Tablice Cyrusa Pinkney'a (Cyrus Pinkney's Plaques) | Tablice i symbole poradnik Batman: Arkham Origins
Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016
1 Katedra w starym Gotham – Tablica przyczepiona jest do ściany kościoła.
2 Posąg Solomona Wayne'a w budynku sądu – Tablica znajduje się za dużym posągiem.
3 Posąg pionierów - Centrum handlowe Jezebel – Tablica znajduje się na dachu budynku banku.
4 Koleje Gotham – Tablica znajduje się w podziemnym przejściu.
5 Teatr Jezebel – Tablica znajduje się przed wejściem do teatru. Uwaga na rozstawionych w okolicy wrogów!
6 Most Pioneers Bridge – Tablica znajduje się na centralnej platformie mostu.
7 Akademia Sztuk Pięknych Cyrusa Pinkney'a – Tablica znajduje się pod drogą prowadzącą do więzienia Blackgate.
8 Krypta Cyrusa Pinkney'a – Tablica jest w krypcie. Lokację tę możesz odwiedzić po zeskanowaniu wszystkich poprzednich tabliczek.

W grze do odnalezienia jest w sumie osiem różnych tablic Cyrusa Pinkney'a i ich lokalizacje pokazane zostały na powyższej mapie. Po dotarciu do danej tablicy musisz załączyć tryb detektywa i następnie przytrzymać przycisk/klawisz odpowiedzialny za aktywację tego trybu, dzięki czemu odnaleziony obiekt zostanie zeskanowany. Od tego momentu wpis powiązany z daną tablicą będzie dostępny w menu Informacje o Gotham - Gotham Intel i ponadto możliwe będzie odsłuchanie nowego nagrania audio w zakładce z profilem Cyrusa Pinkney'a.
Uwaga - Za zeskanowanie każdej tablicy otrzymasz aż 15 tysięcy punktów doświadczenia. Zdecydowanie warto więc wyruszyć na poszukiwania, bo w sumie możesz zgromadzić 120000 punktów!


Po tym jak zeskanujesz jedną z tablic Cyrusa z Batmanem skontaktuje się Alfred i poinformuje go o nierozwiązanej sprawie śledczej dotyczącej zamordowania Pikney'a. Gra odblokuje też w tym momencie profil powiązany z tą postacią.
Kolejny ważny moment nastąpi po zeskanowaniu siedmiu spośród ośmiu tabliczek. Gra doda mianowicie do mapy świata znajdujący się w dzielnicy [Burnley] i pokazany na screenie 1 punkt. Wyrusz do krypty Pinkney'a, zbliżając się do jej wejścia od wschodniej strony (screen 2).

Rozpocznij eksplorację krypty [Cyrus Pinkney's Crypt], docierając po kilku chwilach do pomieszczenia z sarkofagiem oraz ostatnią ósmą tablicą. Zeskanuj tablicę i wysłuchaj nagranego przemówienia Cyrusa, kończąc tym samym powiązaną z nim sprawę śledczą.