Rozbrój bombę przy północnym filarze | Główny wątek w Batman Arkham Origins poradnik Batman: Arkham Origins
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Rozbrój bombę przy północnym filarze (Disarm the bomb at the north pillar)
Wyjdź z pomieszczenia elektrycznego wybierając te same drzwi co wcześniej [Pioneers Bridge (South)]. Po wysłuchaniu kolejnej rozmowy z Alfredem wyrusz na północ. Zlokalizuj pokazany na dołączonym screenie interaktywny zaczep i skorzystaj z haka, a następnie poszybuj w stronę niezniszczonego fragmentu mostu. Przeskocz nad dwoma przepaściami, docierając do niestabilnej ściany, którą można zniszczyć z wykorzystaniem wybuchowego żelu. Wykonaj jeszcze jeden skok, przejdź pod rurami i użyj rękawic elektrycznych celem odblokowania sobie pobliskich drzwi. Skorzystaj z tego przejścia, powracając w okolice badanej już wcześniej stacji kolejowej [Train Station].
Na stacji kolejowej w międzyczasie pojawiło się pięciu nowych uzbrojonych przeciwników, tak więc musisz się tu zacząć ponownie skradać. Przejdź do bocznego korytarza i wskocz do szybu wentylacyjnego przebiegającego pod podłogą. Zaczekaj na pojawienie się w tym miejscu pojedynczego wartownika, aczkolwiek nie wykonuj ataku bezpośredniu z szybu, bo zwróciłoby to uwagę pozostałych bandytów i nie miałbyś się gdzie przed nimi schować. Zamiast tego zaczekaj aż postać ta przejdzie nad Batmanem, wyskocz z szybu i dopiero wtedy zbliż się do wartownika żeby wykonać na nim cichy nokaut.
Ostrożnie zbliż się do głównej sali stacji kolejowej i na początek przedostań się na balkonik zlokalizowany na prawo od miejsca startu celem pozbycia się rozstawionego w tym miejscu snajpera. Trzech pozostałych wrogów możesz już wyeliminować w dowolny sposób, na przykład zrzucając ich z górnego poziomu, chowając się w kolejnych tunelach wentylacyjnych czy przyciągając butle z propanem z użyciem zaczepu.
Po wygranej bitwie wyrusz w stronę północnej śluzy i zaczekaj aż dostęp do nowej części mostu zostanie udostępniony dzięki pomocy ze strony Alfreda. Podejdź tu do nowych zamkniętych drzwi i odblokuj je dzięki użyciu rękawic elektrycznych na pobliskim generatorze. Możesz już wybrać nowe przejście [Pioneers Bridge (North)] i złapać się z pomocą haka pobliskiego punktu obserwacyjnego. Przejdź tu maksymalnie w lewo i wykonaj skok w stronę nowej interaktywnej krawędzi. Ponownie przemieść się w lewo, podciągnij i użyj haka na górnej półce, docierając do głównej części mostu [Pioneers Bridge].
Nie śpiesz się z zeskoczeniem na dół, a to dlatego, że w okolicy przebywa nowa liczna grupa bandytów i dobrze byłoby rozpocząć bitwę użyciem detonatora ogłuszeniowego lub granatu klejowego. Już po rozpoczęciu właściwych walk zajmij się słabszymi przeciwnikami, ładując dzięki kolejnym atakom pasek rękawic elektrycznych. Rękawice wykorzystaj do rozprawienia się z wrogami wyposażonymi w tarcze. Nagrodą za wygranie tej bitwy będzie awansowanie do pojedynku ze Świetlikiem (Firefly) i oznacza to naturalnie, że nie będziesz musiał osobiście rozbroić ostatniej bomby.