i Obeliksem oraz zmiany w Paradox Interactive
Nowe gry z Asteriksem i Obeliksem oraz zmiany w Paradox Interactive

Krzysztof Sobiepan, 13 lutego 2018, 13:30

Dziś piszemy o planach nowych gier z Asteriksem i Obeliksem od studia Anuman Interactive (Microids) oraz o „wymianie szefów” w firmie Paradox Interactive. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Zwolnienia w Failbetter Games - Sunless Skies sprzedaje się poniżej oczekiwań
Zwolnienia w Failbetter Games - Sunless Skies sprzedaje się poniżej oczekiwań

Adrian Werner, 8 lutego 2018, 13:55

Słabsza niż się spodziewano sprzedaż Sunless Skies we wczesnym dostępie zmusiła studio Failbetter Games do zwolnienia części pracowników i opóźnienia premiery pełnej wersji gry. Podjęto także decyzję o zamknięciu mobilnego wydania Fallen London. Dalej rozwijana będzie za to edycja przeglądarkowa.

Nowe Dead Rising będzie skromniejsze, niż planowano
Nowe Dead Rising będzie skromniejsze, niż planowano

Adrian Werner, 6 lutego 2018, 09:40

Z pracą w studiu Capcom Vancouver pożegnało się 20% deweloperów. Jednocześnie okrojono skalę następnej odsłony cyklu Dead Rising i skasowano niezapowiedzianą jeszcze przygodową grę akcji.

Kaz Hirai rezygnuje z funkcji prezesa Sony
Kaz Hirai rezygnuje z funkcji prezesa Sony

Bartosz Świątek, 2 lutego 2018, 09:48

Dotychczasowy prezes japońskiej korporacji Sony – Kaz Hirai – ustąpi w kwietniu z piastowanego stanowiska. Zastąpi go Kenichiro Yoshida, obecnie pełniący rolę m.in. głównego dyrektora finansowego.

Zapowiedź zmian w Star Wars Battlefront 2, koniec studia Davida Jaffe i inne wieści
Zapowiedź zmian w Star Wars Battlefront 2, koniec studia Davida Jaffe i inne wieści

Krzysztof Sobiepan, 25 stycznia 2018, 11:37

Dziś piszemy o zapowiedzi nowego systemu progresji w Star Wars Battlefront 2, prawdopodobnym końcu studia twórcy Twisted Metal i o zatrudnianiu branżowych talentów do pracy nad The Avengers Project od Crystal Dynamics, w tym Shauna Escayga, który objął funkcję dyrektora kreatywnego tej gry. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Jim Ryan nowym wiceprezesem Sony Interactive Entertainment

Sony Computer Entertainment Polska Press Release, 18 stycznia 2018, 16:45

Dyrektor kreatywny Uncharted: The Lost Legacy przeszedł z Naughty Dog do Square Enix
Dyrektor kreatywny Uncharted: The Lost Legacy przeszedł z Naughty Dog do Square Enix

Adrian Werner, 4 stycznia 2018, 12:47

Dyrektor kreatywny Uncharted: The Lost Legacy, Shaun Escayg, opuścił studio Naughty Dog. Twórca najprawdopodobniej dołączył do zespołu Crystal Dynamics lub Eidos Montreal, gdzie będzie pracował nad grą o grupie superbohaterów Avengers.

Masowe zwolnienia w Telltale Games. Studio chce ograniczyć liczbę tworzonych gier
Masowe zwolnienia w Telltale Games. Studio chce ograniczyć liczbę tworzonych gier

Jakub Mirowski, 8 listopada 2017, 09:06

90 pracowników studia Telltale Games, znanego przede wszystkim z licencjonowanych przygodówek, zostało zwolnionych. Szef firmy tłumaczy decyzję o restrukturyzacji potrzebą zmiany polityki wydawniczej.

Studio Runic Games, odpowiedzialne za serię Torchlight, zostało zamknięte
Studio Runic Games, odpowiedzialne za serię Torchlight, zostało zamknięte

Kamil Zwijacz, 4 listopada 2017, 11:15

Mamy złe wieści dla fanów serii Torchlight. Studio Runic Games zostało zamknięte. Dodatkowo jego właściciel, firma Perfect World Entertainment, znacznie zredukował liczbę osób pracujących nad sieciową grą akcji Gigantic w zespole Motiga.

Twórcy EVE Online rezygnują z tworzenia gier VR
Twórcy EVE Online rezygnują z tworzenia gier VR

Krystian Pieniążek, 31 października 2017, 19:09

Firma CCP oficjalnie wycofuje się z tworzenia gier przeznaczonych na zestawy wirtualnej rzeczywistości i likwiduje dwa studia dedykowane VR-owi. Islandzcy deweloperzy nie widzą w tym segmencie rynku pola do dalszych inwestycji. Przy okazji zapewniono, że strzelanka Project Nova nadal jest w produkcji.

CD Projekt RED zapewnia, że z Cyberpunkiem 2077 wszystko jest w porządku
CD Projekt RED zapewnia, że z Cyberpunkiem 2077 wszystko jest w porządku

Kamil Zwijacz, 16 października 2017, 16:27

Niedawno dowiedzieliśmy się, że ze studia CD Projekt RED odeszło kilka ważnych osób pracujących nad grą Cyberpunk 2077. Informacja ta mogła zaniepokoić fanów firmy czekających na nowy projekt, ale deweloper postanowił dziś rozwiać wszelkie wątpliwości.

Dyrektor kreatywny serii Dragon Age, Mike Laidlaw, opuścił BioWare
Dyrektor kreatywny serii Dragon Age, Mike Laidlaw, opuścił BioWare

Adrian Werner, 14 października 2017, 08:11

Szeregi studia BioWare opuścił Mike Laidlaw, czyli dyrektor kreatywny całego cyklu Dragon Age. Twórca zapewnił, że zostawił serię w dobrych rękach.

Zmiany na szczycie Riot Games w związku z nową grą
Zmiany na szczycie Riot Games w związku z nową grą

Bartosz Świątek, 13 października 2017, 11:55

Brandon „Ryze” Beck i Marc „Tryndamere” Merrill, współzałożyciele znanego z League of Legends studia Riot Games, porzucili swoje dotychczasowe posady, by skoncentrować się na tworzeniu nowej gry.

Przetasowania na wysokich szczeblach w CD Projekt RED – Cyberpunk 2077 ma problemy?
Przetasowania na wysokich szczeblach w CD Projekt RED – Cyberpunk 2077 ma problemy?

Kamil Zwijacz, 4 października 2017, 15:35

Ze studia CD Projekt RED, pracującego obecnie nad wyczekiwanym Cyberpunkiem 2077, odeszło kilku kluczowych deweloperów, w tym główny projektant poziomów i starszy producent mechanizmów rozgrywki. Czy oznacza to, że gra napotkała na jakieś poważniejsze problemy?

Zwolnienia u twórców serii Saints Row
Zwolnienia u twórców serii Saints Row

Miłosz Szubert, 28 września 2017, 09:25

Studio Volition, twórcy między innymi serii Saints Row oraz niedawnego Agents of Mayhem, popadło w kłopoty. W ostatnich dniach zwolniono szereg deweloperów pracujących dla amerykańskiego producenta.

Zwolnienia w studiu The Chinese Room. Deweloper w tarapatach
Zwolnienia w studiu The Chinese Room. Deweloper w tarapatach

Bartosz Świątek, 25 września 2017, 09:30

Odpowiedzialne m.in. za głośne Everybody’s Gone to the Rapture oraz Dear Esther studio The Chinese Room zwolniło większość pracowników i ogłosiło, że wchodzi w okres ograniczonej aktywności twórczej.

Wieści ze świata (The King of Fighters: Destiny, For Honor, Project Octopath Traveler, Naughty Dog) 14/09/2017
Wieści ze świata (The King of Fighters: Destiny, For Honor, Project Octopath Traveler, Naughty Dog) 14/09/2017

Krzysztof Sobiepan, 14 września 2017, 12:24

Dziś piszemy o animowanym serialu The King of Fighters: Destiny, nowym trybie gry w For Honor, szczegółach i demie Project Octopath Traveler i odejściu Bruce'a Straleya, jednego z głównych ludzi, ze studia Naughty Dog. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Electronic Arts potwierdza - większość pracowników BioWare Montreal trafiła do EA Motive
Electronic Arts potwierdza - większość pracowników BioWare Montreal trafiła do EA Motive

Kamil Zwijacz, 30 lipca 2017, 14:48

W maju bieżącego roku w serwisie Kotaku pojawiły się doniesienia, że większość pracowników ze studia BioWare Montreal, odpowiedzialnego za grę Mass Effect: Andromeda, została przeniesiona do EA Motive. Dyrektor finansowy koncernu Electronic Arts potwierdził te informacje.

Twórca trylogii Mass Effect, Casey Hudson, wraca do firmy BioWare
Twórca trylogii Mass Effect, Casey Hudson, wraca do firmy BioWare

Łukasz Szliselman, 19 lipca 2017, 16:04

Producent wykonawczy trylogii Mass Effect, Casey Hudson, wraca do firmy BioWare jako dyrektor generalny. Zastąpi on na tym stanowisku Aaryna Flynna, który po 17 latach zrezygnował z pracy w studiu.

Tomasz Gop, producent Lords of the Fallen, zwolniony z CI Games
Tomasz Gop, producent Lords of the Fallen, zwolniony z CI Games

Adrian Werner, 2 lipca 2017, 10:32

Studio CI Games zwolniło Tomasza Gopa, który pracował jako główny projektant Lords of the Fallen 2. Twórca szybko znalazł zatrudnienie w zespole Destructive Creations, gdzie pomaga w pracach nad RTS-em Ancestors.

Założyciel Arkane Studios opuszcza firmę
Założyciel Arkane Studios opuszcza firmę

Kamil Zwijacz, 28 czerwca 2017, 09:06

Raphael Colantonio, założyciel francuskiego dewelopera Arkane Studios i reżyser wydanego niedawno Preya, poinformował, że odchodzi z firmy, ponieważ potrzebuje zmian po 18 latach pracy.

Wieści ze świata (American Truck Simulator, Jay Pinkerton/Valve, Super Street Fighter V) 8/6/2017
Wieści ze świata (American Truck Simulator, Jay Pinkerton/Valve, Super Street Fighter V) 8/6/2017

Krzysztof Sobiepan, 8 czerwca 2017, 12:17

Dziś piszemy o „ciężkim” DLC do American Truck Simulator, rezygnacji scenarzysty Jaya Pinkertona z posady w Valve i plotkach o Super Street Fighter V. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Czarne chmury nad serią Hitman - zwolnienia w Io-Interactive
Czarne chmury nad serią Hitman - zwolnienia w Io-Interactive

Krystian Pieniążek, 23 maja 2017, 18:26

Wygląda na to, że studio odpowiedzialne za serię Hitman nie ma się najlepiej. Zespół poinformował za pośrednictwem swojego profilu w serwisie Twitter, że niektórzy jego członkowie muszą pożegnać się z pracą.

Wieści ze świata (Days Gone, PlatinumGames, Valve Software) 23/5/2017
Wieści ze świata (Days Gone, PlatinumGames, Valve Software) 23/5/2017

Krzysztof Mysiak, 23 maja 2017, 18:25

Dziś piszemy o nadchodzącej prezentacji Days Gone na targach E3 2017, wstępnym, cichym ujawnieniu pierwszej autorskiej marki zespołu PlatinumGames i o zatrudnieniu przez Valve Software paru osób, które wcześniej pracowały nad grą Kerbal Space Program w studiu Squad. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Projektant Civilization V dołącza do Paradox Interactive. Co dalej z At the Gates?
Projektant Civilization V dołącza do Paradox Interactive. Co dalej z At the Gates?

Jakub Mirowski, 13 maja 2017, 10:35

Jon Shafer, główny projektant gry Sid Meier's Civilization V, dołączył do wewnętrznego studia firmy Paradox Interactive. Mimo tego ma nadal pracować nad swoim wcześniejszym projektem, strategią At the Gates.