Plik z danymi 18 (Burnley) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) poradnik Batman: Arkham Origins
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Najlepiej ukryte pakiety - plik z danymi o wymuszeniach 18 (Burnley)
Pakiet 3
Zlokalizuj płytę naciskową na dachu budynku. Ustaw się na płycie, a następnie dwukrotnie użyj zdalnie sterowanego batarangu, najpierw trafiając w lewy i następnie w prawy zielony przycisk (batarang musi przelecieć przez dziurę w dachu klatki). Na koniec użyj pazura żeby złapać pakiet.
Pakiet 5
Po dotarciu w okolice zamkniętej skrzynki z sekretem wdrap się na balustradę i zwróć się w stronę pokazanych na screenie wyładowań. Wyrzuć zdalnie sterowany batarang i doprowadź do tego żeby został on naładowany. Zawróć batarang i nakieruj go na puszkę z bezpiecznikami zlokalizowaną nad sekretem. Możesz już zabrać pakiet z nowo otwartej skrzynki.
Pakiet 7
Wejdź na płytę naciskową zlokalizowaną na dużym balkonie i błyskawicznie wyrzuć pięć batarangów w stronę pokazanych na screenie zielonych przycisków, które znajdują się pod pobliskim mostem. Musisz tego dokonać przed upływem limitu czasu, tak więc nie korzystaj z manualnego celowania. Po udanej akcji złap pakiet z wykorzystaniem pazura.
Pakiet 10
Rozpocznij na dachu jednego z budynków na północny-wschód od sekretu i poszybuj w stronę pokazanego na dołączonym screenie interaktywnego przycisku. W trakcie lotu przytrzymaj dodatkowo przycisk ataku i tak zaplanuj lot żeby dolecieć do przycisku wbudowanego w ścianę budynku. O ile wszystko dobrze wykonałeś Batman powinien na chwilę oprzeć się o ścianę. Puść na ułamek sekundy przycisk lotu, po czym ponownie go wciśnij, dzięki czemu główny bohater odbije się od ściany. Błyskawicznie wyląduj i użyj pazura żeby zabrać pakiet ze skrzynki przed upływem limitu czasu.
Nagrodą za odnalezienie wszystkich 10 pakietów jest plik audio powiązany z Pingwinem.