Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Plik z danymi 3 (Zaułki) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) poradnik Batman: Arkham Origins

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Najlepiej ukryte pakiety - plik z danymi o wymuszeniach 3 (Zaułki)

Pakiet 2

Zlokalizuj niewielki dziedziniec z klatką oraz dwoma rurami, z których wydobywa się gorąca para - Plik z danymi 3 (Zaułki) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Zlokalizuj niewielki dziedziniec z klatką oraz dwoma rurami, z których wydobywa się gorąca para. Zbadaj obszar na lewo od klatki i użyj rękawic elektrycznych na tutejszym generatorze. To jeszcze nie wszystko, bo musisz złapać się pokazanego na screenie górnego włazu z użyciem pazura. Otwarcie tego włazu zatrzyma proces wydobywania się pary z dolnych rur, tak więc wejdź do klatki i dotrzyj do miejsca, w którym pozostawiono pakiet.

Pakiet 3

Odszukaj pokazane na screenie obiekty, czyli generator oraz cztery płyty naciskowe - Plik z danymi 3 (Zaułki) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Odszukaj pokazane na screenie obiekty, czyli generator oraz cztery płyty naciskowe. Zacznij od naładowania generatora z wykorzystaniem rękawic elektrycznych. Zaobserwuj kombinację, która zostanie wyświetlona na ścianie nad skrzynką z sekretem i zacznij wchodzić na płyty w dokładnie takiej samej kolejności - 1, 2, 1, 3, 4, 3 (nie musisz biegać żeby zmieścić się w przydzielonym limicie czasu). Poprawne wykonanie całej sekwencji odblokuje dostęp do skrzynki z pakietem.

Pakiet 4

Rozpocznij na dachu wysokiego budynku na południowy-zachód od sekretu - Plik z danymi 3 (Zaułki) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Rozpocznij na dachu wysokiego budynku na południowy-zachód od sekretu. Odbij się od krawędzi, przy czym nie możesz ograniczyć się do zwykłego szybowania. Zamiast tego musisz na przemian pikować i wznosić się, utrzymując dzięki temu stałą wysokość lotu. Kieruj się w stronę pokazanego na screenie górnego balkoniku wieży komunikacyjnej, na którym pozostawiono poszukiwany pakiet.

Pakiet 5

Sekret znajduje się na najwyżej położonym balkoniku budynku Soder Cola i dotarcie do niego jest pozornie niemożliwe - Plik z danymi 3 (Zaułki) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Sekret znajduje się na najwyżej położonym balkoniku budynku Soder Cola i dotarcie do niego jest pozornie niemożliwe. W rzeczywistości jest to niestety skomplikowany proces. Rozpocznij na niżej położonym fragmencie dachu (jeśli przebywają tu jacyś wrogowie to pozbądź się ich), namierzając gargulca budynku znajdującego się na północ stąd (screen). Użyj wyrzutni haków, tak więc przyciągnij się do gargulca z dużą prędkością, doprowadzając do katapultowania Batmana.

Szybko wykonaj nawrót o około 180 stopni i rozpocznij wykonywanie krótkich pikowań połączonych ze wznoszeniem się - Plik z danymi 3 (Zaułki) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Szybko wykonaj nawrót o około 180 stopni i rozpocznij wykonywanie krótkich pikowań połączonych ze wznoszeniem się. Wszystko ma to na celu utrzymanie odpowiedniej wysokości lotu, gdyż tylko w taki sposób dotrzesz do pokazanego na screenie balkoniku, na którym leży pakiet.

Pakiet 6

Miejsce rozpoczęcia rozwiązywania zagadki - Plik z danymi 3 (Zaułki) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Miejsce rozpoczęcia rozwiązywania zagadki

Po rozprawieniu się z okolicznymi bandytami ustaw się na mostku na północny-zachód od sekretu (skrzynka przyczepiona do ściany budynku).

Wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang i wyślij go na wschód, przy czym po minięciu budynku skręć na południe i następnie na zachód, nakierowując batarang na pokazany na screenie pierwszy zielony przycisk - Plik z danymi 3 (Zaułki) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang i wyślij go na wschód, przy czym po minięciu budynku skręć na południe i następnie na zachód, nakierowując batarang na pokazany na screenie pierwszy zielony przycisk.

Drugi przycisk - Plik z danymi 3 (Zaułki) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Drugi przycisk

Od tego momentu masz tylko 6 sekund na dokończenie zagadki, tak więc musisz się śpieszyć. Obróć się na południe i wyrzuć pojedynczy batarang w stronę zielonego przycisku.

Ostatni zestaw przycisków - Plik z danymi 3 (Zaułki) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Ostatni zestaw przycisków

Na koniec wyrzuć trzy batarangi w stronę kolejnych przycisków zlokalizowanych nad skrzynką z sekretem. Możesz już użyć pazura żeby złapać pakiet na odległość.

Pakiet 9 (Sklep z kapeluszami)

Poszukiwany sekret jest w szybie wentylacyjnym - Plik z danymi 3 (Zaułki) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Poszukiwany sekret jest w szybie wentylacyjnym

Sklep z kapeluszami [Hat Shop] odwiedza się między innymi w trakcie zaliczania pobocznej misji powiązanej z postacią Szalonego Kapelusznika, przy czym możesz się tam oczywiście udać w dowolnym momencie gry. Po znalezieniu się w pierwszym pomieszczeniu budynku użyj pazura na kratce szybu wentylacyjnego (chyba że zostało to już wcześniej wykonane) i wskocz do środka. W trakcie eksploracji szybu wentylacyjnego nie wybieraj odnogi prowadzącej do pomieszczenia na zapleczu, tylko alternatywny tunel, który zaprowadzi Cię do pakietu.

Pakiet 10 (Gotham Merchants Bank)

Sekret ten znajduje się w banku [Gotham Merchants Bank], który po raz pierwszy odwiedza się w ramach wykonywania głównego zadania Przedostań się do banku Gotham Merchants (Access the Gotham Merchants Bank) - Plik z danymi 3 (Zaułki) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Sekret ten znajduje się w banku [Gotham Merchants Bank], który po raz pierwszy odwiedza się w ramach wykonywania głównego zadania Przedostań się do banku Gotham Merchants (Access the Gotham Merchants Bank). Gwoli przypomnienia, do banku możesz dotrzeć od strony wysadzonego fragmentu ściany na dachu lub wybierając główne północne drzwi znajdujące się w zadaszonym obszarze. Po znalezieniu się wewnątrz banku dotrzyj do pomieszczenia na poddaszu zlokalizowanego w północnej części budynku (screen), czyli tego, które badałeś w drodze od strony dachu do głównej sali banku.

Sekret jest przyklejony do jednego z trybików - Plik z danymi 3 (Zaułki) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Sekret jest przyklejony do jednego z trybików

Zatrzymaj się przy maszynerii i zacznij obserwować pracę dużych trybików, dzięki czemu odnotujesz, że pakiet przyczepiony został do jednego z nich. Musisz w rezultacie użyć w odpowiednim momencie pazura żeby złapać sekret na odległość.

Nagrodą za odnalezienie wszystkich 10 pakietów jest plik audio powiązany z Pingwinem.