Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dotarcie do apartamentu Jokera - wschodnia wieża | Główny wątek w Arkham Origins poradnik Batman: Arkham Origins

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Dotarcie do apartamentu Jokera - wschodnia wieża (Gain access to the penthouse - east tower)

Musisz naładować generator - Dotarcie do apartamentu Jokera - wschodnia wieża | Główny wątek w Arkham Origins - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Musisz naładować generator

Zlokalizuj niewielki metalowy balkonik zawieszony niedaleko odwiedzonego niedawno posterunku ochrony. Użyj najpierw haka, a następnie pozyskanych przed chwilą rękawic elektrycznych (Shock Gloves) (przytrzymanie przycisku/klawisza interakcji), doprowadzając do uruchomienia przenośnego generatora i wprawienia całej konstrukcji w ruch. Zaczekaj aż balkonik przemieści się w nowe miejsce i ponownie skorzystaj z haka, tym razem z zamiarem złapania się wysoko położonej interaktywnej krawędzi.

Okiennica - Dotarcie do apartamentu Jokera - wschodnia wieża | Główny wątek w Arkham Origins - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Okiennica

Ponownie popatrz do góry i wyceluj w otwartą okiennicę, przemieszczając się w to miejsce z pomocą haka i docierając w rezultacie na 10 piętro wschodniej wieży hotelu [East Tower - 10th Floor]. Rozpocznij eksplorację tego piętra, wysłuchując po drodze rozmowy z Alfredem i docierając do zablokowanego przejścia oddzielającego Batmana od nowej grupy bandytów. Także i tym razem musisz wesprzeć się rękawicami elektrycznymi, wykorzystując je do naładowania panelu kontrolnego wmontowanego w prawą ścianę.

Rękawice elektryczne bardzo pomagają w wygrywaniu walk, zwłaszcza tych trudniejszych - Dotarcie do apartamentu Jokera - wschodnia wieża | Główny wątek w Arkham Origins - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Rękawice elektryczne bardzo pomagają w wygrywaniu walk, zwłaszcza tych trudniejszych

Wyrusz w stronę wspomnianych wyżej bandytów i wykonaj wślizg żeby przedostać się pod jedynie częściowo podniesioną metalową bramką. Rozpocznij atakowanie przeciwników i obserwuj jednocześnie pasek naładowania rękawic elektrycznych widoczny w lewym górnym rogu ekranu. Każdy udany atak ładuje wspomniany pasek i po jego zapełnieniu pojawia się możliwość uaktywnienia rękawic w trakcie walki (wciśnięcie obu gałek analogowych lub odpowiednich klawiszy). Zdecydowanie polecam skorzystać z tego rozwiązania, albowiem mając załączone rękawice elektryczne będziesz w stanie zadawać większe obrażenia, atakować lepiej uzbrojonych wrogów bez konieczności ogłuszania ich peleryną oraz szybciej podbijać mnożnik.

Musisz szybko uciec z dachu pierwszej windy - Dotarcie do apartamentu Jokera - wschodnia wieża | Główny wątek w Arkham Origins - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Musisz szybko uciec z dachu pierwszej windy

Po wygranej bitwie wysłuchaj przemówienia Jokera i wyrusz dalej, docierając do pralni [10th Floor - Laundry Room]. Wybierz w tym miejscu z inwentarza pazur i użyj wspomnianego gadżetu do odblokowania sobie dostępu do tunelu wentylacyjnego. Przyciągnij się do otworu, docierając do nowej lokacji z kilkoma szybami wind [East Tower - Elevator Shaft]. Zeskocz na najbliższą windę i błyskawicznie przeskocz na sąsiednią, a to dlatego, że pierwsza winda po chwili urwie się i poleci w dół szybu.

Złap bandytę stojącego przy szybie windy - Dotarcie do apartamentu Jokera - wschodnia wieża | Główny wątek w Arkham Origins - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Złap bandytę stojącego przy szybie windy

Użyj rękawic elektrycznych na generatorze drugiej windy i zaczekaj aż dotrze ona w nowe miejsce. Jako że winda zatrzyma się pod nowym wyjściem z szybu pomóż sobie hakiem, docierając w okolice 19 piętra [East Tower - 19th Floor]. Zacznij tu od zrzucenia bandyty stojącego przy szybie windy, a następnie wespnij się i zajmij się jego kolegami. W tym przypadku pokonanie wrogów powinno być bardzo łatwe, tak więc nie musisz nawet czekać na naładowanie się zabranych Electrocutionerowi rękawic.

Miejsce użycia zaczepu - Dotarcie do apartamentu Jokera - wschodnia wieża | Główny wątek w Arkham Origins - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Miejsce użycia zaczepu

Zignoruj cywilów i wejdź w interakcję z panelem sterowania zlokalizowanym przy nowej zamkniętej bramce, używając oczywiście rękawic elektrycznych. Rozpocznij eksplorację liniowych korytarzy, docierając docelowo do dużej otwartej okiennicy. Użyj w tym miejscu zaczepu celem rozwinięcia liny, a następnie rozpocznij przejażdżkę na linie, nokautując na jej koniec pojedynczego przeciwnika i docierając do zachodniej wieży hotelu [West Tower - 19th Floor].