Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Mapa Batman: Arkham Origins - Przekaźniki sieciowe
Mapa Batman: Arkham Origins - Przekaźniki sieciowe
Nad wejściem do klubu My Alibi.
Zadaszony obszar.
Niedaleko bramy prowadzącej do więzienia Blackgate.
Na lewo od wejścia do teatru.
Nad bramą The Wonder Expo.
Niedaleko drzwi prowadzących do banku.
Zadaszony obszar, niedaleko bankomatu.
Zadaszony obszar.
Nad wejściem do teatru.
W bocznej alejce.
Przy bramie wejściowej do huty Sionisa.
Nad żółtym metalowym balkonikiem.
Nad głównym wejściem do posterunku policji.
Na dachu budynku.
Na dachu budynku z uzbrojonymi przeciwnikami.
Pod dużym balkonikiem.
Coventry, przekaźnik 2
Coventry, przekaźnik 3
Coventry, przekaźnik 4.
Coventry, przekaźnik 7
Coventry, przekaźnik 8
Coventry, przekaźnik 9
Coventry, przekaźnik 10
Zaułki, przekaźnik 2
Zaułki, przekaźnik 5
Zaułki, przekaźnik 8.
Zaułki, przekaźnik 9
Zaułki, przekaźnik 10
Park Row, przekaźnik 1
Park Row, przekaźnik 2
Park Row, przekaźnik 3
Park Row, przekaźnik 4
Park Row, przekaźnik 5
Park Row, przekaźnik 6
Park Row, przekaźnik 9
Park Row, przekaźnik 10
Dzielnica przemysłowa, przekaźnik 1
Dzielnica przemysłowa, przekaźnik 2
Dzielnica przemysłowa, przekaźnik 3
Dzielnica przemysłowa, przekaźnik 4
Dzielnica przemysłowa, przekaźnik 7
Dzielnica przemysłowa, przekaźnik 8
Dzielnica przemysłowa, przekaźnik 9
Dzielnica przemysłowa, przekaźnik 10
Burnley, przekaźnik 2
Burnley, przekaźnik 3
Burnley, przekaźnik 4
Burnley, przekaźnik 5
Burnley, przekaźnik 6
Burnley, przekaźnik 7
Burnley, przekaźnik 9
Burnley, przekaźnik 10
Dzielnica brylantów, przekaźnik 1
Dzielnica brylantów, przekaźnik 2
Dzielnica brylantów, przekaźnik 4
Dzielnica brylantów, przekaźnik 5
Dzielnica brylantów, przekaźnik 6
Dzielnica brylantów, przekaźnik 7
Dzielnica brylantów, przekaźnik 8
Dzielnica brylantów, przekaźnik 9
Dzielnica brylantów, przekaźnik 10
Mila Rozrywki, przekaźnik 2
Mila Rozrywki, przekaźnik 3
Mila Rozrywki, przekaźnik 4
Mila Rozrywki, przekaźnik 5
Mila Rozrywki, przekaźnik 6
Mila Rozrywki, przekaźnik 7
Mila Rozrywki, przekaźnik 8
Mila Rozrywki, przekaźnik 9
Mila Rozrywki, przekaźnik 10
Powiększ mapę

Przekaźniki sieciowe Enigmy (Network Relays) | Przekaźniki i dostawcy danych Enigmy poradnik Batman: Arkham Origins

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2016

Przekaźniki sieciowe

Coventry 1 – Nad wejściem do klubu My Alibi.

Coventry 5 – Zadaszony obszar.

Coventry 6 – Niedaleko bramy prowadzącej do więzienia Blackgate.

Zaułki 1 – Na lewo od wejścia do teatru.

Zaułki 3 – Nad bramą The Wonder Expo.

Zaułki 4 – Niedaleko drzwi prowadzących do banku.

Zaułki 6 – Zadaszony obszar, niedaleko bankomatu.

Zaułki 7 – Zadaszony obszar.

Park Row 7 – Nad wejściem do teatru.

Park Row 8 – W bocznej alejce.

Przemysłowa 5 – Przy bramie wejściowej do huty Sionisa.

Przemysłowa 6 – Nad żółtym metalowym balkonikiem.

Burnley 1 – Nad głównym wejściem do posterunku policji.

Burnley 8 – Na dachu budynku.

Brylantów 3 – Na dachu budynku z uzbrojonymi przeciwnikami.

Mila 1 – Pod dużym balkonikiem.

Legenda Mapa Batman: Arkham Origins - Przekaźniki sieciowe

Przekaźniki sieciowe

Na poszukiwania przekaźników sieciowych (Network Relays) możesz wyruszyć po odblokowaniu pobocznej misji Enigmy, która opisana została w rozdziale Poszukiwani przestępcy - Most Wanted. Z rozpoczęciem poszukiwań proponuję wstrzymać się dodatkowo do momentu uaktywnienia opisanych na poprzedniej stronie wszystkich siedmiu wież komunikacyjnych, a to dlatego, że lokalizacje aktywnych przekaźników dodane zostaną wtedy do mapy świata i w rezultacie będziesz mógł w łatwy sposób oznaczać je jako cele podróży.

W każdej z głównych dzielnic miasta do zniszczenia jest 10 przekaźników sieciowych. Polecam tu korzystać z powyższej mapy oraz z menu zarządzania misjami pobocznymi (Enigma). Zniszczenie każdego przekaźnika wiąże się z otrzymaniem 2000 punktów doświadczenia, a sabotowanie całej sieci w danej dzielnicy (10 przekaźników) oznacza premię w wysokości 15000 punktów doświadczenia.

Uwaga - Nie przejmuj się jeśli grupa przekaźników zniknie tymczasowo z mapy świata, bo jest to oznaka wystąpienia jednego z pomniejszych błędów gry. Jeżeli tak właśnie się stało to w dalszym ciągu możesz niszczyć przekaźniki, tyle że utrudnione będzie oznaczanie ich jako celów podróży.

 

Wszystkie przekaźniki należy niszczyć z pomocą batarangów - Przekaźniki sieciowe Enigmy (Network Relays) | Przekaźniki i dostawcy danych Enigmy - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Wszystkie przekaźniki należy niszczyć z pomocą batarangów

Po dotarciu do każdego nowego przekaźnika sieciowego musisz zachować się w taki sam sposób, a mianowicie wybrać z inwentarza batarang i użyć tego gadżetu do zniszczenia urządzenia Enigmy. Uwaga - Jeśli wokół przekaźnika przebywa grupa przeciwników, z którymi nie chcesz walczyć, to wyląduj na jakiejś wyżej położonej półce i wykorzystaj to, że batarangi mają spory zasięg.