Plik z danymi 6 (Mila Rozrywki) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) poradnik Batman: Arkham Origins
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Najlepiej ukryte pakiety - plik z danymi o wymuszeniach 6 (Mila Rozrywki)
Pakiet 2

Rozpocznij na dachu budynku na wschód od sekretu i odszukaj pokazany na screenie interaktywny punkt, używając w tym miejscu zaczepu do rozwinięcia liny. Złap się liny i rozpocznij przejażdżkę na niej, docierając do osłabionego fragmentu ściany, przez który Batman automatycznie się przebije. Możesz już zabrać pakiet.
Pakiet 6

Odszukaj półkę ze skrzynką z sekretem i płytą naciskową. Ustaw się na płycie i zaczekaj aż Batman zwróci się w stronę pokazanego na screenie południowego kontenera. Wyrzuć zdalnie sterowany batarang w stronę tego kontenera, doprowadzając do tego żeby wleciał do środka.

Spowolnij lot batarangu i omijaj kolejne przeszkody. Po tym jak batarang zbliży się do końcowej części kontenera wykonaj nawrót o 180 stopni i nakieruj go na pokazany na screenie otwór. Kontynuuj lot, przyczyniając się do trafienia w zielony przycisk. Zaczekaj aż powrócisz do sterowania Batmanem i zabierz pakiet.
Pakiet 7 (Okręt The Final Offer)
![Pakiet znajduje się w południowo-wschodniej części teatru [Theater] i możesz go zabrać bez korzystania z dodatkowych gadżetów - Plik z danymi 6 (Mila Rozrywki) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/431857708.jpg)
Pakiet znajduje się w południowo-wschodniej części teatru [Theater] i możesz go zabrać bez korzystania z dodatkowych gadżetów. Do obszaru z sekretem prowadzi pokazane na powyższym screenie przejście (musisz tu wykonać wślizg).
Pakiet 8 (Okręt The Final Offer)
![Sekret ukryto w pozornie niedostępnym obszarze w północnej części teatru [Theater] - Plik z danymi 6 (Mila Rozrywki) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/431857723.jpg)
Sekret ukryto w pozornie niedostępnym obszarze w północnej części teatru [Theater]. Skorzystaj z szybów wentylacyjnych wmontowanych w posadzkę i załącz widok z perspektywy pierwszej osoby, dzięki czemu odnajdziesz dodatkowe odnogi. Zbadaj dokładnie wszystkie tunele, a zaprowadzą Cię one do pokazanego na screenie tajnego pomieszczenia z poszukiwanym pakietem.
Pakiet 9 (Okręt The Final Offer)
![Sekret znajduje się w korytarzu [Deck Access Corridor] łączącym kotłownię [Boiler Deck] z górnym pokładem [Upper Deck] - Plik z danymi 6 (Mila Rozrywki) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/431857739.jpg)
Sekret znajduje się w korytarzu [Deck Access Corridor] łączącym kotłownię [Boiler Deck] z górnym pokładem [Upper Deck].

Zatrzymaj się po znalezieniu się w pokazanym na screenie miejscu, czyli na północ od sekretu. W trakcie pierwszej wizyty w tej lokacji używałeś żelu do wysadzenia prawej ściany.

Obróć się o 180 stopni i wyrusz na południe, kucając po drodze żeby wejść do niewielkiego pomieszczenia. Popatrz tu do góry i złap pakiet z wykorzystaniem pazura.
Pakiet 10 (Okręt The Final Offer)

Znajdźkę ukryto w [Foyer], czyli w lokacji łączącej kasyno z teatrem. Zbadaj wschodnią część tego obszaru, natrafiając na ścianę nadającą się do zburzenia z wykorzystaniem wybuchowego żelu. Po utorowaniu sobie przejścia podejdź do pakietu i zabierz go.
Nagrodą za odnalezienie wszystkich 10 pakietów jest plik audio powiązany z naczelnikiem Josephem.