Przekaźniki sieciowe Enigmy (Network Relays) | Przekaźniki i dostawcy danych Enigmy poradnik Batman: Arkham Origins Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2016 7171 Następna Przekaźniki i dostawcy danych Enigmy Dostawcy danych Enigmy (Enigma Data Handlers) Poprzednia Wieże komunikacyjne (Comms Towers) Wieża komunikacyjna w dzielnicy Przemysłowej Przekaźniki siecioweCoventry 1 – Nad wejściem do klubu My Alibi. Coventry 5 – Zadaszony obszar. Coventry 6 – Niedaleko bramy prowadzącej do więzienia Blackgate. Zaułki 1 – Na lewo od wejścia do teatru. Zaułki 3 – Nad bramą The Wonder Expo. Zaułki 4 – Niedaleko drzwi prowadzących do banku. Zaułki 6 – Zadaszony obszar, niedaleko bankomatu. Zaułki 7 – Zadaszony obszar. Park Row 7 – Nad wejściem do teatru. Park Row 8 – W bocznej alejce. Przemysłowa 5 – Przy bramie wejściowej do huty Sionisa. Przemysłowa 6 – Nad żółtym metalowym balkonikiem. Burnley 1 – Nad głównym wejściem do posterunku policji. Burnley 8 – Na dachu budynku. Brylantów 3 – Na dachu budynku z uzbrojonymi przeciwnikami. Mila 1 – Pod dużym balkonikiem. Legenda Mapa Batman: Arkham Origins - Przekaźniki sieciowe Przekaźniki sieciowe Na poszukiwania przekaźników sieciowych (Network Relays) możesz wyruszyć po odblokowaniu pobocznej misji Enigmy, która opisana została w rozdziale Poszukiwani przestępcy - Most Wanted. Z rozpoczęciem poszukiwań proponuję wstrzymać się dodatkowo do momentu uaktywnienia opisanych na poprzedniej stronie wszystkich siedmiu wież komunikacyjnych, a to dlatego, że lokalizacje aktywnych przekaźników dodane zostaną wtedy do mapy świata i w rezultacie będziesz mógł w łatwy sposób oznaczać je jako cele podróży. W każdej z głównych dzielnic miasta do zniszczenia jest 10 przekaźników sieciowych. Polecam tu korzystać z powyższej mapy oraz z menu zarządzania misjami pobocznymi (Enigma). Zniszczenie każdego przekaźnika wiąże się z otrzymaniem 2000 punktów doświadczenia, a sabotowanie całej sieci w danej dzielnicy (10 przekaźników) oznacza premię w wysokości 15000 punktów doświadczenia. Uwaga - Nie przejmuj się jeśli grupa przekaźników zniknie tymczasowo z mapy świata, bo jest to oznaka wystąpienia jednego z pomniejszych błędów gry. Jeżeli tak właśnie się stało to w dalszym ciągu możesz niszczyć przekaźniki, tyle że utrudnione będzie oznaczanie ich jako celów podróży. Wszystkie przekaźniki należy niszczyć z pomocą batarangów Po dotarciu do każdego nowego przekaźnika sieciowego musisz zachować się w taki sam sposób, a mianowicie wybrać z inwentarza batarang i użyć tego gadżetu do zniszczenia urządzenia Enigmy. Uwaga - Jeśli wokół przekaźnika przebywa grupa przeciwników, z którymi nie chcesz walczyć, to wyląduj na jakiejś wyżej położonej półce i wykorzystaj to, że batarangi mają spory zasięg. Następna Przekaźniki i dostawcy danych Enigmy Dostawcy danych Enigmy (Enigma Data Handlers) Poprzednia Wieże komunikacyjne (Comms Towers) Wieża komunikacyjna w dzielnicy Przemysłowej