Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wieże komunikacyjne (Comms Towers) w Batman Arkham Origins poradnik Batman: Arkham Origins

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

W każdej z siedmiu głównych dzielnic miasta (wyjątki to dzielnica Sheldon Park i most Gotham Pioneers Bridge) znajduje się wieża komunikacyjna (czerwone ikony na mapie świata). Wszystkie te obiekty są początkowo nieczynne i ponowne ich uruchamianie jest powiązane z poboczną misją Enigmy, czyli jednego z najbardziej znanych przestępców z Gotham.

Ponowne uruchomienie wieży komunikacyjnej w większości przypadków nie jest łatwe, albowiem Batman musi rozprawić się z jedną lub kilkoma grupami bandytów, a także odnaleźć przejście do panelu sterowania wieży celem włamania się do systemu. Pomimo tych utrudnień radziłbym zająć się tematem uaktywniania przynajmniej części wież komunikacyjnych niedługo po rozpoczęciu gry i przemawia za tym to, że uruchomienie wieży odblokuje dwie inne rzeczy w obrębie danej dzielnicy. Mowa tu mianowicie o:

  • Udostępnieniu punktu zrzutu Batwinga, czyli punktu szybkiej podróży. To bardzo przydatna funkcja, dzięki której nie będziesz musiał tracić czasu na powolne przemierzanie świata gry.
  • Odsłonięciu lokalizacji przekaźników sieciowych (Network Relays). Wiedza ta pomoże ci w szybszym zaliczeniu jednej z części pobocznego zadania Enigmy.

Uwaga - Niektóre wieże komunikacyjne (np. ta w dzielnicy Mila Rozrywki) mogą być uaktywnione dopiero po zdobyciu wymaganych gadżetów, tak więc nie martw się jeśli początkowo nie będziesz mógł osiągnąć zamierzonego celu.