Wyłącz sygnał zakłócający | Główny wątek w Batman Arkham Origins poradnik Batman: Arkham Origins
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Wyłącz sygnał zakłócający (Deactivate the jamming signal)
Udaj się prosto, a konkretnie w stronę pomieszczenia z przetrzymywanymi pracownikami rozgłośni. Po dotarciu na miejsce dobrze byłoby zgodnie z sugestią gry użyć kulki dymnej (Smoke Pellet), tak by zapobiec rozstrzelaniu Batmana przez gangsterów wyposażonych w broń palną. Tuż po skorzystaniu z kulki wciśnij przycisk/klawisz odpowiedzialny za wybranie z inwentarza haka, przenosząc się na gargulca zlokalizowanego nad wejściem do opisywanego pomieszczenia.
Kontynuuj używanie haka, docierając z jego pomocą do kolejnych gargulców zlokalizowanych na wprost od głównego bohatera. Po wylądowaniu na ostatnim gargulcu powinieneś znaleźć się dokładnie nad gangsterem przetrzymującym jednego z zakładników. Wciśnij przycisk/klawisz odpowiedzialny za wykonanie ataku o nazwie Odwrócony nokaut (Inverted Takedown), pozbywając się dzięki niemu uzbrojonego przeciwnika.
Możesz śmiało poszybować na dół, a to dlatego, że nie znajdziesz się chwilowo na celowniku któregoś z pozostałych przeciwników. Po udanym lądowaniu zlokalizuj kratkę szybu wentylacyjnego i zacznij się przez niego przeciskać. Zatrzymaj się w pobliżu wyjścia z szybu, zaczekaj aż drugi z gangsterów odwróci się w inną stronę i wciśnij przycisk/klawisz wykonania cichego nokautu.
Podejdź do ściany i doskocz do drugiego szybu wentylacyjnego. Po wyjściu ze wspomnianego szybu ustaw się przy pokazanej na dołączonym screenie ścianie i wciśnij odpowiedni przycisk/klawisz celem wykonania nokautu przez ścianę (możesz tu sobie pomóc trybem detektywa). Po uratowaniu zakładnika przejdź na drugą stronę i wybierz jedyne dostępne przejście prowadzącej do kolejnej części wieży.
Zatrzymaj się po znalezieniu się przy zabarykadowanej klatce schodowej, popatrz do góry i skorzystaj z haka celem złapania się jednej z górnych balustrad. Nie próbuj wspinać się po użyciu haka, tylko zaczekaj aż ostatni gangster zatrzyma się przy balustradzie. W dobrze poznany już sposób wyprowadź w tym miejscu cichy nokaut. Możesz się już wspiąć i wybrać drzwi prowadzące do pomieszczenia kontrolnego [GCR Tower - Control room].
Skręć w prawo, natrafiając na miejsce zbrodni, które będziesz musiał dokładniej zbadać. Załącz w tym celu skaner dowodów (Evidence Scanner) i na początek przeskanuj ciało zamordowanej osoby (musisz za każdym razem przytrzymywać wskazany przez grę klawisz/przycisk). Wysłuchaj komentarza dotyczącego personaliów denata.
Kolejne miejsce, które musisz zeskanować, to ślady DNA znajdujące się na ścianie w pobliżu ciała. Wykonanie tej czynności pozwoli na przygotowanie wirtualnej rekonstrukcji zdarzenia.
Ustaw się teraz przed panelem kontrolnym zlokalizowanym w lewej części pomieszczenia kontrolnego. Także i to urządzenie musisz przeskanować.
Ostatni krok to odnalezienie karty dostępu, która należała do zamordowanej osoby. Pozwól na ponowne wyświetlenie rekonstrukcji, wpływając na proces odtwarzania dzięki wciskaniu odpowiednich triggerów/klawiszy i podążając za czerwonym śladem symbolizującym trajktorię lotu poszukiwanej karty. Pozwoli ci to ustalić, że wpadła ona do pokazanego na screenie bocznego szybu wentylacyjnego. Wyłącz na chwilę tryb detektywa, otwórz kratkę szybu, załącz ponownie skaner i przeskanuj kartę dostępu (Access Card).
Wyłącz na dobre tryb detektywa i wybierz z inwentarza deszyfrator sekwencyjny (Cryptographic Sequencer). Załącz tryb celowania, namierz zeskanowany niedawno panel kontrolny i rozpocznij proces hakowania urządzenia. Przed Tobą prosta mini-gra, polegająca na użyciu obu gałek kanalogowych (lub odpowiednich klawiszy i myszki) do odnalezienia i ustawienia hasła dostępu (screen).
Otwórz nowo odblokowane drzwi i wyjdź po drabinie na górę, wychodząc tym samym z budynku i wkraczając do dzielnicy [Coventry]. Wysłuchaj rozmowy radiowej z Alfredem, otwórz kolejne drzwi i podejdź do terminalu wieży komunikacyjnej przyporządkowanej do opisywanej dzielnicy Arkham. Ponownie skorzystaj tu z deszyfratora sekwencyjnego, ustalając z jego pomocą hasło dostępu (screen) i znosząc tym samym zabezpieczenia Enigmy (tylko dla dzielnicy, w której Batman aktualnie przebywa).
[Odblokowanie punktu zrzutu Batwinga: Coventry]
[Odblokowanie sieci przekaźnikowej Enigmy: Coventry]
[Nowy profil postaci: Enigma]
[Odblokowanie pobocznej misji: Enigma]