Rozwiąż sprawę w Lacey Towers | Główny wątek w Batman Arkham Origins poradnik Batman: Arkham Origins
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Rozwiąż sprawę w Lacey Towers (Solve the crime scene inside Lacey Towers)
Wybierz z inwentarza nowo pozyskany zaczep (Remote Claw) i wyceluj nim w jeden z interaktywnych punktów znajdujących się nad areną (powyższy screen). Zauważ, że oba punkty połączone zostały liną i możesz dzięki temu złapać się jej hakiem. Przejdź po linie na balkonik z drzwiami prowadzącymi do biura Pingwina. Nie uda ci się niestety wejść do środka, ale za to czeka Cię nowa rozmowa z Pingwinem.
[Nowe trofeum postaci: Pingwin (Penguin)]
[Nowe trofeum postaci: Candy]
Zeskocz na dół i wyrusz w stronę wyjścia z okrętu, tak więc skorzystaj z południowych drzwi areny prowadzących na pierwszy pokład [Deck 1]. Po ponownym dotarciu do częściowo zalanego korytarza ponownie uaktywnij zaczep celem rozwinięcia nowej liny. Wskocz na linę i po dotarciu na przeciwległą półkę wznów przemarsz. Po drodze wysłuchaj rozmowy z Alfredem, a po powrocie do sklepu z bronią [Gun Shop] przemówienia Anarky'ego, z którym powiązane jest jedno z pobocznych zadań (jego opis przejścia znajduje się w odrębnym rozdziale tego poradnika). Możesz już wyjść na zewnątrz [The Final Offer].
[Aktualizacja profilu postaci: Deathstroke]
[Nowy profil postaci: Anarky]
Miejsce, do którego musisz się aktualnie udać to budynek zlokalizowany w centralnej części dzielnicy [Coventry] w południowym Arkham. Jako że może zdarzyć się tak, że gra przypadkowo usunie znacznik z mapy świata lokalizacja celu podróży zaprezentowana została na powyższym screenie.
Punkt docelowy to stosunkowo niewielki dach, na którym przebywa trzech policjantów. Proponuję złapać się krawędzi i zrzucić z dachu jednego z nich i dopiero wtedy rozprawić się z dwoma pozostałymi przeciwnikami w bezpośredniej walce. Po wygranej bitwie zaczekaj aż Batman wybierze z inwentarza deszyfrator sekwencyjny. W poznany już we wcześniejszej fazie kampanii sposób umieść celownik w pomarańczowym okręgu, po czym zdekoduj transmisję (przytrzymanie odpowiedniego przycisku/klawisza).
Wyrusz na wschód, czyli w stronę dwóch nowych policjantów, którzy oznaczeni zostali przez grę. Także i te postacie radziłbym zaatakować z zaskoczenia, tym bardziej, że złapanie się zlokalizowanej pod nimi krawędzi (powyższy screen) pozwoli ci jednocześnie ich obu przerzucić przez balustradę. Możesz już skorzystać z drzwi prowadzących do wnętrza [Lacey Towers].
Przejdź liniowymi korytarzami, docierając po kilku chwilach do kryjówki Sionisa [Sionis' Safehouse], czyli miejsca zbrodni, które wymaga bardzo dokładnego zbadania. Zacznij oczywiście od załączenia skanera dowodów i przeskanuj zamordowaną osobę uznawaną za Czarną Maskę (musisz za każdym razem przytrzymywać wskazany przez grę klawisz/przycisk) celem przeanalizowania odcisków palców z lewej ręki.
Odwróć się i podejdź do żyrandola, dokonując skanowania zawieszonej w tym miejscu kobiety i poznając jej dane osobowe.
Kolejny obszar nadający się do zeskanowania to ślady na posadzce niedaleko żyrandola. Wykonanie skanowania w tym miejscu pozwoli ci przygotować rekonstrukcję procesu rozprzestrzeniania się ognia w apartamencie. Raz jeszcze powróć do zwłok Czarnej Maski. Powtórne zeskanowanie ciała pozwoli ci obejrzeć kolejną rekonstrukcję, tym razem dotyczącą okoliczności zastrzelenia mężczyzny.
Raz jeszcze podejdź do wiszącej na żyrandolu kobiety i przeskanuj ponownie jej ciało. Także i w tym przypadku będzie zależało ci na ustaleniu trajektorii lotu wystrzelonego pocisku. Odwróć się i zlokalizuj nowy ślad na prawo od zwłok Czarnej Maski, a mianowicie nadające się do zbadania odciski palców. Pozostań w tej okolicy i zlokalizuj widoczne na ziemi smugi po paście do butów, przeprowadzając nowy proces skanowania.
Rozejrzyj się po miejscu zbrodni za śladem DNA widocznym na ziemi, tym razem powiązanym ze zniszczonym stołem. Po obejrzeniu kolejnej rekonstrukcji zacznij przytrzymywać triggery/klawisze odpowiadające za regulację jej odtwarzania, podążając za czerwoną linią, która doprowadzi Cię do pokazanych na screenie drzwi balkonowych. Odnajdziesz tu fragment ubrania, który trzeba oczywiście przeskanować.
Wyrusz teraz w stronę wyjścia z apartamentu, przy czym po skorzystaniu ze schodów skręć w prawo i zbadaj zlokalizowaną po prawej stronie ladę. Przytrzymaj odpowiedni przycisk/klawisz po namierzeniu pokazanego na screenie śladu DNA, dzięki czemu przygotowana zostanie kolejna rekonstrukcja.
Na sam koniec odszukaj leżący na ziemi telefon komórkowy. Zbadanie tego urządzenia pozwoli ci odczytać ważną wiadomość SMS. Obejrzyj finalną wersję rekonstrukcji i wysłuchaj rozmowy z Alfredem.