Przedostań się do więzienia Blackgate kanałami | Główny wątek w Arkham Origins poradnik Batman: Arkham Origins
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Przedostań się do więzienia Blackgate kanałami (Gain access to Blackgate Prison via the sewers)
Zbadaj dziedziniec, na którym stoczyłeś ostatnią bitwę, odnajdując właz oddzielający tę lokację od kanałów [Blackgate - Sewers Access]. Rozpocznij przemarsz liniowymi korytarzami, docierając do miejsca, w którym konieczne okaże się użycie wybuchowego żelu do zdetonowania fragmentów posadzki. Wskocz do dziury, a po wylądowaniu na samym dole szybu popatrz do góry i zlokalizuj interaktywną krawędź, do której można przyciągnąć się z pomocą haka.
Skieruj się na północ, używając po drodze zaczepu do rozwinięcia liny. Przejdź po linie, docierając do nowej sali z wyładowaniami. Musisz tu dwukrotnie użyć zaczepu, za każdym razem przyczyniając się do rozwinięcia nowej liny i przechodząc po niej na sąsiednią platformę. Wespnij się na wyższą półkę i przejdź przez wąski korytarz, docierając do miejsca, w którym należy ponownie użyć wybuchowego żelu. Po wykonaniu tej czynności poszybuj w stronę bardziej oddalonej półki z zamordowanymi strażnikami.
Podejdź do urządzenia zasilającego i wciśnij odpowiedni przycisk/klawisz żeby je sabotować, doprowadzając dzięki temu do zniknięcia wyładowań. Możesz już zbliżyć się do wody i utworzyć pływającą platformę z pomocą granatu klejowego. Wskocz na tratwę i zacznij przemieszczać się z jej użyciem, dokonując tego poprzez chwytanie się pazurem kolejnych interaktywnych punktów. Po dostatecznym zbliżeniu się do nowej półki złap się balustrady z wykorzystaniem haka.
Wejdź do nowego pomieszczenia kontrolnego i wciśnij czerwony przycisk, doprowadzając do pojawienia się w oddali wyładowań. Musisz teraz szybko wybrać z inwentarza zdalnie sterowany batarang i posłać go w to miejsce, doprowadzając w rezultacie do jego naładowania (jeśli nie zdążysz to ponownie wciśnij czerwony przycisk). Tuż po tym jak batarang zostanie naładowany nakieruj go na zlokalizowaną po lewej stronie skrzynkę z bezpiecznikami (screen).
Zauważ, że zniszczenie skrzynki doprowadziło do podniesienia się poziomu wody. Powróć do poprzedniej sali i w poznany już sposób (granat klejowy) doprowadź do wygenerowania pływającej platformy. Wskocz na wspomnianą platformę, przyciągnij się do zaczepu z użyciem pazura i rozpyl wybuchowy żel na tutejszej ścianie, doprowadzając do jej zburzenia. Wespnij się na nową półkę, udaj się prosto i zatkaj obie rury z użyciem granatów klejowych.
Popatrz na dół i użyj granatów klejowych na dwóch widocznych w oddali rurach. Dopiero po zatrzymaniu procesu wydobywania się gorącej pary doprowadź do utworzenia nowej platformy pływającej, na którą musisz oczywiście zeskoczyć. Zauważ, że platforma zacznie się samoczynnie przemieszczać i Twoim zadaniem będzie zatykanie kolejnych napotykanych po drodze rur. Zacznij od rury pokazanej na screenie i równie szybko kucnij żeby nie zostać zepchniętym z platformy.
Wyceluj granatami klejowymi w dwie kolejne rury (są one zlokalizowane po lewej i po prawej stronie). Na sam koniec poślij granaty klejowe w stronę pokazanych na screenie trzech górnych rur. Uwaga - Musisz tego dokonać zanim platforma, na której aktualnie stoisz zostanie zniszczona przez wirujące ostrza, tak więc nie ociągaj się. Gdy tylko proces wydobywania się gorącej pary zostanie ostatecznie zatrzymany użyj haka żeby dotrzeć na nową, wyżej położoną półkę. Możesz już udać się do drzwi prowadzących do pomieszczenia rejestracji więźniów [Prisoner Processing].
W nowym pomieszczeniu przebywa czterech więźniów, przy czym jeśli się pośpieszysz i odpowiednio postarasz to dwóch z nich pozbędziesz się pojedynczym atakiem wyprowadzonym z zaskoczenia. Po rozprawieniu się z dwoma pozostałymi przeciwnikami użyj rękawic elektrycznych do naładowania tutejszego generatora. Zaczekaj na pojawienie się windy, wespnij się na jej dach i następnie użyj haka żeby dotrzeć na samą górę szybu. Wybierz drzwi prowadzące do głównego obszaru więzienia [Nexus].