Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Plik z danymi 20 (Burnley) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) poradnik Batman: Arkham Origins

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Najlepiej ukryte pakiety - plik z danymi o wymuszeniach 20 (Burnley)

Pakiet 1

Pakiet ukryty został wewnątrz szybu wentylacyjnego znajdującego się na dachu jednego z budynków i wejście do wspomnianego szybu pokazane zostało na powyższym screenie - Plik z danymi 20 (Burnley) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Pakiet ukryty został wewnątrz szybu wentylacyjnego znajdującego się na dachu jednego z budynków i wejście do wspomnianego szybu pokazane zostało na powyższym screenie. Zdobycie sekretu nie wymaga użycia gadżetów Batmana.

Pakiet 2

Zlokalizuj wszystkie pokazane na powyższym screenie obiekty, a więc klatkę z kulą z sekretem, generator i dwie płyty naciskowe - Plik z danymi 20 (Burnley) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Zlokalizuj wszystkie pokazane na powyższym screenie obiekty, a więc klatkę z kulą z sekretem, generator i dwie płyty naciskowe. Zacznij od naładowania generatora z wykorzystaniem rękawic elektrycznych. Wejdź na lewą płytę (1), następnie na prawą (2) i na koniec powróć do lewej (1). Możesz już podejść do klatki (nie przejmuj się tym, że nie otworzyła się) i zabrać pakiet bezpośrednio z przetaczanej do niedawna kuli.

Pakiet 3 (Komisariat policji)

1 - Plik z danymi 20 (Burnley) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Rozpocznij w niewielkim pomieszczeniu na piętrze [Maintenance Access], zlokalizowanym na północ od głównej sali komisariatu [GCPD - Bullpen] - Plik z danymi 20 (Burnley) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Rozpocznij w niewielkim pomieszczeniu na piętrze [Maintenance Access], zlokalizowanym na północ od głównej sali komisariatu [GCPD - Bullpen]. Przez pomieszczenie to przechodzi się w trakcie pierwszej wizyty w budynku, tuż przed wkroczeniem do wspomnianej wyżej głównej sali. Odszukaj tu pokazany na drugim screenie właz i go otwórz.

Musisz na odległość zhakować terminal kontrolny - Plik z danymi 20 (Burnley) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Musisz na odległość zhakować terminal kontrolny

Zeskocz do pomieszczenia znajdującego się na parterze i podejdź do zamkniętej bramy. Musisz tu na odległość użyć deszyfratora sekwencyjnego celem włamania się do widocznego w oddali terminalu sterowania. Ustal prawidłowe hasło dostępu (CONVICTION), odblokowując sobie dostęp do pomieszczenia z pakietem.

Pakiet 4 (Komisariat policji)

Rozpocznij w głównej sali komisariatu policji [GCPD - Bullpen] i zbadaj północno-zachodnią część jej górnego poziomu, natrafiając na pokazane na screenie zamknięte pomieszczenie - Plik z danymi 20 (Burnley) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Rozpocznij w głównej sali komisariatu policji [GCPD - Bullpen] i zbadaj północno-zachodnią część jej górnego poziomu, natrafiając na pokazane na screenie zamknięte pomieszczenie. Użyj deszyfratora sekwencyjnego na panelu sterowania, doprowadzając do ustalenia hasła dostępu (PROUDTOSERVE). Możesz już wejść do biura kapitana Gordona [Capt. Gordon's Office] i odczepić pakiet od ściany.

Pakiet 5 (Komisariat policji)

Sekret znajduje się w południowym pomieszczeniu telekomunikacyjnym komisariatu policji [GCPD Telecom Room], do którego możesz dotrzeć wyłącznie od strony zachodnich kanałów [Burnley Sewers - West] - Plik z danymi 20 (Burnley) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Sekret znajduje się w południowym pomieszczeniu telekomunikacyjnym komisariatu policji [GCPD Telecom Room], do którego możesz dotrzeć wyłącznie od strony zachodnich kanałów [Burnley Sewers - West]. Lokację tę po raz pierwszy odwiedza się w trakcie zaliczania głównego zadania Wgraj bazę przestępców do bat-komputera (Uplink the National Criminal Database to the batcomputer).

Właz - Plik z danymi 20 (Burnley) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Właz

Po znalezieniu się w niewielkim pomieszczeniu zlokalizuj interaktywny właz i otwórz go z wykorzystaniem pazura. Ponownie użyj tego samego gadżetu, tym razem po to żeby złapać pakiet.

Pakiet 6 (Komisariat policji)

Sekret znajduje się w zachodnich kanałach [Burnley Sewers - West] przebiegających pod komisariatem policji, do których możesz dotrzeć wybierając właz zlokalizowany w północnej części dzielnicy [Burnley] - Plik z danymi 20 (Burnley) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Sekret znajduje się w zachodnich kanałach [Burnley Sewers - West] przebiegających pod komisariatem policji, do których możesz dotrzeć wybierając właz zlokalizowany w północnej części dzielnicy [Burnley]. Z przejścia tego po raz pierwszy korzysta się w trakcie zaliczania głównego zadania Uzyskaj dostęp do kanałów znajdujących się pod komisariatem (Access the sewers beneath GCPD).

Przejście blokowane przez wydobywającą się parę - Plik z danymi 20 (Burnley) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Przejście blokowane przez wydobywającą się parę

Tuż po znalezieniu się w kanałach zatrzymaj się po dotarciu do pierwszego rozwidlenia. Obróć się w prawo i użyj granatu klejowego do uszczelnienia tutejszej rury. Możesz już kucnąć i dotrzeć do miejsca, w którym pozostawiono pakiet.

Pakiet 7 (Komisariat policji)

Sekret znajduje się w zachodnich kanałach [Burnley Sewers - West] przebiegających pod komisariatem policji, do których możesz dotrzeć wybierając właz zlokalizowany w północnej części dzielnicy [Burnley] - Plik z danymi 20 (Burnley) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Sekret znajduje się w zachodnich kanałach [Burnley Sewers - West] przebiegających pod komisariatem policji, do których możesz dotrzeć wybierając właz zlokalizowany w północnej części dzielnicy [Burnley]. Z przejścia tego po raz pierwszy korzysta się w trakcie zaliczania głównego zadania Uzyskaj dostęp do kanałów znajdujących się pod komisariatem (Access the sewers beneath GCPD).

Musisz dotrzeć do sali z dużym zbiornikiem wodnym i w pokazanym na screenie miejscu rozwinąć linę z wykorzystaniem zaczepu - Plik z danymi 20 (Burnley) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Musisz dotrzeć do sali z dużym zbiornikiem wodnym i w pokazanym na screenie miejscu rozwinąć linę z wykorzystaniem zaczepu. Użyj haka żeby dotrzeć na linę, obróć się w lewo i dotrzyj do miejsca ukrycia pakietu.

Pakiet 8 (Komisariat policji)

Sekret znajduje się w centralnej części kanałów [Burnley Sewers] przebiegających pod komisariatem policji i możesz tam dotrzeć od strony podziemi budynku lub od strony włazu zlokalizowanego na północ od komisariatu - Plik z danymi 20 (Burnley) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Sekret znajduje się w centralnej części kanałów [Burnley Sewers] przebiegających pod komisariatem policji i możesz tam dotrzeć od strony podziemi budynku lub od strony włazu zlokalizowanego na północ od komisariatu.

Niezależnie od wybranej ścieżki dotrzesz do zalanej części kanałów i oznacza to konieczność użycia granatu klejowego do utworzenia pływającej platformy - Plik z danymi 20 (Burnley) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Niezależnie od wybranej ścieżki dotrzesz do zalanej części kanałów i oznacza to konieczność użycia granatu klejowego do utworzenia pływającej platformy. Wskocz na tę platformę i zacznij chwytać się kolejnych zaczepów z wykorzystaniem pazura. Docelowo musisz znaleźć się przy tunelu prowadzącym na zachód i na odległość złapać pokazany na screenie pakiet.

Pakiet 9 (Komisariat policji)

Sekret znajduje się w centralnej części kanałów [Burnley Sewers] przebiegających pod komisariatem policji, a konkretnie niedaleko zejścia do kanałów zlokalizowanego na północ od budynku policji - Plik z danymi 20 (Burnley) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Sekret znajduje się w centralnej części kanałów [Burnley Sewers] przebiegających pod komisariatem policji, a konkretnie niedaleko zejścia do kanałów zlokalizowanego na północ od budynku policji.

Po znalezieniu się w pobliżu sekretu zacznij od namierzenia generatora i naładuj go z użyciem rękawic elektrycznych - Plik z danymi 20 (Burnley) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Po znalezieniu się w pobliżu sekretu zacznij od namierzenia generatora i naładuj go z użyciem rękawic elektrycznych. SZYBKO podbiegnij teraz do pokazanego na screenie terminalu sterowania i włam się do niego z użyciem deszyfratora sekwencyjnego. Na ustalenie prawidłowego hasła (PROFITEERING) masz tylko 15 sekund, ale jeśli nie zdążyłeś za pierwszym razem to możesz ponownie naładować generator i raz jeszcze spróbować. Wejdź do nowo odblokowanego składziku i zabierz pakiet.

Pakiet 10 (Kryjówka Enigmy)

Sekret jest na prawo od komputera Enigmy - Plik z danymi 20 (Burnley) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Sekret jest na prawo od komputera Enigmy

Kryjówkę Enigmy [Enigma's HQ] po raz pierwszy możesz odwiedzić po odblokowaniu pobocznej misji powiązanej z tą postacią, przy czym możesz się tam oczywiście udać w dowolnym momencie gry. Musisz dotrzeć do pomieszczenia z centralnym komputerem szaleńca, obrócić się w prawo i użyć pazura żeby złapać na odległośc widoczny w oddali pakiet.

Nagrodą za odnalezienie wszystkich 10 pakietów jest plik audio powiązany z Jokerem.