Sprawa 1224-5 - Napad w Burnley | Raport dotyczący sprawy w Arkham Origins poradnik Batman: Arkham Origins
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Sprawa 1224-5: Napad w Burnley (Burnley Hit and Run)
Okoliczności odblokowania sprawy: Sprawa ta może stać się dostępna w trakcie swobodnej eksploracji świata gry, a konkretnie dzielnicy [Burnley]. Powinna się ona mianowicie automatycznie odblokować po wizycie w policyjnej kostnicy i opuszczeniu kanałów, czyli po zaliczeniu głównego zadania Przeskanuj trupa w kostnicy policyjnej (Scan the corpse in the GCPD morgue) (na ekranie pojawi się stosowna informacja, a w dzienniku Batmana pierwszy wpis powiązany z nowym śledztwem).
Miejscem rozpoczęcia opisywanego śledztwa jest pokazane na powyższych screenach miejsce zbrodni znajdujące się w centralnej części dzielnicy [Burnley], na północ od budynku posterunku policji. Po dotarciu na miejsce wysłuchaj komentarza Batmana i załącz skaner dowodów.
Zacznij od zeskanowania zwłok mężczyzny, który został śmiertelnie potrącony przez samochód, dowiadując się dzięki temu, że był on policjantem.
Rozejrzyj się w pobliżu ciała za śladami krwi i zeskanuj je, doprowadzając do przygotowania pierwszej wersji rekonstrukcji zdarzenia. Kolejny tego typu ślad odnajdziesz nieco dalej i także i on pomoże ci w opracowaniu bardziej szczegółowej rekonstrukcji.
Musisz teraz zacząć używać triggerów/klawiszy, tak by wpływać na proces odtwarzania rekonstrukcji. Twoim zadaniem jest prześledzenie prawdopodobnej trasy przejazdu samochodu, który uderzył w policjanta. Pozwoli ci to zlokalizować pokazany na screenie ostatni ślad nadający się do zeskanowania (musisz przeskoczyć nad barierkami żeby do niego dotrzeć). Batman ustali dzięki zeskanowaniu śladu, że za morderstwo odpowiedzialny jest skorumpowany funkcjonariusz.
To jeszcze nie wszystko, bo musisz aresztować Johna DeMarco, czyli innego członka oddziału SWAT odpowiedzialnego za dokonanie morderstwa. Poszukiwana osoba przebywa na dachu jednego z budynków w dzielnicy [Burnley], na północny-wschód od miejsca zbrodnia. Jako że John otoczony jest przez kilku sojuszników musisz się pilnować, zwłaszcza że dach, na którym stoczysz bitwę jest niewielkich rozmiarów.
Sam DeMarco korzysta z pancerza, tak więc ogłuszaj go peleryną lub korzystaj z innych ataków skutecznych w osłabianiu opancerzonych wrogów. Postać tę zostaw sobie na sam koniec, a to dlatego, że po dostatecznym osłabieniu policjanta pojawi się opcja dokonania na nim przesłuchania (wciśnięcie wskazanego przez grę przycisku/klawisza). DeMarco przyzna się do popełnionego czynu i śledztwo zostanie zakończone.